Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (16)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ56/2017/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Назва : Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога
Паралельн. назви :Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новітні--технології--студент
Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваніщено Л. О.
Назва : Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті
Паралельн. назви :Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Система повышения квалификации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ортопедична--стоматологія--інтерактивне--навчання--лекція
Анотація: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Манащук Н. В., Чорній Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній А. В.
Назва : Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання
Паралельн. назви :The experience of periodontics lecturing in conditions of change to credit-transfer education system
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 21-23 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні--технології--стоматологія
Анотація: Висвітлено досвід проведення лекцій із пародонтології для студентів 4 курсу стоматологічного факультету в умовах переходу на кредитно-трансферну систему. Описано та обґрунтовано переваги застосування інформаційних технологій під час підготовки лекційного матеріалу. Лекція у формі мультимедійної презентації дає змогу значно поліпшити якість освітнього процесу та розвиває в студентів творчий підхід до застосування знань у практичній діяльності лікаря-стоматолога.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)