Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (23)Періодичні видання (77)Краєзнавство (2)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МЕДСЕСТРИНСТВО<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.
Шифр: МУ7/2006/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 3
Зміст:
Ковальчук, Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти / Л. Ковальчук. - С.5-7
Ковальчук, Л. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська. - С.11-13
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.14-15
Шкробот, С. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій. - С.18-19
Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич. - С.20-22
Шевчук, О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. Шевчук. - С.22-24
Діана, С. Кулл. До питання нестачі медичних сестер / С.Кулл. Діана. - С.24-28
Ревчук, Н. Система освіти медичних сестер у США / Н. Ревчук. - С.28-29
Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. Усинська. - С.30-31
Лепявко, А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. Лепявко. - С.32-34
Шманько, О. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. Шманько. - С.35-36
Прокопчук, А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. Прокопчук. - С.39-40
Тарчинець, М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД. / М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. - С.41-42
Інші автори: Воронцов М., Ставничий Д., Висоцька Т.
Мілевська, Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. Мілевська. - С.42-44
Прокопчук, А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. Прокопчук. - С.44-45
Олещук, О. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. Олещук, Г. Паласюк. - С.46-47
Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О.В. Олійник. - С.48-49
Сахарова, І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук. - С.49-52
Качор, В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. - С.53-54
Інші автори: Андрейчин С.М., Васильєва Н., Луцук О.
Арвідас, Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві / Сескевічус Арвідас. - С.57
Банадига, Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський. - С.58-60
Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні / І. Костенко. - С.64-65
Кривенко, В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. - С.66-67
Інші автори: Федорова О., Пахомова С., Єремеєв В.
Локай, Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні / Б. Локай, Д. Козак. - С.72-73
Сук, Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України / Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. - С.82-83
Інші автори: Хомко О., Пержул І., Молдован П.
Шкільна, І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя / І. Шкільна. - С.88-89
Кайдашев, І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. - С.90-92
Інші автори: Расін М., Васильєв В., Дігтяр Н.
Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98
Чулак, Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський. - С.99-100
Саварин, Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови / Т. Саварин, В. Рахлецька. - С.103-106
Роговий, Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Роговий, Л. Архіпова. - С.107-109
Корильчук, Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. Корильчук, Т. Корильчук. - С.109-111
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шкробот, С.
    Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. [Текст] / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 18-19

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Дод.точки доступу:
Бударна, О.
Салій, З.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


    Шевчук, О.
    Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника [Текст] / О. Шевчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 22-24

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 4
Зміст:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Інші автори: Борисова І.С., Березуцький В.І., Єгоров К.Ю., Караванська І.Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П., Чемересюк І.Г., Хрущ О.В., Хубєтова І.В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Інші автори: Дарій В.І., Рижов О.А., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Демченко В.О., Зарічнп Т.П., Білоус М.В., Кандибей Н.В., Пругло Є.С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Інші автори: Криськів О.І., Бабінець Л.С., Творко В.М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Інші автори: Бондар Л.П., Мартинюк Л.П., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Кравчук Н.В., Василюк В.В., Лихацька Т.В., Смачило І.В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Інші автори: Руда М.М., Чернець Т.Ю., Ярема Н.З., Бількевич Н.А., Бугай Б.Г., Бутвін І.М., Василюк В.В., Верещагіна Н.Я., Хабарова Н.А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Інші автори: Слабий О.Б., Гнатюк Р.М., Ковальчук М.Ф., Данилевич Ю.О., Шев'як П.І., Гаргула Т.І.
Господарський, І. Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Інші автори: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Криницька І.Я., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Інші автори: Корильчук Н.І., Боцюк Н.Є., Боровик І.О., Корильчук Т.Б., Ляшенко І.І., Перейма В.Р., Бенца О.І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Інші автори: Бенедикт В.В., П’ятночка В.І., Герасимець Ю.М., Свистун Р.В., Луговий О.Б., Поляцко К.Г., Нагірний Я.П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Інші автори: Ткачук Н.І., Романюк Л.Б., Творко М.С., Малярчук Г.Р., Борак В.П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Інші автори: Голуб Г.Р., Кралюк О.С., Криницька І.Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Інші автори: Кліщ І.М., Тюріна В.Ф., Марків І.М., Цяпа Ю.М., Мерецька І.В., Лихацька В.О., Гаріян М.П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Шнайда М.І., Грималюк О.І., Кернична І.З., Демидяк О.Л., Бердей Т.С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Інші автори: Лавра О.Г., Юзьків Л.Р., Щур М.І., Буцкин Л.В., Борак В.В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Інші автори: Слаба У.С., Мартинюк Л.П., Лепявко А.А., Коморовський Р.Р., Бондар Р.Я., Гусак С.Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Інші автори: Мислицький В.Ф., Ткачук С.С., Антохіна С.І., Лєньков О.М., Кузнєцова О.В., Ясінська О.В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Інші автори: Венгер О.П., Смашна О.Є., Несторович Я.М., Сновида Л.Т., Мисула Ю.І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.104-106.
Інші автори: Мілевська-Вовчук Л.С., Салій З.В., Гара І.І., Бударна О.Ю., Сохор Н.Р. Мисула М.С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Інші автори: Короленко Г.С., Козлов С.В., Гриценко П.О., Алексеєнко О.О., Сулоєв К.М., Федченко М.П., Мальцев І.О., Легеза О.А., Чекан С.М., Бондарева В.О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Інші автори: Копетчук В.А., Яворський П.В., Гордійчук С.В., Горай О.В., Махновська І.Р.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. O. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Гудима, А. А.
    Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему [Текст] = Nursing in Ukraine in XXI century – view of a problem / А. А. Гудима // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті висвітлено сучасне бачення розвитку медсестринства в Україні з позицій вимог, які диктує суспільство, щодо якості надання медичних послуг. Показано доцільність широкого впровадження симуляційного навчання в медицині як складової підготовки високоякісного медичного персоналу середньої ланки. Сучасна система освіти володіє низкою традиційно сформованих дидактичних методів і прийомів, однак у сучасних умовах цього недостатньо. Широке впровадження високотехнологічної медицини, у якій виникають нові принципи і правила діагностично-лікувального процесу, вимагає від фахівця значно ширшого спектра знань і вмінь, що стирає грані між традиційним розподілом праці в системі “медична сестра – фельдшер – лікар”. Висновок. У цих умовах слід пам’ятати, що робота в центрі симуляційного навчання вимагає від викладача додаткових знань і вмінь, постійної активної місії на занятті. Тому в ряді країн співвідношення педагогічного навантаження викладача у центрі симуляційного навчання до рутинного викладання становить 1:3
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Текст] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Kosenko, V. M.
    The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care [Текст] = Потенціал дисципліни «Інфекційний контроль» у формуванні в медичних сестер-магістрів відповідального ставлення до безпеки пацієнтів у процесі надання лікувально-профілактичної допомоги / V. M. Kosenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 138-142. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- МЕДСЕСТРИНСТВО -- інфекційний -- контроль -- безпечна -- лікарня
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)