Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.38-42
2.

Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.68-73
3.

Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.18-22
4.

Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.30-37
5.

Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.29-37
6.

Димань Т. Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти/Т. Димань // Вища школа, 2022,N № 1/2.-С.7-18
7.

Медвідь Л. Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі/Л. Медвідь // Вища школа, 2022,N № 1/2.-С.26-46
8.

Кашина Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних/Г. Кашина // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.44-50
9.

Козлакова Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій/Г. Козлакова // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.57-62
10.

Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.35-40
11.

Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.28-34
12.

Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.47-53
13.

Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.41-46
14.

Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.69-74
15.

Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
16.

Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.29-34
17.

Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.50-54
18.

Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
19.

Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.54-58
20.

Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.64-71
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)