Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (12)Періодичні видання (22)Бібліотечні видання (4)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гра<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 4
Зміст:
Москаленко, В. Охорона здоров'я України в світлі вимог Європейського Союзу, конституційних реформ / В. Москаленко. - С.5-7
Вороненко, Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року) / Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга. - С.8-14
Сіліна, Т. Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті / Т. Сіліна. - С.15-16
Шершун, Г. Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі / Г. Шершун. - С.17-19
Інші автори: Корда М., Гонський Я., Саюк Н.
Дмитрієва, С. Співвідношення методів традиційного та програмованого навчання у післядипломній підготовці сімейних лікарів. / С. Дмитрієва. - С.20-21
Гощинський, В. Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина" / В. Гощинський, Л. Бабінець, Н. Корильчук, Архіпова Н. - С.22-24
Інші автори: Бабінець Л., Корильчук Н., Архіпова Н.
Талалаєнко, О. Організаційні моменти виробничої практики в медичному університеті. / О. Талалаєнко, І. Саглай, А. Чуриліна, Ляхов І. - С.25-26
Інші автори: Саглай І., Чуриліна А., Ляхов І.
Ясній, О. Особливості викладання педіатрії на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини / О. Ясній, В. Павліковська, Н. Боцюк, Пінь Н. - С.27-29
Інші автори: Павліковська В., Боцюк Н., Пінь Н.
Косубв, Р. Методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам / Р. Косубв, І. Заморський, А. Петрюк, Філіпець Н. - С.30-31
Інші автори: Заморський І., Петрюк А., Філіпець Н.
Роман, О. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрах хімічного профілю вищого навчального закладу. / О. Роман, М. Авраменко, Д. Дочинець. - С.32-33
Гнатов, М. Творчий характер контролю знань та навичок іноземних учнів початкового етапу навчання. / М. Гнатов, К. Гейченко, Л. Хіль. - С.36
Лисенко, В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін. / В. Лисенко. - С.37-39
Грищенко, В. Особливості викладання дитячих інфекційних захворювань іноземним студентам медичного факультету. / В. Грищенко, О. Усачова. - С.40-41
Казакова, Р. В. Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності. / Р. В. Казакова, Н. Гевкалюк, М. Лучинський, Воляк М. - С.42-44
Інші автори: Гевкалюк Н., Лучинський М., Воляк М.
Файфура, В. Тернопільська медакадемія-у фалеристиці. / В. Файфура, І. Юхименко. - С.50-53
Ганіткевич, Я. Історія медицини як наука і університетська дисципліна у світі та в Україні / Я. Ганіткевич. - С.54-60
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності [Текст] / Р. В. Казакова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 42-44

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Дод.точки доступу:
Казакова, Р. В.
Гевкалюк, Н.
Лучинський, М.
Воляк, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2015/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 1 . - 65.22, р.
