Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годлевський Л. , Калинчук С.В., Баязітов М. П.
Назва : Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 91-93 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овчаренко Л. С., Самохін І. В., Вертегел А. О., Андрієнко Т. Г., Жихарева Н. В.
Назва : Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 32-34 (Шифр ПУ56/2013/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Ткаченко Μ. В., Кітура Є. М., Шилкіна Π. Μ., Волченко Г. В., Лебідь В. Г.
Назва : Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 19-21 (Шифр ПУ56/2013/3)
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк А. Н., Марченко В. Г., Тондий Л.Д., Васильева-Липецкая Л. Я.
Назва : О становлении процесса непрерывного профессионального развития врачей и путях его совершенствования на этапе последипломного образования
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 1. - С. 5-9 (Шифр ПУ56/2013/1)
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашина Г.
Назва : Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних
Паралельн. назви :Expansion of digital skills of scientific and pedagogical employees of medical high schools in the post-graduate education system
Місце публікування : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 44-50 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний--розвиток--компетентність
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проніна О. М., Білаш С. М., Кобеняк М. М.
Назва : Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів
Паралельн. назви :Modern technologies in professional training doctors-internes
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренажер--практичні--навички
Анотація: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередженняВагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівцівТак, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичокThe development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its preventionAn important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionalsThus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Назва : Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів
Паралельн. назви :Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 74-80 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асоціації--лікарські
Анотація: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’яНаявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарівThe article presents data on the current state and prospects of continuous professional development of doctors in Ukraine and the world in the conditions of the pandemic present. The aim of this work was to improve the system of continuing professional development of physicians to bring it in line with the needs of the industry, the demands of physicians and modern challenges to the health care systemThe existing system of continuous professional development of doctors needs to be unconditionally improved with the participation of the professional medical community in order to respond to the challenges of today and get closer to the needs and opportunities of doctors
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)