Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bandas І. А., Palytsia L. M., Skobeieva O. A.
Назва : Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions
Паралельн. назви :Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 72-76 (Шифр МУ7/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ковід--пандемія--короновірус
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Beck G., Tsaryk О. М., Rybina N. V.
Назва : Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning
Паралельн. назви :Стратегії навчання та оцінювання в умовах дистанційного викладання іноземних мов
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 6-12 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): змішане--навчання--обернене--контроль--тестування
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Budniak L. I., Pokotylo O. O.
Назва : Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates
Паралельн. назви :Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 50-54 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O., Yelahina N. I., Permyakova О. H.
Назва : Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time
Паралельн. назви :Дистанційне навчання іноземної мови майбутніх лікарів: виклики часу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 32-39 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська--німецька--студенти--платформа--moodle
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shvets V.
Назва : The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE
Паралельн. назви :Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 46-51 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронне навчання
Анотація: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yushchenko L. O., Tykholaz O. V., Oliinyk V. S.
Назва : Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19
Паралельн. назви :Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія--короновірус--опитування
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zalipska I. Ya.
Назва : Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees
Паралельн. назви :Дистанційне навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» студентів медичних спеціальностей
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 161-166 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахова--мова
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zayikina Т. S., Ryndina N. G., Тitova G. Yu.
Назва : Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them
Паралельн. назви :Сучасні виклики при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та шляхи їх подолання
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 61-63 (Шифр МУ7/2019/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне--навчання--онлайн-платформа
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єщенко А. В.
Назва : Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 5-9 (Шифр ПУ56/2013/2)
Предметні рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванькова Н. А., Рижов О. А.
Назва : Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів
Паралельн. назви :Model of pedagogical system of electronic distance learning based on cloud services
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 34-42 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайн-курси
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Авдеев О. В.
Назва : Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 6-8 (Шифр МУ7/2015/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчук А. В., Шадріна В. С., Хлібовська О. І.
Назва : Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності
Паралельн. назви :Quality training of interns and cadets at the department of obstetrics and gynecology of faculty of postgraduate ducation – a modern requirement
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 68-73 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): симуляційне--навчання
Анотація: Впровадження сучасних технологій викладання спрямоване на кінцеву мету – підготувати висококваліфікованих, конкурентоспроможних спеціалістів. Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів і лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання. Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку й дисциплінації мисленняDue to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician and gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used. The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боярчук О. Р., Мочульська О. М.
Назва : Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів
Паралельн. назви :Peculiarities and prospects of distance learning in the teaching of pediatric subjects at the stage of undergraduate training of doctors
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 81-86 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурак О. Л., Золотарьова Ж. М., Федорків Н. Б.
Назва : Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців
Паралельн. назви :The impact of the COVID-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 31-39 (Шифр МУ7/2021/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурмас Н. І., Бойко Л. А.
Назва : Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 15-18 (Шифр МУ7/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--інформаційні технології
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубина С. О., Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Назва : Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання
Паралельн. назви :Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 18-22 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія--covid
Анотація: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режиміThe implementation of the educational process under the conditions of quarantine measures during the global coronavirus epidemic, which began in 2020, highlighted the need to invent and implement new tools and methods of organizing and implementing the educational process. First of all, this applies to the teaching of theoretical disciplines, where distance learning significantly narrows the field of opportunities for practical skills, as access to biological material, models, tools is usually not possible or ineffective even at the current level of information and communication technologies. Without diminishing the importance of efforts in solving the problem of digitalization of educational material and the way it is presented and mastered, we should not forget the more traditional tools that can under certain conditions optimize the results of the educational process. Therefore, the aim of this work was to outline the benefits of developing and implementing workbooks on the subject of “Human Anatomyˮ as a means of optimizing the results of educational processes. Employees of the department developed workbooks for each section of the subject. The structure of the workbook gave students the opportunity to clearly and concisely express their views, to consolidate the theoretical knowledge on situational cases, to perform the submitted tasks with minimal time spent learning. The use of workbooks as a tool for methodological support of independent work of students in distance learning allowed to optimize learning outcomes (strengthening the direction and structure of independent work, additional visualization, improving tools to control the formation of basic practical skills), taking into account work at the remote mode
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Височина І. Л., Авраменко І. В., Башкірова Н. С.
Назва : Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)
Паралельн. назви :Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінка--анонімне--анкетування--аналіз--пандемія--ковід
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Латишев Є. Є., Михальчук В. М.
Назва : Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 25-26 (Шифр МУ7/2014/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галій Л. В., Шульга Л. І., Якущенко В. А., Нартов П. В., Бур’ян К. О., Багам С. О.
Назва : Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - № 3. - С. 14-20 (Шифр ПУ56/2019/3)
Предметні рубрики: Система повышения квалификации
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фармація--безперервна--професійна--освіта
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годлевський Л. , Мацко А.
Назва : Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 25-26 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)