Пошуковий запит: (<.>S=ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 698
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
|
Яцунь, О. Вища освіта як агент соціальних інновацій [Текст] = Higher Education as an Agent of Social Innovations / О. Яцунь> // Вища школа. - 2018. - № 11. - С. 7-19
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Кл.слова (ненормовані): університет -- розвиток -- інклюзивні -- відкрита -- мегауніверситети Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2.
|
Ярошенко, Т. Університетські бібліотеки України підтримують Ініціативу відкритого доступу до наукової інформації [Текст] / Т. Ярошенко> // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 64-75.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>3.
|
Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти [Текст] / Л. Яременко> // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4.
|
Якубовська, М. Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів [Текст] : (на прикладі наукового доробку академіка Василя Кременя) / М. Якубовська> // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 63-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормовані): компетентність -- свідомість -- мистецтво спілкування -- середовище Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5.
|
Яковлева, Л. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації [Текст] / Л. Яковлева, Н. Бездітко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №4. - С. 4-7
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта реформа -- Образования реформа
Дод.точки доступу: Бездітко, Н.
Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) Знайти схожі
|
>6.
|
Якимчук, О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр [Текст] / О. Якимчук> // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта реформа -- Образования реформа
Кл.слова (ненормовані): Лісабонська декларація -- європейська інтеграція Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7.
|
Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії [Текст] = Competent approach in education: ukrainian realities / О. Якимчук> // Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 19-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормовані): зання -- навички -- орієнтація Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8.
|
Якимчук, О. Значення «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» як засадничого документу для української освітньої системи [Текст] = Value of "National doctrine of educational development in the XXI century" as a professional document for the ukrainian educational system / О. Якимчук> // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормовані): освіта -- доктрина -- реформа освіти Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9.
|
Якимчук, О. Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» [Текст] = Achievements and contradictions of the implementation of the “National doctrine of education development in the XXI century” / О. Якимчук> // Вища освіта України. - 2019. - № 1. - С. 62-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Кл.слова (ненормовані): освятня реформа -- реформа освіти -- якість освіти -- законодавство Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10.
|
Якимець, Н. Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства [Текст] / Н. Якимець> // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Анотація: У статті розкриваються деякі аспекти викладацької діяльності медиків у вищих медичних освітніх закладах. Проілюстровані певні труднощі на шляху досягнення викладачами-медиками педагогічної майстерності за умови відсутності у них професійної педагогічної освіти. Наголошується потреба в об’єднанні академічної спільноти галузей медицини та педагогіки, визначений вектор їх спільної діяльності, показані переваги міжгалузевої інтеграції та багатообіцяюче майбутнє такого партнерства Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|