Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (43)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2010/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи з 1 по 15
1.

Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/Т. А. Хомазюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.11-14.
2.

Ульянов В.О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/В. О. Ульянов, В. Є. Бреус // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.14-17.
3.

Сорокман Т.В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.17-18.
4.

Основи клінічного мислення і Болонський процес/В. М. Василюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.36-40.
5.

Кузякіна Н.Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/Н. Є. Кузякіна // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.51-52.
6.

Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/С. М. Андрейчин [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.55-57.
7.

Мазур П.Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.77-79.
8.

Модульний підхід/З. П. Мандзій, І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.80-82.
9.

Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/О. В. Олійник, О. Г. Лавра, Л. Р. Юзьків // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.85-87.
10.

Пайкуш М.А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.87-89.
11.

Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/С. І. Сміян, У. С. Слаба, Л. П. Мартинюк // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.91-93.
12.

Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/О. В. Ткачук, В. Ф. Мислицький, С. С. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.94-95.
13.

Швидкий О.В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/О. В. Швидкий, Н. В. Будь // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.96-98.
14.

Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/М. Б. Шегедин, І. С. Смачило // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.98-100
15.

Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/І. С. Шпонька, Г. С. Короленко, С. В. Козлов // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.106-108.
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)