Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (3)Краєзнавство (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іспити<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І.Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/ Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук (стр.5-16.)
Мисула І.Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.16-37.)
Вітенко І.С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики/ І. С. Вітенко (стр.38-40.)
Вітенко І.С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.41-44.)
Громовик Б.П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства/ Б. П. Громовик (стр.45-48.)
Барінов Е.Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.48-51.)
Крижановський Я.Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.52-55.)
Кліщ І.М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.56-57.)
Костіцька І.О. досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету/ І. О. Костіцька [и др.] (стр.58-60.)
Бойчук А.В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.60-65.)
Господарський А.Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського/ А. Я. Господарський [и др.] (стр.66-68.)
Гребеник М.В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.68-71.)
Геряк С.М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації/ С. М. Геряк [и др.] (стр.71-73.)
Мандзій З.П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.74-76.)
Геряк С.М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю/ С. М. Геряк [и др.] (стр.77-79.)
Притуло О.О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.79-81.)
Банадига Н.В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.81-83.)
Педанов Ю.Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.84-86.)
Соловйова Н.М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи/ Н. М. Соловйова [и др.] (стр.86-88.)
Дроненко В.Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу/ В. Г. Дроненко (стр.89-92.)
Чулак Л.Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський (стр.93-96.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Марценюк В. П., Пашко К. О., Стаханська О. О.
Назва : Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 1. - С. 16-37. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Сергєєва Л. Н.
Назва : Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"
Паралельн. назви :The use of interdtsctpltnaryltnks as a condition of quality preparation of students for the license examination “Step-1. General medical training”
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 20-26 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
ІНТЕЛЕКТА ОЦІНКИ ТЕСТИ -- ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нормальна--фізіологія--медична--біологічна--фізика
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба М. О., Кучер С. В.
Назва : Нові часи - нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)
Паралельн. назви :New times – new challenges (features of medical education in new realities)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 136-141 (Шифр МУ7/2021/1)
Предметні рубрики: ІНТЕЛЕКТА ОЦІНКИ ТЕСТИ -- ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ
ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучний--інтелект
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кліманський Р. П., Самойленко О. В., Долинський В. В.
Назва : Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень
Паралельн. назви :Peculiarities of conducting of state attestation of graduates of medical universities under the conditions of quarantine limitations
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 117-121 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): covid--крантин--короновірус--пандемія--іспит--віртуальний--пацієнт
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потапова Т. М., Логвиненко Н. В.
Назва : Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті
Паралельн. назви :Experience of preparing and passing by students-pharmacists of the unified state qualification examination under quarantine and distance learning at Dnipro state medical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 128-132 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ
ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луценко О. А., Сидоренко А. Г., Луценко Р. В.
Назва : Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»
Паралельн. назви :Correlation analysis of factors, which affect the success in exam “Krok”
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 37-41 (Шифр МУ7/2021/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дисципліна
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Назва : Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі
Паралельн. назви :Model of examination pediatric station “Primary and resuscitation care for newborns” as a component of the objective structured practical (clinical) examination for applicants for higher education master’s degree in 222 “Medicine” in the field of knowledg
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 43-47 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оскі-2
Анотація: Народжуваність в Україні має стійку тенденцію до зниження, водночас спостерігається зростання частоти захворювань новонароджених, що спричиняють інвалідизацію дітей, а малюкова смертність, головною причиною якої є перинатальна патологія, залишається на рівні, що значною мірою перевищує показники більшості європейських країн. Саме тому майстерне володіння майбутніми лікарями компетенціями відповідно до сучасних вимог надавати початкову та реанімаційну допомогу новонародженим, що сприяє зниженню неонатальної смертності та покращенню прогнозу щодо подальшого розвитку дитини, на сьогодні є нагальною потребою часуМета статті – розробити оптимальну модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я»Екзаменаційна педіатрична станція «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині», як компонента об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я», є сучасною формою ефективного контролю компетенцій майбутніх лікарівThe birth rate in Ukraine is steadily declining, while there is an increase in the incidence of neonatal diseases that cause disability in children, and infant mortality, the main cause of which is perinatal pathology, remains at a level that greatly exceeds the rates of the majority of European countries. That is why skilful using by future doctors the competencies in compliance with modern demands to provide primary and resuscitation care for newborns, which helps to reduce neonatal mortality and improve the prognosis for the long-term development of the child, today is an urgent need of the timeThe aim – to develop the optimal model of examination pediatric station “Primary and resuscitation care for newborns” as a component of the objective structured practical (clinical) examination for applicants for higher education Master’s degree in 222 “Medicine” in the field of knowledge 22 “Health Care”Examination pediatric station “Primary and resuscitation care for newborns” as a component of the objective structured practical (clinical) examination for applicants for higher education Master’s degree in 222 “Medicine” in the field of knowledge 22 “Health Care” is a modern form of the effective control of competencies of future doctors
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)