Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (64)Періодичні видання (218)Краєзнавство (3)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=біологічна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.
Шифр: 21876/2011/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 5/6
Зміст:
Лисенко, В. З досвіду підготовки магістрів для аграрного сектору економіки / В. Лисенко, Л. Кліх. - С.7-11.
Мікульонок, І. Забеспечення якості професорсько-викладацького складу ВНЗ - основа ефективної підготовки фахівців / І. Мікульонок. - С.12-20.
Галиця, І. Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу / І. Галиця [и др.] . - С.21-26.
Інші автори: Цехмістрова Г., Міщенко А., Галиця О., Мельник І.
Ясинська, С. Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання / С. Ясинська, М. Саєнсус. - С.27-32.
Чирчик, С. Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів / С. Чирчик. - С.33-38.
Ципко, В. Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.39-46.
Дебич, М. Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / М. Дебич. - С.47-55.
Балагура, О. Необхідні умови для формування національних світоглядних концепцій / О. Балагура. - С.56-60.
Павлюк, С. Розвиток освітньо-наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції / С. Павлюк. - С.61-70.
Рудишин, С. Біологічна складова професійної підготовки еколога у вищій школі: запитання та відповіді / С. Рудишин. - С.71-81
Ткаченко, Н. Концепти поля ментальності у зіставному аспекті / Н. Ткаченко. - С.82-90.
Кліменко, В. Університет - факультет - кафедра - студент / В. Кліменко. - С.91-98.
Малик, Л. Сучасний стан туристичної галузі України та теоретико-методологічні проблеми туристської освіти / Л. Малик. - С.99-104.
Бобіль, Д. Місце і роль студентського самоврядування в системі університетської економічної освіти / Д. Бобіль, С. Ляліков. - С.105-116.
Кращенко, Ю. Протиріччя розвитку студентського самоврядування / Ю. Кращенко. - С.117-123.
Лютий, І. Теоретичний фундамент майбутнього фінансиста / І. Лютий. - С.124-126.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Федів, В.
    Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі [Текст] = Social networks as a means of growth of motivation to study of natural disciplines in the higher medical educational institution / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура // Вища освіта України. - 2018. - № 1. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
фізика -- медична фізика -- біологічна фізика -- біоетика -- гібридна мотивація
Дод.точки доступу:
Єгоренков, А.
Шинкура, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2019/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3 . - 149.64, р.
Зміст:
Бондарчук, В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.]. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бай А. В, Миндзів К. В., Вайда О. В.
Ворона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів / І. І. Ворона, Т. В. Саварин. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демянчук, М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах / М. Р. Демянчук. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заліпська, І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей / І. Я. Заліпська. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Максів Х. Я.
Прокопченко, О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org / О. Є. Прокопченко [та ін.]. - С.31-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лукіна Г. М., Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Приходько О. В.
Щербатюк, Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії / Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kolodnytska, O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students / O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк. - С.39-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education / L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда. - С.44-51. - Bibliogr. at the end of the art.
Бількевич, Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вакуленко, Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кравець Н. О., Добровольська А. М., Климук Н. Я.
Вакуленко, Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кучвара О. М., Семенець А. В., Андрущак І. Є.
Клименко, А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків / А. В. Клименко [та ін.]. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Стешенко А. О., Захарчук О. В., Ткачов В. С.
Мельник, Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної / Т. П. Мельник. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної / О. І. Новіцька. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасєчко, Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології / Н. В. Пасєчко [та ін.]. - С.85-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ярема Н. І., Смачило І. В., Савченко І. П.
Січкоріз, О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти / О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фастівець, А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки / А. В. Фастівець. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремета, Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» / Л. П. Шеремета. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nakhaieva, Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Богданова, Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам / Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кушинська, М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті / І. М. Мельничук. - С.123-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рамбу, Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення / Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Филипюк, О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта / О. М. Филипюк [та ін.]. - С.135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Нестерук Т. М., Штрімайтіс О. В., Сабадишин Р. О.
Христенко, О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст / О. М. Христенко. - С.139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Oleksii, K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona. - С.144-149. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century / M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir. - С.150-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org [Текст] = Methodology of organization of the independent work of students using an example of discipline “Medical and biological physics” based on possibilities of distance educational system edx.org / О. Є. Прокопченко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Прокопченко, О. Є.
Лукіна, Г. М.
Іванченко, О. З.
Мельнікова, О. З.
Приходько, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Першко, І. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
біологічна -- біохімія
Дод.точки доступу:
Тодосійчук, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Іванченко, О. З.
    Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" [Текст] = The use of interdtsctpltnaryltnks as a condition of quality preparation of students for the license examination “Step-1. General medical training” / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ІНТЕЛЕКТА ОЦІНКИ ТЕСТИ -- ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ


Кл.слова (ненормовані):
нормальна -- фізіологія -- медична -- біологічна -- фізика
Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З.
Сергєєва, Л. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Мазуренко, Ю. С.
    Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу [Текст] = Formation of professional competence of future doctors using the reproductive method / Ю. С. Мазуренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
експерементальний -- навчання -- активний -- лабораторна -- робота -- медична -- фізика -- біологічна -- пульсоксиметр
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)