Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 19
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рижов О., Колеснік Ю.
Назва : Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 89-92 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоров Д.Ю., Смирнова В.І., Шоп І.В.
Назва : Упровадження елементів дистанційної освіти в роботу кафедр післядипломної освіти лікарів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2011. - № 3. - С. 20-22 (Шифр ПУ56/2011/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник М. Ю., Качан І. С.
Назва : Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі
Паралельн. назви :Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Анотація: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Назва : Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії
Паралельн. назви :Introduction of distance education in the department of family medicine and therapy
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 19-22 (Шифр МУ7/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Анотація: Мета дослідження – аналіз педагогічної ефективності курсів передатестаційного циклу для лікарів з фаху “Загальна практика – сімейна медицина”, що проводилися на базі кафедри сімейної медицини і терапії навчально-наукового інституту післядипломної освіти та на філії кафедри у м. Кременчук. Матеріали та методи дослідження. Оцінка ефективності використаних педагогічних технологій проводилася наприкінці циклу шляхом проведення тестування за допомогою ліцензованої комп’ютерної програми “Elex” (пропонувалося 150 питань 2-3 рівня складності з відповідного фаху) і шляхом перевірки опанування практичних навичок згідно зі стандартизованими картами практичних навичок та підведення підсумків з анонімним анкетуванням. Важливою особливістю навчального процесу в галузі післядипломної медичної освіти також є тісне поєднання теоретичної та практичної підготовки фахівців, тому велике значення має саме комплексність навчання: використання дистанційних форм на етапі теоретичної підготовки та відпрацювання практичних навичок на клінічних базах стажування. Це є переконливим поясненням наявності заочної частини навчання та пояснює перевагу дистанційної освіти, коли слухачі віддалені від бази навчального закладу. Дистанційні форми освіти не можуть існувати самостійно та використовуються у поєднанні з класичними формами навчання. Результати й обговорення. Показана ефективність використання дистанційних форм навчання за даними результатів тестування та опанування практичних навичок. Висновки. Дистанційна освіта на післядипломному етапі навчання лікарів-інтернів та лікарів-курсантів є самостійна цілеспрямована робота з використанням сучасних інформаційних технологій, ефективність якої залежить від методологічно структурованого викладачем процесу та інформаційно-комунікаційних можливостей вищого навчального закладу. Надані рекомендації щодо впровадження елементів дистанційного навчання в практику роботи Навчально-наукового інституту післядипломної освіти
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлова І. О., Федоров С. В.
Назва : Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини
Паралельн. назви :The possibilities of distance form of education in postgraduate training for family medicine specialists
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 19-23 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Анотація: У статті наведені основні проблеми впровадження дистанційної форми навчання для слухачів циклів після дипломного удосконалення за спеціальністю “Загальна практика – сімейна медицина”. Розглянуті технології дистанційного навчання, необхідні зміни організаційних принципів навчання та заходи, спрямовані на вдосконалення навчального процесу. Висновки. Впровадження дистанційного навчання вимагає вдосконалення та адаптації як до умов функціонування первинної ланки охорони здоров’я, так і до суб’єктивного сприйняття лікарями-спеціалістами. Основою дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікаря є самостійна робота з використанням інформаційних технологій
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Топол І. О.
Назва : Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 58-61 (Шифр МУ7/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник Ю. М., Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Назва : Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 69-73 (Шифр МУ7/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична освіта--дистанційне навчання--онлайн-курси--хмарні сервіси
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Січкоріз О. Є., Пупін Т. І. , Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Назва : Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 125-130 (Шифр МУ7/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--внтернатура
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kotsyuba R. В., Prokop I. A.
Назва : Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience)
Паралельн. назви :Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (зарубіжний досвід)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 80-86 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Методи навчання -- Методы обучения
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спеціаліст--презентації--тести--дистанційні курси--ікт--навчальні--програми
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко О. В., Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Назва : Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів
Паралельн. назви :Use of distance education in postgraduate training of dentists in the conditions of quarantine measures
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 13-16 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стоматологія
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Платонова О. М., Стоєва Т. В., Тіткова О. В.
Назва : Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу
Паралельн. назви :Distance learning in the teaching of pediatric disciplines: the challenge of time
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 52-56 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пандемія--короновірус
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Посоленик Л. Я., Видойник О. Я.
Назва : Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину
Паралельн. назви :Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 80-84 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осецький В., Татомир І.
Назва : Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу
Паралельн. назви :Problems of Financial Support of Universities of the World in the Conditions of the Coronavirus Pandemic
Місце публікування : Вища школа. - 2021. - № 9. - С. 7-14 (Шифр 21876/2021/9)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ендавмент-фонд--онлайн--освіта--дезінвестиції--covid-19--coronavirus--короновірус--пандемія
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурак О. Л., Стовбан І. В., Стицюк Н. В.
Назва : Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців
Паралельн. назви :Influence of COVID-19 pandemic on the social aspects of foreign student’s lives
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): covid--пандемія--вакцинація--студенти--короновірус
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дралова О. А., Усачова О. В., Конакова О. В.
Назва : Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти
Паралельн. назви :Modern technologies in teaching the discipline “Pediatric infectious diseases” in institutions of higher education
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 17-22 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): covid--пандемія--опитування--короновірус
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Мікаєлян Г. Р.
Назва : Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень
Паралельн. назви :Peculiarities of first-year students’ adaptation in the conditions of the mixed form of education in the period of quarantine limitations
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 25-31 (Шифр МУ7/2021/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): першокурсники--психологічна
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Назва : Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів
Паралельн. назви :Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 74-80 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асоціації--лікарські
Анотація: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’яНаявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарівThe article presents data on the current state and prospects of continuous professional development of doctors in Ukraine and the world in the conditions of the pandemic present. The aim of this work was to improve the system of continuing professional development of physicians to bring it in line with the needs of the industry, the demands of physicians and modern challenges to the health care systemThe existing system of continuous professional development of doctors needs to be unconditionally improved with the participation of the professional medical community in order to respond to the challenges of today and get closer to the needs and opportunities of doctors
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міщенко В., Науменкова С., Міщенко С.
Назва : Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2022. - № 3/4. - С. 7-34 (Шифр 21876/2022/3/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): covid--ковід--пандемія
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлов В.
Назва : Методологічні засади дистанційного навчання
Місце публікування : Вища школа. - 2021. - № 12. - С. 36-42 (Шифр 21876/2021/12)
Предметні рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)