Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2009/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7 |
>1.
| Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті/О. В. Тяжка [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.8-9
|
>2.
| Богуцька Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка"/Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.15-17
|
>3.
| Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.20-22
|
>4.
| Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу/О. Г. Кметь, І. І. Заморський, Н. Д. Філіпець // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.28-30
|
>5.
| Рега Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди)/Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.34-37
|
>6.
| Рега Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (нідерланди)/Н. І. Рега, І. М. Салайда // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.37-40
|
>7.
| Ястремська С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.41-45
|
|