Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маврутенков В. В., Литвин К. Ю., Ревенко Г. О.
Назва : Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання
Паралельн. назви :On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації--педагогічні--технології--якість--навчання--мотивація
Анотація: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходуЗ огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослихThe current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transitionGiven our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук А. В., Шадріна В. С., Хлібовська О. І.
Назва : Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності
Паралельн. назви :Quality training of interns and cadets at the department of obstetrics and gynecology of faculty of postgraduate ducation – a modern requirement
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 68-73 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): симуляційне--навчання
Анотація: Впровадження сучасних технологій викладання спрямоване на кінцеву мету – підготувати висококваліфікованих, конкурентоспроможних спеціалістів. Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів і лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання. Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку й дисциплінації мисленняDue to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician and gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used. The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубина С. О., Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Назва : Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання
Паралельн. назви :Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 18-22 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія--covid
Анотація: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режиміThe implementation of the educational process under the conditions of quarantine measures during the global coronavirus epidemic, which began in 2020, highlighted the need to invent and implement new tools and methods of organizing and implementing the educational process. First of all, this applies to the teaching of theoretical disciplines, where distance learning significantly narrows the field of opportunities for practical skills, as access to biological material, models, tools is usually not possible or ineffective even at the current level of information and communication technologies. Without diminishing the importance of efforts in solving the problem of digitalization of educational material and the way it is presented and mastered, we should not forget the more traditional tools that can under certain conditions optimize the results of the educational process. Therefore, the aim of this work was to outline the benefits of developing and implementing workbooks on the subject of “Human Anatomyˮ as a means of optimizing the results of educational processes. Employees of the department developed workbooks for each section of the subject. The structure of the workbook gave students the opportunity to clearly and concisely express their views, to consolidate the theoretical knowledge on situational cases, to perform the submitted tasks with minimal time spent learning. The use of workbooks as a tool for methodological support of independent work of students in distance learning allowed to optimize learning outcomes (strengthening the direction and structure of independent work, additional visualization, improving tools to control the formation of basic practical skills), taking into account work at the remote mode
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучин Ю. Л., Лимар Л. В.
Назва : Основні принципи організації дистанційного навчання медиків
Паралельн. назви :Basic principles of organization of distance learning for medical students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 30-37 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня--платформа--принципи
Анотація: У статті описано основні принципи організації дистанційного навчання студентів-медиків, зокрема необхідні для формування практичних умінь та навичок майбутніх лікарів. Висвітлено особливості запровадження дистанційного навчання в систему медичної освіти, а також проведено аналіз літературних джерел та показано зростання інтересу до дистанційного навчання, зокрема з 2020 р. Проаналізовано досвід організації заочного навчання студентів-фармацевтів та провізорів, яке можливо зіставити з дистанційним навчанням. Визначено основні принципи організації дистанційного навчання медиків, а саме: принципи структурованості, цілеспрямованості, системності та систематичності, справедливості оцінювання та індивідуального підходу, а також принцип контролю. Показано, що окремою проблемою дистанційного навчання є формування практичних вмінь та навичок обстеження і проведення процедур та маніпуляцій студентами, а також проведення контролю дистанційними засобами. З метою удосконалення навчання студентів-медиків рекомендується проводити навчання практичних вмінь та навичок, а також їх контроль за змішаною системою, в аудиторії. Описано структуру організації дистанційного навчання студентів-медиків гуманітарних та клінічних дисциплін, визначено основні структурні елементи освітнього дистанційного середовища, зокрема на прикладі досвіду НМУ імені О. О. Богомольця. Визначено основні методи дистанційного навчання студентів-медиків, показано необхідність застосування інтерактивних методів навчання. Окремо визначено особливості проведення контролю знань, умінь та навичок студентів-медиків за дистанційною та змішаною системами навчання, з метою уникнення академічної недоброчесності. Проблема дистанційного навчання студентів-медиків потребує подальшого дослідження, зокрема використання програмного віртуального забезпечення для навчання виконання процедур та маніпуляційThe article deals with the basic principles of organization of the medical students distance training, particularly those necessary for shaping the practical skills of future physicians. The authors describe peculiarities of introduction of the distance training in medical education, reviewing the literature data, thus showing increased interest to the distance training since 2020. The article provides analysis of the extramural training of the pharmaceutical students, which is comparable with the distance training. The authors define basic principles of the medical students distance training organization: principle of structure, principles of purposefulness, principle of systemic approach and system education, principles of fair grading and individual approach as well as the principle of control. The authors show that a separate