Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/Ю. І. Карпенко [и др.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.31-34
2.

Кратенко І.С. Досвід упровадження дистанційної форми навчання в умовах переходу до болонської системи підготовки лікарів-епідеміологів/І. С. Кратенко, А. П. Подаваленко, Т. О. Чумаченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.17-19
3.

Хвисюк О.М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.14-16
4.

Лядова Т. И. Дистанційна форма навчання у вищій школі, теоретичне обґрунтування і практичні аспекти використання/Т. И. Лядова, О. В. Волобуева, Р. А. Маланчук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2015,N № 1.-С.13-15
5.

Підвищення мотивації лікарів до інформатизації навчання – завдання сучасної безперервної медичної освіти/О. А. Цодікова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2018,N № 3.-С.26-30
6.

Єщенко А. В. Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє/Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 2.-С.5-9
7.

Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.5-113
8.

Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.35-37
9.

Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
10.

Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.35-40
11.

Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.29-34
12.

Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
13.

Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.69-74
14.

Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.28-34
15.

Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.50-54
16.

Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.34-42
17.

Коломієць Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога/Л. Коломієць, А. Семенова // Вища школа, 2020,N № 11/12.-С.7-29
18.

Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.21-23
19.

Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.5-8
20.

Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.9-12
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)