Пошуковий запит: (<.>S=Отдельные направления воспитания студентов<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.126-130
|
>2.
| Melnychuk I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists/I. M. Melnychuk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.87-91
|
>3.
| Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/I. I. Vorona, I. A. Prokop // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.117-121
|
>4.
| Істошин В. М. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи/В. М. Істошин, А. В. Білошицька // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.75
|
>5.
| Андрущенко В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2020,N № 2.-С.7-12
|
>6.
| Андрущенко В. Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2015,N № 3.-С.5-13
|
>7.
| Білогур В. Внутрішні чинники змін світоглядних орієнтацій сучасних студентів/В. Білогур // Вища освіта України, 2011,N № 4.-С.62-68
|
>8.
| Богданова Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю/Н. Богданова // Вища освіта України, 2008,N № 4.-С.91-97
|
>9.
| Богданова Н. Естетичний чинник у структурі студентського самоврядування/Н. Богданова // Вища освіта України, 2015,N № 3.-С.65-70
|
>10.
| Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.36-38
|
>11.
| Вишневский В. А. Современные подходы к деонтологии и воспитательной работе со студентами медицинских вузов/В. А. Вишневский // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2014,N № 3.-С.15-17
|
>12.
| Войналович О. Працеохоронні засади в навчально-виховному процесі НУБіП України/О. Войналович // Вища школа, 2014,N № 8.-С.54-61
|
>13.
| Волкова Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці/Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 4.-С.5-8
|
>14.
| Гетман В. Антропоетика здоров`я як сучасний напрям оздоровчої освіти/В. Гетман, Ю. Новицький // Вища освіта України, 2008,N № 2.-С.68-73
|
>15.
| Гладкий О. Від індивідуалізації свідомості до “макдональдизації” уподобань: нове обличчя сучасного студента/О. Гладкий // Вища школа, 2019,N № 11.-С.91-96
|
>16.
| Гнатюк Р.М. Успішність студентів при вивченні психіатрії залежно від психофізіологічних особливостей/Р. М. Гнатюк // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 3.-С.12-14
|
>17.
| Дзяк Г.В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/Г. В. Дзяк, Т. В. Святенко // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 4.-С.8-13
|
>18.
| Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.119-124
|
>19.
| Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.115-117
|
>20.
| Зіньковський Ю. Мотивація до навчання у професійній школі/Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко // Вища школа, 2017,N № 12.-С.25-37
|
|
|