Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 19
1.

Рижов О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти/О. Рижов, Ю. Колеснік // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.89-92
2.

Сидоров Д.Ю. Упровадження елементів дистанційної освіти в роботу кафедр післядипломної освіти лікарів/Д. Ю. Сидоров, В. І. Смирнова, І. В. Шоп // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.20-22
3.

Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.110-113
4.

Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії/В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.19-22
5.

Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/І. О. Козлова, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.19-23
6.

Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/І. О. Топол // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.58-61
7.

Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”/Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.69-73
8.

Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи/О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.125-130
9.

Kotsyuba R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience)/R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.80-86
10.

Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/О. В. Павленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.13-16
11.

Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.52-56
12.

Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.80-84
13.

Осецький В. Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу/В. Осецький, І. Татомир // Вища школа, 2021,N № 9.-С.7-14
14.

Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.5-10
15.

Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.17-22
16.

Іванченко О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.25-31
17.

Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.74-80
18.

Міщенко В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти/В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа, 2022,N № 3/4.-С.7-34
19.

Павлов В. Методологічні засади дистанційного навчання/В. Павлов // Вища школа, 2021,N № 12.-С.36-42
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)