Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-24 
1.

Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.89-92
2.

Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.93-97
3.

Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.98-102
4.

Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.74-78
5.

Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.79-83
6.

Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/В. О. Захарова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.84-88
7.

Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/Т. І. Горпініч // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.134-139
8.

Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.140-143
9.

Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.144-148
10.

Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". /І. П. Стечишин, А. І. Денис // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.103-106
11.

Yelahina N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students/N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.107-112
12.

Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.113-118
13.

Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.18-23
14.

Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.24-33
15.

Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.34-38
16.

Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.5-9
17.

Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/Н. Л. Глушко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.10-13
18.

Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.14-17
19.

Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.56-61
20.

Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.62-66
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)