Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (56)Періодичні видання (438)Бібліотечні видання (18)Краєзнавство (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=програми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.
Шифр: вщ2001 (Журнал)
Бюлетень Програми підтримки вироблення стратегії реформування освіти [Текст]
Знайти схожі

2.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 21876/2004/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2004р. № 1
Зміст:
Добрянський, І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти / І. Добрянський. - С.22-28
Дарійчук, Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення? / Л. Дарійчук. - С.29-40
Журавський, В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу / В. Журавський. - С.42-44
Рудавський, Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки") / Ю. Рудавський. - С.45-49
Якименко, Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору / Ю. Якименко. - С.50-62
Лозинський, О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця / О. Лозинський. - С.66-68
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство. - С.100-110
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Лозинський, О.
    Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця [Текст] / О. Лозинський // Вища школа. - 2004. - №1. - С. 66-68

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Димитров, М.
    Професійно орієнтовані громадські організації: формування фахових якостей майбутніх спеціалістів [Текст] / М. Димитров, Г. Онкович // Вища освіта України. - 2005. - №2. - С. 106-111

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ


Дод.точки доступу:
Онкович, Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 2
Зміст:
Бойчук, А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Бойчук. - С.10-11
Венгер, І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського / І. Венгер. - С.12-14
Владзимирський, А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова. - С.15-17
Галайчук, І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні / І. Галайчук. - С.18-21
Гальченко, В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей / В. Гальченко. - С.21-22
Гладишев, В. Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів / В. Гладишев, В. Нагорний. - С.23-24
Годлевський, Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін / Л. Годлевський, А. Мацко. - С.25-26
Казаков, В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти / В. Казаков. - С.27-30
Казаков, В. Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті / В. Казаков. - С.31-34
Карпенко, О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет" / О. Карпенко. - С.35-36
Коваленко, С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев. - С.36-38
Коваленко, О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина. - С.39-41
Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри / Л. Ковальчук. - С.42-46
Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського / Л. Ковальчук. - С.47-50
Корда, М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології / М. Корда. - С.53-54
Кравець, Н. Інтернет-освіта в медицині / Н. Кравець. - С.55-56
Лобенко, А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту / А. Лобенко. - С.57-59
Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті / О. Майоров. - С.60-68
Мисула, І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес / І. Мисула. - С.69-70
Рижов, О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання / О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін. - С.82-84
Рижов, О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ / О. Рижов, Н. Іванькова. - С.85-88
Рижов, О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти / О. Рижов, Ю. Колеснік. - С.89-92
Рудай, В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ / В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін. - С.93-94
Сабан, О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес / О. Сабан, І. Солонинко. - С.95-96
Свистун, Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів / Р. Свистун. - С.97-98
Семенець, А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи / А. Семенець. - С.99-100
Ухач, В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України / В. Ухач, Р. Чигур. - С.101-102
Чирський, М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз / М. Чирський, О. Горлов. - С.105-107
Шевченко, А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології / А. Шевченко. - С.108-110
Шевченко, Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології / Л. Шевченко, А. Владзимирський. - С.111-113
Шкробот, С. Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті / С. Шкробот, І. Гара, З. Салій. - С.114-115
Яценко, В. Медична освіта як галузь медичної телематики / В. Яценко. - С.117-121
Яценко, В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології / В. Яценко. - С.122-124
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Яценко, В.
    Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології [Текст] / В. Яценко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 122-124

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2005/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2005р. № 3 . - 16.91, р.
Зміст:
Москаленко, В. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції / В. Москаленко, О. Яворовський, А. Свінціцький. - С.4-7
Вороненко, Ю. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти. / Ю. Вороненко, Ю. Вдовиченко, О. Мінцер, Гойда Н. - С.8-12
Інші автори: Вдовиченко Ю., Мінцер О., Гойда Н.
Ждан, В. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова, Каськова Л. - С.13-16
Інші автори: Бобирьов В., Шешукова О., Каськова Л.
Сулима, В. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS) / В. Сулима, В. Дубас. - С.21-26
Рудень, В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди. / В. Рудень, Т. Гутор. - С.27-31
Герасимюк, І. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету-вимога часу / І. Герасимюк. - С.32-35
Волошин, В. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету / В. Волошин, О. Киричок, Н. Шовдра, Флекей п. - С.38-39
Інші автори: Киричок О., Шовдра Н., Флекей п.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Сулима, В.
    Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS) [Текст] / В. Сулима, В. Дубас // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 21-26

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Дод.точки доступу:
Дубас, В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.


    Жижко, Т.
    Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід [Текст] / Т. Жижко // Вища освіта України. - 2004. - №1. - С. 92-96

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14
Інші автори: Волосовець О., Фещенко І., Булах І.
Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35
Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46
Інші автори: Олійник О., Яшан О., Шкробот С.
Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О.
Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57
Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г.
Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65
Інші автори: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В.
Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67
Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72
Інші автори: Лобода В., Пашко К., Балацька Н.
Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77
Інші автори: Шідловський В., Скакун М., Ситник І.
Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87
Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94
Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94
Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96
Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Олійник О.
Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104
Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Яшан О.
Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115
Інші автори: Пашко К., Яшан О., Олійник О.
Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118
Інші автори: Шкробот С., Пашко К., Яшан О.
Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121
Інші автори: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)