Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ56/2016/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.


   
    Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів [Текст] = Seminar tour: a new form of professional training and advanced training of doctors / В. Г. Марченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Стаття присвячена проблемам інноваційних форм організації навчання в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано дидактичну цінність семінарських занять. Надано визначення поняття «семінар», його мета, завдання, форми, науково-методологічне підгрунтя. Виокремлено характерні риси проведення семінарських занять у системі післядипломної освіти. З'ясовано особливості організації та проведення семінару-екскурсії для лікарів лікувальної фізкультури, лікувальної фізкультури та спортивної медицини й інших спеціальностей лікувального профілю, які навчаються на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури. Висвітлено досвід проведення семінарів-екскурсій як ефективної форми фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів. Як приклад семінару-екскурсії наведено досвід кафедри медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури з організації цього виду навчання на базі клінічного санаторію «Роща»
Дод.точки доступу:
Марченко, В. Г.
Малахов, В. О.
Касьянова, О. М.
Кошелєва, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Місяк, С. А.
    Особливості підготовки кадрів із реабілітації онкологічних хворих [Текст] = Features training for cancer rehabilitation / С. А. Місяк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Анотація: Кабінет Міністрів України затвердив постанову № 266 від 29.04.2015 р. про галузі знань і спеціальностей, за якими здійснюватиметься підготовка здобувачів вищої освіти. Серед спеціальностей, за якими будуть готувати кадри в охороні здоров’я, з’явилися дві спеціальності — «Медична та психологічна реабілітація» та «Фізична реабілітація». У статті розглядаються особливості підготовки фахівців у сфері реабілітації онкологічних хворих. В основі реабілітації онкологічних хворих лежить концепція — людина є біологічною, психологічною, соціальною, духовною істотою. Студенти, які братимуть участь у процесі реабілітації онкологічних хворих/інвалідів, мають володіти знаннями та практичними навичками в галузі онкології, психології, соціальної роботи, соціального менеджменту, маркетингу, економіки, юриспруденції
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Лахно, О. В.
    Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій [Текст] = teaching discipline «internal medicine» with support of case- technology / О. В. Лахно // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Мета дослідження — теоретично обгрунтувати, розробити і частково перевірити методику викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою застосування кейс-технологій у ХНМУ. Об’єкт дослідження — процес навчання студентів вищих навчальних закладів. Предмет дослідження — методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» у ХНМУ за допомогою кейс-технологій. Було проаналізовано можливості застосування кейс-технологій навчання у процесі викладання дисципліни «Внутрішня медицина» і визначено педагогічні цілі, основні напрямки, принципи та форми їх застосування, методи навчання. Розроблено методику викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою кейс-технологій. Експериментально підтверджено підвищення показників ефективності навчального процесу та обгрунтовано доцільність використання розробленої методики у викладанні дисципліни «Внутрішня медицина». Матеріали дослідження, а саме розроблена методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою кейс-технологій, можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у професійній підготовці майбутніх лікарів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)