Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (4)Краєзнавство (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=симуляційний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.


    Фіра, Д. Б.
    Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів [Текст] = Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement / Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
симуляційний метод
Анотація: Мета роботи – дослідити взаємозв’язок між симуляційними методами навчання та формуванням професійних навичок у студентів
Основна частина. У роботі проаналізовано ефективність використання Міжкафедрального навчально-тренінгового центру симуляційного навчання ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” у відпрацюванні практичних навичок студентів з дисципліни “Загальна хірургія”. Засвоєння матеріалу і відпрацювання навичок студентами на фантомах дозволяють залучати їх до виконання певних маніпуляцій на пацієнтах під ретельним контролем з боку викладачів (промивання шлунка, катетеризація сечового міхура, перев’язки та ін.). Опанування на симуляторах таких навичок, як внутрішньовенна та внутрішньом’язова ін’єкції, навичок серцево-легеневої реанімації необхідне для навчання студентів на будь-якій клінічній кафедрі. Симуляційний центр, створений у ТДМУ, забезпечує теоретичну частину, вивчення практичних випадків, відеосесію, тренінг мануальних навичок та вмінь, роботу на анімальних моделях, спеціалізовані тренінги, участь у конференціях. Для адекватного засвоєння навичок виділено понад 10 % від загального навчального навантаження
Висновок. Використання симуляційних методів значно покращує якість презентації навчального матеріалу й ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст навчального процесу, підвищує мотивацію до навчання та дозволяє об’єктивно оцінити досягнутий рівень професійної підготовки кожного студента
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Гусєв, В. М.
    Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
підготовка -- симуляційний центр -- оптимізація -- шляхи
Дод.точки доступу:
Астахов, В. М.
Шевченко, Є. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
СИМУЛЯЦІЙНИЙ ЦЕНТР -- тренінговий центр -- наукові дослідження -- альтернативна клінічна практика -- клінічна практика
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М.
Гумінський, Ю. Й.
Полеся, Т. Л.
Фоміна, Л. В.
Заїка, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Слонецький Б. I., Зозуля I. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький I. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. I.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska О. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying = Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології / N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 74-78. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- навчання -- практичні -- навички -- викладання
Дод.точки доступу:
Voloshchuk, N. I.
Denysiuk, О. М.
Pashynska, O. S.
Marynych, L. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Тріщ, В. І.
    Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників [Текст] = The use of interactive methods of teaching with implementation of them in clinical conditions in building of professional competences in future medical employees / В. І. Тріщ // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
рольова гра -- симуляційний -- тренінг -- практична навичка -- урологія -- невідкладні стани
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)