Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=21876/2017/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10
1.


    Крижанівський, Є.
    Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу — визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки — 30 років [Текст] / Є. Крижанівський // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 7-11

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Дзвінчук, Д.
    Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства [Текст] / Д. Дзвінчук, В. Петренко // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 12-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Анотація: Автори статті, як і всі працівники вищої школи України, мають високу професійну зацікавленість у використанні під час роботи з молодцю новітнього матеріалу прогностичного плану, фактів і пояснень щодо минулих, сучасних і, наскільки це можливо, майбутніх подій. Пропонована стаття є певним узагальненням роздумів над розвитком України та її вищої школи. Безпосереднім імпульсом стало помітне прискорення змін в усій сфері національної освіти, пов’язане з політичними наслідками “революції гідності”, а також активне обговорення найбільш нагальних проблем у провідних ЗМІ країни. Метою статті є аналіз опублікованих напрацювань вітчизняних науковців з урахуванням тих найновіших явищ і відкриттів, які сталися в Україні та світі вже після їх оприлюднення
Дод.точки доступу:
Петренко, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Будугай, А.
    Григорій Верба — філософ-сковородознавець і педагог [Текст] / А. Будугай // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 22-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Стаття присвячена вагомому внеску переяславського філософа, педагога, філолога, музиканта-викладача вищого навчального закладу Григорія Митрофановича Верби у вивчення спадщини Григорія Сковороди як видатного українського християнського філософа. Автор використав досвід живого спілкування з Г. Вербою, результати власних краєзнавчих пошуків
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Дебич, М.
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз [Текст] / М. Дебич // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 41-50

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Анотація: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄЄ з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Тарасенко, Р.
    Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі [Текст] / Р. Тарасенко // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 51-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті розглянуто особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі у процесі їх професійної підготовки. Визначено основні елементи навчально-інформаційного середовища підготовки майбутніх перекладачів з урахуванням галузевої специфіки професійної діяльності. Уточнено класифікацію спеціалізованого програмного забезпечення у галузі перекладу з урахуванням його функціональних особливостей і можливостей формування складових інформаційної компетентності майбутніх перекладачів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кірик, Т.
    Філософія про нове явище XXI ст. — поширення ноогуманістичних уявлень [Текст] / Т. Кірик // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 58-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Автор зосереджує увагу на історико-філософському аналізі процесів становлення ноогуманізму як концепції розвитку сучасного суспільства в цілому та сфери вищої освіти зокрема. Вказано на зв’язок ідей ноогуманізму із освітніми та соціально-філософськими концептами епохи Античності (Анаксимандр, Геракліт, Парменід, Піфагор, Фалес та ін.), поглядів представників російського космізму (В. Соловйов, А. Чижевський, С. Франк, К. Ціолковський та ін.), теоретиків ноосфери (В. Вернадський, Е. Леруа, П. Тейяр де Шарден та ін.), прихильників ноотехнізації (І. Забєлін та інші науковці СРСР). Акцентовано причини появи й анепаду німецького неогуманізму. Досліджено спробу Р. Шиндаулової виявити глибинний зв’язок ідей ноогуманізму із природничою картиною світу, репрезентованою, зокрема, підходами квантової фізики, теорії відносності, теорією супер- струн, теорією фізичного вакууму, психофізичної теорією тощо. Відзначено недоцільність звернення до тих гіпотез (приклад — торсійні поля), які не отримали надійного експериментального підтвердження. Запропоновано кращу основу для ноогуманізму — використання ідеї екологічно безпечних ноотехнологій не тільки для сталого розвитку, а й для побудови ноосуспільства та реалізації реальної моделі ноосфери. Саме це може полегшити запровадження принципів ноогуманізму в освіті й культурі майбутнього суспільства
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кондратенко, Т.
    Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам [Текст] / Т. Кондратенко // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 68-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті досліджується проблема взаємозв’язків навчального матеріалу предметів освітнього галузі “Технології” та економічних предметів, що виникають у процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти згідно з навчальними програмами з предметів “Трудове навчання” та “Технології”. Доведено, що цей взаємозв 'язок створює педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам. За результатами застосування морфологічного аналізу запропонована оновлена педагогічна система вищого педагогічного навчального закладу, яка б забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом “Технологічна освіта". Визначені оптимальні варіанти оновленої педагогічної системи вищого педагогічного навчального закладу, яка б ефективно взаємодіяла та забезпечувала підготовку майбутніх бакалаврів та магістрів за напрямом “Технологічна освіта”. З урахуванням взаємопов’язаності навчального матеріалу з предметів освітнього галузі “Технології" та економічних предметів розроблені й обґрунтовані педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним дисциплінам, а саме: відбір, систематизація та узгодження навчального матеріалу; створення техніко-економічного інтегративного середовища навчання; врегулювання проблемних питань діяльності; забезпечення освітнього процесу науково-педагогічними кадрами з економічною спеціалізацією
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Якимець, Н.
    Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства [Текст] / Н. Якимець // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Анотація: У статті розкриваються деякі аспекти викладацької діяльності медиків у вищих медичних освітніх закладах. Проілюстровані певні труднощі на шляху досягнення викладачами-медиками педагогічної майстерності за умови відсутності у них професійної педагогічної освіти. Наголошується потреба в об’єднанні академічної спільноти галузей медицини та педагогіки, визначений вектор їх спільної діяльності, показані переваги міжгалузевої інтеграції та багатообіцяюче майбутнє такого партнерства
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ткаченко, Н.
    Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті здійснено критичний аналіз існуючих підходів до розуміння понять “імідж” та “професійний імідж” у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях із педагогіки, психології, соціології, філософії. На основі узагальнення автор презентує власне бачення досліджуваного поняття, обґрунтовує доцільність його розгляду в контексті статусно-рольової теорії особистості. Визначено найближчу родову ознаку поняття “професійний імідж", яку слід вважати статусно-рольовою характеристикою особистості. Виокремлено такі основні суттєві ознаки цієї дефініції: професійний імідж є системною цілісністю зовнішніх та внутрішніх особистісних і професійних якостей та компетентностей; призначення професійного іміджу — створити в громадськості образ соціально-професійної ролі, яку конструює особистість; професійний імідж виявляється, підтверджується і розвивається у процесі оволодіння професійним досвідом. Запропоновано авторську дефініцію поняття “професійний імідж”
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Проект Положення про Національну раду України з питань розвитку науки і технологій [Текст] // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 96-106

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)