Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/V. M. Zhdan, Ye. M. Kitura, M. Yu. Babanina // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.68-71
|
>2.
| Dudko О. G. Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university/О. G. Dudko // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.125-128
|
>3.
| Logoyda L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.129-133
|
>4.
| Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.62-67
|
>5.
| Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.98-102
|
>6.
| Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.26-29
|
>7.
| Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/Т. В. Колесник, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.79-81
|
>8.
| Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/І. О. Топол // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.58-61
|
>9.
| Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.95-97
|
>10.
| Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.119-124
|
>11.
| Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.115-117
|
>12.
| Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної/Т. О. Петрушанко, Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.108-111
|
>13.
| Зеленюк В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.22-25
|
>14.
| Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/Н. О. Гевкалюк // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.16-18
|
>15.
| Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/І. В. Машейко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.35-38
|
>16.
| Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/Г. В. Лихацька // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.87-90
|
>17.
| Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/О. А. Алєксєєнко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.5-7
|
>18.
| Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.46-49
|
>19.
| Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.11-15
|
>20.
| Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.103-107
|
|
|