Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2013/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/В. Є. Городецький // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.75-76
|
>2.
| Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.72-74
|
>3.
| Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/К. В. Аймедов // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.83-84
|
>4.
| Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.81-82
|
>5.
| Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/Е. І. Личковський [и др.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.64-66
|
>6.
| Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича/В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.61-63
|
>7.
| Бурова Л. М. Інтерактивні технології заочного навчання студентів-фармацевтів/Л. М. Бурова // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.69-71
|
>8.
| Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/Н. І. Гаїна, Т. В. Процак // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.67-68
|
>9.
| Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/О. Ю. Іоффе [и др.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.100-102
|
>10.
| Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/К. Л. Чурпій // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.98-99
|
>11.
| Педагог і дослідник біологічного циклу/Л. Я. Федонюк [и др.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.105-110
|
>12.
| Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/К. Л. Чурпій // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.103-104
|
>13.
| Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/І. Д. Байдалка // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.88-90
|
>14.
| Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/О. В. Тригубчак // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.85-87
|
>15.
| Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я/Н. І. Ярема // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.95-97
|
>16.
| Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/О. Л. Сидоренко // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.91-94
|
>17.
| Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.59-60
|
>18.
| Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/В. А. Гриб // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.24-27
|
>19.
| Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/В. С. Василик, О. М. Крекотень // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.21-23
|
>20.
| Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/Ю. І. Карпенко [и др.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.31-34
|
|
|