Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.7-9
|
>2.
| Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.9-10
|
>3.
| Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/В. С. Бірюков // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.11-13
|
>4.
| Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/Я. Я. Бондар [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.14-15
|
>5.
| Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/Н. О. Горчакова [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.16-17
|
>6.
| Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/І. В. Єршова-Бабенко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.18-22
|
>7.
| Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/І. О. Крицький [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.27-29
|
>8.
| Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/В. М. Лісовий [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.31-32
|
>9.
| Лісовий В.М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.33-36
|
>10.
| Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/В. О. Мойсеєнко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.41-43
|
>11.
| Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/Л. К. Москаленко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.44-47
|
>12.
| Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/М. Д. Нарійчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.48-52
|
>13.
| Нерянов Ю.М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.52-54
|
>14.
| Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.57-61
|
>15.
| Сергета І.В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.62-65
|
>16.
| Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/В. К. Тащук, П. Р. Іванчук, О. Ю. Поліщук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.68-70
|
>17.
| Чекман І.С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.84-86
|
>18.
| Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.87-89
|
>19.
| Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/І. О. Чорна, О. В. Лігоненко, А. Б. Зубаха // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.90-93
|
>20.
| Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.102-105
|
|
|