Пошуковий запит: (<.>S=Отдельные направления воспитания студентов<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.126-130
|
>2.
| Melnychuk I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists/I. M. Melnychuk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.87-91
|
>3.
| Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/I. I. Vorona, I. A. Prokop // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.117-121
|
>4.
| Кульчицький В. Й. Історико-педагоічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття/В. Й. Кульчицький // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 1.-С.51-55
|
>5.
| Андрущенко В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2020,N № 2.-С.7-12
|
>6.
| Максимовська Н. Актуалізація соціального виховання у навчально-виховному процесі ВНЗ/Н. Максимовська // Вища освіта України, 2008,N № 3.-С.93-100
|
>7.
| Гетман В. Антропоетика здоров`я як сучасний напрям оздоровчої освіти/В. Гетман, Ю. Новицький // Вища освіта України, 2008,N № 2.-С.68-73
|
>8.
| Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.62-66
|
>9.
| Гладкий О. Від індивідуалізації свідомості до “макдональдизації” уподобань: нове обличчя сучасного студента/О. Гладкий // Вища школа, 2019,N № 11.-С.91-96
|
>10.
| Кононец Н. Вебтехнології при ресурсно-орієнтованому навчанні дисципліни “Управління навчально-виховним процесом”/Н. Кононец // Вища школа, 2020,N № 2.-С.15-26
|
>11.
| Богданова Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю/Н. Богданова // Вища освіта України, 2008,N № 4.-С.91-97
|
>12.
| Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.36-38
|
>13.
| Дзяк Г.В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/Г. В. Дзяк, Т. В. Святенко // Медична освіта (Тернопіль), 2008,N № 4.-С.8-13
|
>14.
| Білогур В. Внутрішні чинники змін світоглядних орієнтацій сучасних студентів/В. Білогур // Вища освіта України, 2011,N № 4.-С.62-68
|
>15.
| Пономаренко В. Діагностика здатності студентів до професіоналізації/В. Пономаренко // Вища школа, 2015,N № 9/10.-С.23-41
|
>16.
| Коньков Д. Г. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/Д. Г. Коньков // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.75
|
>17.
| Передера О. Деякі з соціально-психологічних передумов формування ідентичності студента в сучасному ВНЗ/О. Передера // Вища освіта України, 2008,N № 3.-С.84-87
|
>18.
| Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.119-124
|
>19.
| Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.115-117
|
>20.
| Богданова Н. Естетичний чинник у структурі студентського самоврядування/Н. Богданова // Вища освіта України, 2015,N № 3.-С.65-70
|
|
|