Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-24 
1.

Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". /І. П. Стечишин, А. І. Денис // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.103-106
2.

Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.5-9
3.

Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.18-23
4.

Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.74-78
5.

Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.14-17
6.

Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.24-33
7.

Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.34-38
8.

Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/Н. Л. Глушко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.10-13
9.

Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.79-83
10.

Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/Т. І. Горпініч // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.134-139
11.

Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.89-92
12.

Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.39-45
13.

Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.98-102
14.

Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/Д. А. Хасхачих // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.51-55
15.

Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/В. О. Захарова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.84-88
16.

Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.62-66
17.

Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.56-61
18.

Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.140-143
19.

Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.46-50
20.

Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.113-118
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)