Зміст:
Авдеев, О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі / О. В. Авдеев. - С.6-8
Бондаренко, С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій / С. В. Бондаренко. - С.9-13
Верещако, Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця / Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко. - С.14-21
Виноградова, О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури / О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін. - С.22-25
Воскобойнік, О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" / О. Ю. Воскобойнік. - С.26-28
Гантімуров, А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти / А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей. - С.29-30
Головчак, І. С. Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури / І. С. Головчак. - С.31-32
Горпініч, Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема / Т. І. Горпініч. - С.33-35
Грицан, Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії / Л. Д. Грицан. - С.36-39
Довганич, Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики / Н. В. Довганич. - С.40-42
Єлагіна, Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками / Н. І. Єлагіна. - С.43-48
Камишний, О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі / О. М. Камишний. - С.49-51
Ковальська, Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету / Н. П. Ковальська. - С.52-54
Ковальчук, О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів / О. Л. Ковальчук. - С.55-59
Кульчицький, В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні / B. Й. Кульчицький. - С.60-65
Кушнір, Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров / Р. Я. Кушнір. - С.66-68
Меленко, С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу / С. Р. Меленко. - С.69-70
Михалюк, О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів / О. Б. Михалюк. - С.71-74
Молодовець, О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процессі формування лікаря-спеціаліста / О. Б. Молодовець. - С.75-77
Моргунцова, С. А. Нові технології формування професійних компетенційї з дисципліни "Фармакологія'': можливості кейс-методу / С. А. Моргунцова. - С.78-80
Муратова, Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.81-83
Орел, Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу / Ю. М. Орел. - С.84-86
Пахольчук, О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу / О. П. Пахольчук. - С.87-89
Різничок, С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / С. В. Різничок. - С.90-95
Романова, Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті / Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко. - С.96-98
Семенець, А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах / А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок. - С.99-113
Табалюк, Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.114-116
Тихоновський, О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні / О. В. Тихоновський. - С.117-119
Толокова, Т. I. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті / Т. I. Толокова. - С.120-122
Фрич, Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія'' у студентів, що навчаються англійською мовою / Н. І. Фрич. - С.123-124
Чайковський, Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні? / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова. - С.125-128
Чорненький, М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права / М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга. - С.129-131
Чугін, С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання / С. В. Чугін. - С.132-134
Шевцова, Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених / Т. І. Шевцова. - С.135-140
Шлімкевич, І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Шлімкевич. - С.141-143
Штробля, А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація" / А. Л. Штробля. - С.144-147
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти / В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко. - С.148-149
Якимець, М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей" / М. М. Якимець. - С.150-152
Палійчук, І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів / І. В. Палійчук. - С.153-157
До 75-річчя видатного науковця. - С.158-160
Машталір, А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження) / А. І. Машталір, М. Я. Фурдела. - С.161-164
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Кушнір, Р. Я.
    Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров [Текст] / Р. Я. Кушнір // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 66-68

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: ПУ56/2016/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4 . - 51.31, р.
Зміст:
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна: медико-психологічні наслідки та стратегії протидії / М. В. Маркова. - С.6-10
Ткачук, І. М. Удосконалення педагогічного процесу задля підвищення якості профілактики серцево-судинних захворювань у військовослужбовців / І. М. Ткачук. - С.11-16
Малахов, В. О. Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина" / В. О. Малахов [та ін.]. - С.17-22
Інші автори: Кошелєва Г. М., Голодько К. А., Ярошенко Є. І. , Яременко О. Д., Устименко Т. П., Вітер О. М., Симонова А. Г.
Починська, М. В. Класи пульсового артеріального тиску та функціональні показники кровообігу у пацієнтів після імплантації електрокардіостимулятора та медикаментозної терапії / М. В. Починська [та ін.]. - С.23-28
Інші автори: Волков Д. Є., Лопін Д. О., Яблучанський М. І.
Кожем’яка, Г. В. Вплив ожиріння на формування змін геометрії міокарда у хворих на гіпертонічну хворобу / Г. В. Кожем’яка [та ін.]. - С.29-34
Інші автори: Ковальова О. М., Ащеулова Т. В., Гончарь О. В.
Чегодайкина, Н. С. Комплексная оценка паразитарной заболеваемости в районах Харьковской области с применением интегральных показателей / Н. С. Чегодайкина [та ін.]. - С.35-43
Інші автори: Бодня И. П., Аль Хатиб Ануар, Кадельник Л. А.
Юдін, М. А. Особливості міжособистісної взаємодії у пацієнтів косметологічного профілю із дисгармонічним самосприйняттям / М. А. Юдін. - С.44-47
Савенков, В. І. Аналіз ефективності ретроперитонеального та трансабдомінального лапароскопічних доступів у хворих із різним перебігом гідронефрозу / В. І. Савенков [та ін.]. - С.48-53
Інші автори: Мальцев А. В., Щукін Д. В., Левченко Д. А., Савенков А. В.
