Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8 |
>1.
| Дроненко В. Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу/В. Г. Дроненко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.89-92.
|
>2.
| Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/З. П. Мандзій, І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.74-76.
|
>3.
| Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни/І. С. Вітенко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.41-44.
|
>4.
| Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.84-86.
|
>5.
| Ковальчук Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І.Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології/Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.5-16.
|
>6.
| Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/І. Р. Мисула [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.16-37.
|
>7.
| Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/М. В. Гребеник, О. Є. Самогальська, Т. Б. Лазарчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.68-71.
|
>8.
| Тестування як основа кредитно-модульного контролю/С. М. Геряк, І. В. Корда, Н. І. Багній // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.77-79.
|
|