Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ56/2017/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.


    Поліщук, І. В.
    Сучасні підходи до організації індивідуальної роботи лікарів-інтернів на кафедрі акушерства і гінекології інституту післядипломної освіти [Текст] = Modern approaches to the organization of the individual work for intern doctors at the department of obstetrics and gynaecology of the postdegree institute / І. В. Поліщук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Наведені дані щодо навчально-пізнавальної діяльності лікарів-інтернів шляхом активізації їх індивідуальної роботи на кафедрі акушерства і гінекології Інституту післядипломної освіти. У зв’язку з інтенсифікацією освіти в сучасних умовах важливим стало за менші терміни здобути більше знань, опанувати клінічне мислення, відпрацювати до автоматизму основні практичні навички й стимулювати потребу до самовдосконалення. Разом із класичними формами індивідуальної роботи — самостійна курація хворих, участь в операціях, участь у чергуваннях по акушерсько-гінекологічному стаціонару, новими й цікавими методами були підсумкові науково-практичні конференції лікарів-інтернів та навчання в симуляційному центрі. Філософія навчання в симуляційному центрі така: концептуалізація — де та навіщо потрібна ця навичка, візуалізація — демонстрація виконання навички, вербалізація — проговорення виконання навички, практичне виконання навички, корекція та повторення — зворотний зв’язок. Інтерни виконують самостійні дослідні роботи як у межах загальнокафедральної тематики, так і самостійно обрані, ми заохочуємо їх творчі інтереси, самостійний пошук проблем, які варті того, щоб у них заглибитися
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Лоскутов, А. Е.
    Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам [Текст] = Application of interactive methods of education in the teaching of traumatology and orthopedics to foreign students / А. Е. Лоскутов, Д. А. Синегубов, А. Е. Олейник // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 15-18. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Отражен опыт использования интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам. Обсуждаются особенности применения кейс-метода, метода решения проблемных ситуаций, «мозгового штурма», конкурентных и кооперативных групп. Подчеркивается их положительная роль в усвоении учебного материала. Раскрыты положительные свойства метода «деловой игры» в стимулировании развития клинического мышления у студентов. Применение интерактивных методов при обучении иностранных студентов позволяет повысить качество усвоения информации, способствует отработке навыков поиска правильного решения клинической ситуации
Дод.точки доступу:
Синегубов, Д. А.
Олейник, А. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Опыт использования студенческих конференций в педагогическом процессе [Текст] = The experience of using student conferences in the pedagogical process / В. Д. Гирка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 19-21. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Участие в студенческих конференциях является ярким событием в жизни студента высшего учебного заведения. Опыт, полученный во время подготовки и в ходе самой конференции, помогает студенту выбрать свой путь в науку или практику. В данной статье отображен опыт использования научно-практических студенческих конференций в медицинском колледже Харьковской медицинской академии последипломного образования в процессе обучения клиническим дисциплинам хирургического профиля. Проанализировано влияние проведенных студенческих научно-практических конференций на дальнейший выбор студентов в продолжении образования. Основное внимание авторы уделяют научно-исследовательской работе студентов отделения «Сестринское дело». Освещена роль научно-практической конференции в формировании профессиональных компетенций студентов. Их проведение представляется перспективным способом самостоятельной внеаудиторной работы студента, способствует расширению кругозора и профессиональной самореализации
Дод.точки доступу:
Гирка, В. Д.
Потапова, Л. Н.
Бердиков, И. А.
Савенко, Б. О.
Мехтиханов, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Проблеми освітянського процесу та розвиток перцептивної культури студентів у сучасних умовах [Текст] = Problems of the educational process and students’ perceptual development of culture in modern conditions / Е. В. Хомченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Наше стрімке століття висуває величезні вимоги до психіки людини, до тих потенційних можливостей, наявних у процесах перцепції (сприйняття, пам’ять, мислення). В основі складного процесу побудови образу сприйняття лежать системи внутрішньоаналізаторних і міжаналізаторних зв’язків. Сприйняття — це система перцептивних дій, і оволодіння ними потребує спеціального навчання і практики. У сфері перцептивних дій наявні чотири рівні: виявлення, розрізнення, ідентифікація та пізнання. Перші два належать до перцептивних дій, їх кінцевий результат — формування перцептивного образу еталона. А останні два — до пізнавальних дій. Для пізнання обов’язкове зіставлення й ідентифікація. Ідентифікація — ототожнення двох стимулів, що сприймаються одночасно або ототожнення безпосередньо сприйманого стимулу з еталоном, що зберігається в пам’яті
Дод.точки доступу:
Хомченко, Е. В.
Кузнецова, А. В.
Жадан, Т. П.
Маркова, В. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Вебинар как средство повышения мотивации к изучаемым дисциплинам [Текст] = Vebinar as a means of improving motivation to study disciplines / В. Д. Гирка [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 26-29. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Вебинар является относительно новым видом проведения практических занятий. Использование интернет-ресурсов способствует расширению возможностей обычного занятия, позволяет включить в процесс специалистов, находящихся далеко от места его проведения. Одной из форм вебинара является интернет-конференция, проводимая в режиме реального времени. В статье подводятся итоги проведенных интернет-конференций. Отмечается активный интерес к подобным конференциям не только у студентов, но и у преподавателей. Интерактивность конференции способствует появлению духа научного соперничества между студентами, выявлению сильных и слабых сторон в процессе профессиональной подготовки в том или другом учебном заведении. По мнению авторов статьи, интернет-конференции способствуют улучшению качества профессиональной подготовки студентов, а также более тесному межколледжному сотрудничеству в педагогическом процессе
Дод.точки доступу:
Гирка, В. Д.
Жмурко, С. Г.
Бердиков, И. А.
Сайко, Д. В.
Мехтиханов, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Организация учебного процесса для студентов с ограниченными возможностями [Текст] = Organization of the educational process for students with disabilities / А. В. Кузнецова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - № 2. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Студенческие годы — это пора интенсивного взросления. В этот период происходит развитие самосознания личности, формирование таких качеств, как социальная ответственность, независимость в выборе пути развития, критичность мышления. Современное обучение направлено на установление продуктивного педагогического взаимодействия студента и преподавателей с использованием средств информационных и телекоммуникационных технологий. Исходя из нашего опыта, основными проблемами в обучении студентов-инвалидов являются ограничения в коммуникации и трудности получения учебной информации. В связи с этим нами применялась специальная методика, включающая в себя учебно-методический, коммуникативный, оценочно-рефлексивный элементы и предметный, модульный и учебный уровни практического воздействия. В новых экономических условиях обострились проблемы обучения и трудоустройства студентов-инвалидов. Это требует особого внимания к научно-методическим аспектам тифлопедагогики
Дод.точки доступу:
Кузнецова, А. В.
Бавыкина, Т. П.
Жадан, Т. П.
Калуцкая, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)