Савельева, Н. Н. Влияние комплексной терапии с использованием иммуномодуляторов на системный гуморальный иммунитет больных хроническим генерализованным пародонтитом І–ІІ степени тяжести с энтеробиозом / Н. Н. Савельева, С. А. Шнайдер, Е. И. Бодня. - С.54-59
Калмиков, С. А. Актуальні питання лікувальної фізичної культури у випадку наявності диссекреторного та астеновегетативного синдромів хронічного гастриту / С. А. Калмиков, Ю. С. Калмикова, Г. С. Урдіна. - С.60-65
Бодня, Е. И. Эколого-эпидемиологическая характеристика маляриогенной ситуации основных территорий северо-востока левобережной Украины / Е. И. Бодня, Л. Н. Потапова, Г. И. Наглова. - С.66-75
Хвисюк, М. А. Изучение влияния антитромбоцитарных препаратов на уровень p-селектина и галектина 3 у пациентов с ишемической болезнью сердца / М. А. Хвисюк. - С.76-79
Меликова, Т. А. Оценка изменений уровня гомоцистеина у беременных с аутоиммунными заболеваниями щитовидной железы / Т. А. Меликова. - С.80-84
Науково-практична конференція, присвячена пам’яті проф. Ю. В. Бєлоусова, "Інновації в дитячій гастроентерології і нутриціології в практиці дитячого та сімейного лікаря". - С.85-90
Шармазанова, Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1896–1899) / Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова. - С.91-96
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Ділова (рольова) гра як сучасна форма семінарського заняття в системі післядипломної підготовки лікарів за фахом "Лікувальна фізкультура та спортивна медицина" [Текст] = Business (role) game as a modern form of seminars in the system of postgraduate training on «Physical therapy and sports medicine» / В. О. Малахов [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 4. - С. 17-22

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Стаття присвячена проблемам сучасних форм навчання в системі післядипломної освіти. Для розгляду обрано прийом семінарського заняття у формі ділової (рольової) гри. Обґрунтовано дидактичну й методичну мету ділової гри. Надано визначення поняття «ділової гри», її види, науково-методологічне підґрунтя, етапи її підготовки та проведення. Визначено характерні риси й особливості проведення ділової гри. Виділено переваги й вади цієї форми семінарського заняття. Подано особливості розподілу ролей між учасниками гри. Висвітлено досвід організації та проведення ділової гри для лікарів лікувальної фізкультури та спортивної медицини, які проходять навчання на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури
Дод.точки доступу:
Малахов, В. О.
Кошелєва, Г. М.
Голодько, К. А.
Ярошенко, Є. І.
Яременко, О. Д.
Устименко, Т. П.
Вітер, О. М.
Симонова, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2016/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4 . - 96.11, р.
Зміст:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран I. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я [Текст] = Business game as a technique of optimization of active learning in post-graduate students training in public health / О. Н. Литвинова [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять
Дод.точки доступу:
Литвинова, О. Н.
Романюк, Л. М.
Теренда, Н. О.
Панчишин, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Savaryn, T. V.
    The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments [Текст] = Використання елементів гри при вивченні медичної термінології у вищих медичних закладах / T. V. Savaryn, I. A. Prokop // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 21-26. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні -- методи -- навчання -- рольова -- гра
Дод.точки доступу:
Prokop, I. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Nazarevych, L. Т.
    Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU [Текст] = Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя / L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 56-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- гра -- візуалізація -- уява -- асоціація -- метод
Дод.точки доступу:
Denysiuk, N. R.
Havdyda, N. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Yelahina, N. I.
    Games as a means of learning a foreign language by medical students [Текст] = Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 87-92. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
навчальна гра -- студенти
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Тріщ, В. І.
    Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників [Текст] = The use of interactive methods of teaching with implementation of them in clinical conditions in building of professional competences in future medical employees / В. І. Тріщ // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
рольова гра -- симуляційний -- тренінг -- практична навичка -- урологія -- невідкладні стани
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)