Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-22 
1.

Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/Я. Я. Бондар [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.14-15
2.

Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.102-105
3.

Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.7-9
4.

Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.9-10
5.

Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/В. С. Бірюков // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.11-13
6.

Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/Н. О. Горчакова [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.16-17
7.

Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/І. В. Єршова-Бабенко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.18-22
8.

Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця/П. Д. Фомін, Є. М. Шепетько, О. А. Повч // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.70-72
9.

Лісовий В.М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.33-36
10.

Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/Л. К. Москаленко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.44-47
11.

Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/М. Д. Нарійчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.48-52
12.

Нерянов Ю.М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.52-54
13.

Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/В. О. Мойсеєнко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.41-43
14.

Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/І. О. Крицький [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.27-29
15.

Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/І. О. Чорна, О. В. Лігоненко, А. Б. Зубаха // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.90-93
16.

Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/В. К. Тащук, П. Р. Іванчук, О. Ю. Поліщук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.68-70
17.

Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/В. І. Лупальцов [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.36-38
18.

Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.57-61
19.

Сергета І.В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.62-65
20.

Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/В. М. Лісовий [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.31-32
 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)