Пошуковий запит: (<.>S=ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.105-109
|
>2.
| Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.29-34
|
>3.
| Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.100-104
|
>4.
| Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.57-60
|
>5.
| Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.96-99
|
>6.
| Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.69-74
|
>7.
| Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.28-34
|
>8.
| Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.50-54
|
>9.
| Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
|
>10.
| Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
|
>11.
| Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.16-19
|
>12.
| Рекомендації щодо організації поточного, семестрового контролю та атестації здобувачів освіти із застосуванням дистанційних технологій // Вища школа, 2020,N № 5.-С.119-126
|
>13.
| Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.5-8
|
>14.
| Zalipska I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees/I. Ya. Zalipska // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.161-166
|
>15.
| Beck G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning/G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.6-12
|
>16.
| Fedchyshyn N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time/N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.32-39
|
>17.
| Коломієць Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога/Л. Коломієць, А. Семенова // Вища школа, 2020,N № 11/12.-С.7-29
|
>18.
| Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.5-9
|
>19.
| Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.34-42
|
>20.
| Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.9-12
|
|
|