Пошуковий запит: (<.>S=Отдельные направления воспитания студентов<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Максименко С. Системність психіки людини і психології навчання/С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча // Вища освіта України, 2020,N № 2.-С.13-24
|
>2.
| Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/I. I. Vorona, I. A. Prokop // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.117-121
|
>3.
| Леонтьева В. Особистісні виміри університетської освіти у контексті проблем культуротворчого процесу/В. Леонтьева // Вища школа, 2020,N № 1.-С.80-92
|
>4.
| Андрущенко В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2020,N № 2.-С.7-12
|
>5.
| Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/Η. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.43-48
|
>6.
| Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.126-130
|
>7.
| Кононец Н. Вебтехнології при ресурсно-орієнтованому навчанні дисципліни “Управління навчально-виховним процесом”/Н. Кононец // Вища школа, 2020,N № 2.-С.15-26
|
>8.
| Melnychuk I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists/I. M. Melnychuk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.87-91
|
>9.
| Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/О. І. Новіцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.79-84
|
>10.
| Гладкий О. Від індивідуалізації свідомості до “макдональдизації” уподобань: нове обличчя сучасного студента/О. Гладкий // Вища школа, 2019,N № 11.-С.91-96
|
>11.
| Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.62-66
|
>12.
| Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/Н. В. Пасєчко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.85-90
|
>13.
| Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.119-124
|
>14.
| Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.115-117
|
>15.
| Мясоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/В. А. Мясоєдова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.91-94
|
>16.
| Золотарьова Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/Ж. М. Золотарьова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.95-98
|
>17.
| Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства /А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.64-66
|
>18.
| Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.36-38
|
>19.
| Зіньковський Ю. Мотивація до навчання у професійній школі/Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко // Вища школа, 2017,N № 12.-С.25-37
|
>20.
| Лісовий М. І. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/М. І. Лісовий // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.86
|
|
|