challenge of the distance training is shaping practical skills of examination and procedure performing by the students as well as the distance methods of knowledge control. In order to improve the medical students training the authors recommend to hold practical training and control of the skills by mixed system, in the classroom. The article describes the structure of the medical students distance training, regarding the humanities and clinical courses, defining basic structure elements of the educational distance environments, particularly in the O.Bogomolets NMU. The authors define basic methods of the medical students distance studies, the necessity of interactive methods emphasized. The authors also define peculiarities of the control of knowledge, and skills of the medical students using mixed system, in order to prevent academic misconduct. The issue of the medical students distance training needs further studied, particularly the medical virtual software use, in order to teach the medical students procedures and manipulations
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сікорський П., Колодій І.
Назва : Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах
Паралельн. назви :Cybernetic requirements for the educational process in higher educational establishments
Місце публікування : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 29-37 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--управління--планування--мотивація--контроль--оцінювання--якість
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Димань Т.
Назва : Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 7-18 (Шифр 21876/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): традиційні--форми--інформаційні--технології--гібридне--навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Медвідь Л.
Назва : Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі
Місце публікування : Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 26-46 (Шифр 21876/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індиго--кристали--студенти-кристали--покоління--альфа
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашина Г.
Назва : Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних
Паралельн. назви :Expansion of digital skills of scientific and pedagogical employees of medical high schools in the post-graduate education system
Місце публікування : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 44-50 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний--розвиток--компетентність
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлакова Г.
Назва : Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій
Паралельн. назви :The organization of science and educational events in the conditions of distant communications
Місце публікування : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні--процес--лекція--дистанційна--матеріали--викладач--студент--університет--засідання--кафедра
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корда Μ. Μ., Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Назва : Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Паралельн. назви :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 35-40 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Географіч. рубрики: Тернопіль
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній--процес--ковід--короновірус--covid--пандемія
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кожем’яка М. О., Головаха М. Л., Лісунов М. С.
Назва : Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу
Паралельн. назви :Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 28-34 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науковий--гурток--програмна--платформа--карантин--ковід--короновірус
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мочульська О. М.
Назва : Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)
Паралельн. назви :Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 47-53 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз--оцінка--анкетування
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосула Л. М., Кучер Т. В., Горлачук Н. В.
Назва : Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :Experience of teaching the elective course “Bases of chemical metrology” in distance learning at training of future pharmacists
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 41-46 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хімічна--метрологія
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yushchenko L. O., Tykholaz O. V., Oliinyk V. S.
Назва : Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19
Паралельн. назви :Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія--короновірус--опитування
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лой Г. Я., Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Назва : Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Паралельн. назви :Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія--короновірус--карантин
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Летняк Н. Я., Кузьмак І. П.
Назва : Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»
Паралельн. назви :Peculiarities of distance learning of students of the specialty “Nursing” in the study of the discipline “Biological chemistry”
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 29-34 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія--короновірус
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Budniak L. I., Pokotylo O. O.
Назва : Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates
Паралельн. назви :Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 50-54 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пудова С. С.
Назва : Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики
Паралельн. назви :Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 44-49 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--онлайн--навчання--іноземні--студенти
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк Л. Б., Ткачук Н. І.
Назва : Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :Some aspects of quality control of education at the department of microbiology, virusology and immunology in the conditions of distance learning
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 54-58 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ковід--пандемія--короновірус--covid
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шанайда М. І.
Назва : Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі
Паралельн. назви :Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 64-71 (Шифр МУ7/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ковід--короновірус--карантин
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)