Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: (<.>S=Методи навчання -- Методы обучения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1217
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Музиченко П. Вивчення історії держави і права України - важливий чинник формування національної свідомості студентської молоді/П. Музиченко // Вища школа, 2001,N №1.-С.77-82
2.

Методичні рекомендації щодо структури, змісту, та обсягів підручників і навчальних посібників для вищих навчальних закладів // Вища школа, 2002,N №1.-С.116-120
3.

Уваркіна О. Проблеми формування основ психолого-педагогічного спілкування в майбутніх лікарів/О. Уваркіна // Вища освіта України, 2002,N №4.-С.95-98
4.

Корсак К. Традиційні уроки та лекції: сучасний стан і перспективи/К. Корсак, Т. Зінченко // Вища освіта України, 2002,N №3.-С.75-80
5.

Недюха М. До питання про предмет методики викладання (постнекласичні та синергетичні аспекти)/М. Недюха // Вища освіта України, 2003,N №3.-С.63-69
6.

Мегрелішвілі О. Синергетичне світобачення студента: проблема становлення/О. Мегрелішвілі // Вища освіта України, 2003,N №3.-С.77-81
7.

Шевцов А. Сучасні технології оптимізації вищої освіти людей з інвалідністю/А. Шевцов // Вища освіта України, 2003,N №3.-С.91-98
8.

Пилипів О. Культорологічний аспект викладання латинської мови в системі університетської освіти/О. Пилипів, Л. Мисловська // Вища освіта України, 2003,N №4.-С.80-84
9.

Бреусенко-Кузнецов О. Психологічні тренінги: від профанації та дискредитації до автентичного застосування у вищій школі/О. Бреусенко-Кузнецов, В. Зливков // Вища освіта України, 2003,N №4.-С.112-116
10.

Олексенко В. Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ/В. Олексенко // Вища освіта України, 2004,N №2.-С.66-70
11.

Бабешко О. Оновлення змісту фізичного виховання у вищих навчальних закладах/О. Бабешко // Вища школа, 2001,N №6.-С.46-51
12.

Швець В. Застосування результатів сучасних спектроскопічних досліджень при викладанні курсу фізики й фізичної хімії/В. Швець // Вища школа, 2002,N №2-3.-С.41-48
13.

Тарутіна З. Декларації і реалії на шляху інтеграції наук про людину/З. Тарутіна // Вища школа, 2003,N №5.-С.20-26
14.

Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору/Ю. Якименко // Вища школа, 2004,N №1.-С.50-62
15.

Лозинський О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця/О. Лозинський // Вища школа, 2004,N №1.-С.66-68
16.

Сметанський М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання /М. Сметанський // Вища школа, 2004,N №4.-С.63-68
17.

Сікорський П. Принципи кредитно-модульної технології навчання/П. Сікорський // Вища школа, 2004,N №4.-С.69-76
18.

Бондарчук Ю. Удосконалення форм і методів навчання відповідно до вимог Болонського процесу/Ю. Бондарчук, Г. Чуйко, Н. Чуйко // Вища школа, 2005,N №2.-С.35-41
19.

Головчук В. Викладання предметів гуманітарного циклу в непрофільних ВНЗ у контексті гуманізації вищої освіти/В. Головчук, І. Голубович // Вища школа, 2005,N №2.-С.63-69
20.

Сєбкова Х. Акредитація і забезпечення якості вищої освіти в Європі/Х. Сєбкова // Вища школа, 2005,N №2.-С.77-84
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)