Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-37 
1.

Вітченко А. Проблеми підвищення кваліфікації викладачів у сучасній вищій/А. Вітченко // Вища школа, 2021,N № 12.-С.19-35
2.

Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам // Вища школа, 2017,N № 8.-С.7-56
3.

Богомолов А. Є. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/А. Є. Богомолов // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.15
4.

Ладутько С. В. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.82
5.

Бутенко Л. Трансдисциплінарний характер підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації/Л. Бутенко // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.73-81
6.

Просянчук В. Освітні парадигми сучасної вищої та професійної підготовки персоналу в морській галузі /В. Просянчук, Л. Герганов // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.7-15
7.

Завалевський Ю. Формування конкурентоспроможного фахівця — одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу/Ю. Завалевський // Вища школа, 2015,N № 11/12.-С.7-18
8.

Зарічна Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті/Т. П. Зарічна // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 4.-С.19-21
9.

Коваленко В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи/В. Коваленко // Вища освіта України, 2015,N № 4.-С.17-23
10.

Кліх Л. Орієнтація підготовки магістрів на сферу працевлаштування/Л. Кліх // Вища школа, 2014,N № 8.-С.27-34
11.

Глазунова О. Стан і перспективи підготовки ІТ-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки/О. Глазунова // Вища школа, 2014,N № 8.-С.86-93
12.

Подлєсний С. Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону/С. Подлєсний, О. Періг // Вища школа, 2014,N № 7.-С.62-71
13.

Даців Г. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами/Г. Даців // Вища школа, 2014,N № 7.-С.72-85
14.

Колесниченко Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини/Н. Колесниченко // Вища освіта України, 2014,N № 4.-С.101-108
15.

Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/І. С. Головчак // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 4.-С.34-36
16.

Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/Н. М. Кулаєць // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.92-94
17.

Колос К. Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/К. Колос // Вища освіта України, 2014,N № 4.-С.35-43
18.

Спузяк М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів)/М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.95-96
19.

Павлов О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи/О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 3.-С.22-24
20.

Крамний І.О. Сучасні освітянські технології в післядипломній освіті променевих діагностів/І. О. Крамний // Проблеми сучасної медичної науки та освіти, 2010,N № 4.-С.13-15
 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)