Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2015/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 19 |
>1.
| Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/С. В. Різничок // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.90-95
|
>2.
| Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу/О. П. Пахольчук // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.87-89
|
>3.
| Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів/І. В. Палійчук // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.153-157
|
>4.
| Авдеев О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/О. В. Авдеев // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.6-8
|
>5.
| Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.96-98
|
>6.
| Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров/Р. Я. Кушнір // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.66-68
|
>7.
| Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій/С. В. Бондаренко // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.9-13
|
>8.
| Чайковський Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?/Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.125-128
|
>9.
| Виноградова О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури/О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.22-25
|
>10.
| Меленко С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу/С. Р. Меленко // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.69-70
|
>11.
| Головчак І. С. Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури/І. С. Головчак // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.31-32
|
>12.
| Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.129-131
|
>13.
| Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання/Т. А. Табалюк // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.114-116
|
>14.
| Муратова Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.81-83
|
>15.
| Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/Н. В. Довганич // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.40-42
|
>16.
| Семенець А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах/А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.99-113
|
>17.
| Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи/І. В. Шлімкевич // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.141-143
|
>18.
| Кульчицький В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні/B. Й. Кульчицький // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.60-65
|
>19.
| Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі/О. М. Камишний // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.49-51
|
|