Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук А., Франчук А., Шадріна В., Коптюх В.
Назва : 25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №4. - С. 16-18 (Шифр МУ7/2003/4)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марченкова Н. О., Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Назва : Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"
Паралельн. назви :Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology”
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 91-95 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ультразвукова--діагностика
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Танцюра Л. Д., Кисельова І. В., Біляєв А. В.
Назва : Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти
Паралельн. назви :Audit of doctor’s evaluation of distance learning at the postgraduate education stage
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 100-104 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єщенко А. В.
Назва : Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 5-9 (Шифр ПУ56/2013/2)
Предметні рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Солодовникова Ю. О., Добровольський В. В., Сон А. C.
Назва : Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 96-99 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Палійчук І. В.
Назва : Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 4. - С. 101-103 (Шифр МУ7/2014/4)
Предметні рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець А. О., Слонецький Б. I., Зозуля I. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький I. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Назва : Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів
Паралельн. назви :Peculiarities of distance learning within the framework of postgraduate training of doctors in emergency medicine
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 5-8 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--навчання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник М. Ю., Качан І. С.
Назва : Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі
Паралельн. назви :Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Анотація: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проніна О. М., Білаш С. М., Кобеняк М. М.
Назва : Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів
Паралельн. назви :Modern technologies in professional training doctors-internes
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренажер--практичні--навички
Анотація: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередженняВагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівцівТак, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичокThe development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its preventionAn important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionalsThus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шапошнікова Н. В., Ільницька Л. А., Стрільчук Л. М.
Назва : Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів
Паралельн. назви :Modern technologies of distant education in postgraduate education of doctors
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 53-56 (Шифр МУ7/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)