Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.


   
    Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів [Текст] = Implementation of master-classes in the educational process of the department of emergency medicine / А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
викладання -- оптимізація
Анотація: Розробка нових інформальних варіантів навчання із залученням сучасних цифрових, навчальних та симуляційних технологій є актуальним і важливим питанням у вищій медичній освіті. Метою даного дослідження було розробити та дослідити ефективність імплементації нових інформальних варіантів навчання медичних працівників та студентів у педагогічну практику на кафедрі медицини невідкладних станів. Кафедральні співробітники розробили нові навчальні програми, які включають цілий ряд майстер-класів із різних напрямків медицини невідкладних станів. Аналіз ефективності імплементації нової форми викладання показав, що слухачі надають перевагу майстер-класам у своїй навчальній діяльності, оскільки останні мають чітку практичну спрямованість і дають реальні знання для надання медичної допомоги у реальних умовах та невідкладних ситуаціях. Використання нових інформальних варіантів викладання навчального матеріалу із залученням сучасних інформаційних технологій, симуляційних елементів і манекенів та професіональних викладачів з реальним клінічним досвідом дозволить значно підвищити рівень підготовки студентів та слухачів у медичних закладах вищої освіти і забезпечити високу якість надання медичної допомоги населенню
Development of new informal educational methods with involvement of modern digital, educational and simulation technologies is a very important issue in higher medical education. The purpose of this study was to develop and investigate the effectiveness of the implementation of new informal educational methods for training of health professionals and students in the Department of Emergency Medicine. The staff of the department has developed a number of master classes in various areas of emergency medicine. Analysis of the effectiveness of the implementation of the new forms of education showed that students prefer master classes in their educational activities because they have a clear practical orientation and provide real knowledge about providing of medical care in case of real conditions and emergencies. The use of new informal educational options involving modern informational technology, simulations, mannequins and professional teachers with real clinical experience could significantly increase the level of training of students and trainees in medical universities and ensure the high qualityof medical care in future
Дод.точки доступу:
Волосовець, А. О.
Зозуля, І. С.
Іващенко, О. В.
Вербицький, І. В.
Крамарева, О. Г.
Бойко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Слободянюк, Л. В.
    Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету [Текст] = Formation of the modern concept of teaching the selective discipline "Phytotherapy" for the students of pharmaceutical faculty / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
фітозасоби
Дод.точки доступу:
Марчишин, С. М.
Савич, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Вадзюк, С. Н.
    Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології [Текст] = The influence of the lecture on the assignment of study material on normal physiology / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

Дод.точки доступу:
Татарчук, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Моцюк, Ю. Б.
    Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників [Текст] = Components of the new academic culture of scientific and pedagogical workers / Ю. Б. Моцюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
методологія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Посохова, К. А.
    Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті [Текст] = Some teaching’s features of the discipline “Drugs’ side effects” (elective course) at the medical faculty / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
лікарські -- засоби -- реакції -- побічні -- викладання
Дод.точки доступу:
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Сікорський, П.
    Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій [Текст] = Regularities of the educational process and their role in the patterning of educational technologies / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 66-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

Кл.слова (ненормовані):
технології -- методи
Дод.точки доступу:
Колодій, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Дралова, О. А.
    Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти [Текст] = Modern technologies in teaching the discipline “Pediatric infectious diseases” in institutions of higher education / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- опитування -- КОРОНОВІРУС
Дод.точки доступу:
Усачова, О. В.
Конакова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Савич, А. О.
    Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання [Текст] = Methodological aspects of teaching the selective discipline “Nutritiology” for students of pharmaceutical faculty of full-time form of education / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   СТУДЕНТИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
нутриціологія -- харчування
Дод.точки доступу:
Слободянюк, Л. В.
Марчишин, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Savaryn, Т. V.
    Synonymy in anatomical terminology [Текст] = Синонімія в анатомічній термінології / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 142-147. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
анатомічна -- термінологія -- квазісиноніми -- синоніми -- іменник -- прикметник
Дод.точки доступу:
Prokop, I. A.
Makovska, O. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Лимар, Л. В.
    Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» [Текст] = Structure of english academic communicative competence of future medical doctors of philosophy / Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
підготовка
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)