Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Періодичні видання (87)Бібліотечні видання (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=парадигма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 21876/2001/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2001р. № 1
Зміст:
Міщенко, В. Особливості функціонування вищої школи україни в ринкових умовах / В. Міщенко, С. Науменкова. - С.6-17
Лагутін, В. Регіоналізація вищої освіти в Україні: проблеми і суперечності / В. Лагутін. - С.18-25
Музиченко, П. Вивчення історії держави і права України - важливий чинник формування національної свідомості студентської молоді / П. Музиченко. - С.77-82
Макбурні, Г. Глобалізація: нова парадигма політики вищої освіти / Г. Макбурні. - С.104-119
Замовлені прим-ки для відділів: ОК

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Макбурні, Г.
    Глобалізація: нова парадигма політики вищої освіти [Текст] / Г. Макбурні // Вища школа. - 2001. - №1. - С. 104-119

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2004/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2004р. № 4
Зміст:
Ковальчук, Л. Запровадження положень Болонського процесу у Тернопільському медуніверситеті / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко. - С.4-6
Грубінко, В. Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу / В. Грубінко, І. Бабін. - С.7-14
Масний, З. Нові підходи до читання лекцій - один з шляхів вдосконалення навчального процесу / З. Масний. - С.15-16
Бугай, Б. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-I HCV-інфекцій / Б. Бугай, С.М. Андрейчин, І. Кліщ. - С.20-24
Чулак, Л. Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту " КРОК-2" / Л. Чулак, В. Шутурмінський, А. Бас, Вальда В. - С.29-32
Інші автори: Шутурмінський В., Бас А., Вальда В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Грубінко, В.
    Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу [Текст] / В. Грубінко, І. Бабін // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №4. - С. 7-14

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Бабін, І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: 23823/2008/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 2
Зміст:
Вакарчук, І. Виступ міністра освіти і науки України Івана Вакарчука на нараді за участю президента України з питань забезпечення функціонування та розвитку освіти 26 лютого 2008 року / І. Вакарчук. - С.5-9
Андрущенко, В. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" / В. Андрущенко. - С.10-17
Саєнко, Т. Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті / Т. Саєнко, О. Познанська. - С.18-26
Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.34-39
Гетман, В. Антропоетика здоров`я як сучасний напрям оздоровчої освіти / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.68-73
Ярчук, Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями / Г. Ярчук. - С.91-97
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Саєнко, Т.
    Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті [Текст] / Т. Саєнко, О. Познанська // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 18-26

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Дод.точки доступу:
Познанська, О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: 23823/2010/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Метаморфози освітнього планування (Огляд концептуального дискурсу передсьгоднішнього дня) / В. Андрущенко, В. Савельєв. - С.5-14
Кремень, В. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Кремень. - С.15-17
Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.18-25
Прудченко, І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання / І. Прудченко. - С.26-32
Чернова, Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу / Л. Чернова. - С.33-39
Івченко, О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні / О. Івченко. - С.40-46
Рева, О. Виявлення основної домінанти студентів на множині рівнів навчальних досягнень / О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко. - С.47-52
Шутак, Л. Перший досвід проведення державного іспиту з "Української мови за професійним спрямуванням" / Л. Шутак, Г. Навчук, А. Ткач. - С.53-56
Шовковий, В. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентів-філологів / В. Шовковий. - С.57-63
Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів / Ф. Андрушкевич. - С.64-69
Акопян, В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля / В. Акопян. - С.70-75
Гетман, В. Системоутворюючі фактори здоров'я людини / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.76-80
Гуненков, Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності / Д. Гуненков. - С.81-86
Побережна, Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку / Г. Побережна. - С.87-97
Бех, В. Під впливом феномену козацької освіти / В. Бех. - С.98-99
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: 21876/2011/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 12
Зміст:
Павленко, А. Університет як центр інноваційної системи та формування інтелектуального капіталу нації / А. Павленко. - С.7-15
Колот, А. Інституційні засади та інноваційні технології забезпечення якості економічної освіти / А. Колот. - С.16-38
Степаненко, С. Економічна освіта, орієнтована на практику / С. Степаненко. - С.39-52
Коцупатрий, М. Чинники конкурентоспроможності фахівців з агробізнесу на ринку праці в АПК України / М. Коцупатрий, С. Дем'яненко. - С.53-59
Диба, М. Продуктивне навчання і його роль у підготовці фахівців / М. Диба. - С.60-65
Оболенська, Т. Нова парадигма виховної роботи в університеті / Т. Оболенська. - С.66-73
Лук'яненко, Д. Інноваційний ресурс економічного розвитку України: інтелектуальна місія університетів / Д. Лук'яненко, А. Поручник. - С.74-86
Куденко, Н. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко. - С.87-92
Матвійчук, А. Формування та розвиток науково-дослідної системи КНЕУ / А. Матвійчук. - С.93-97
Наказ про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році . - С.98
Умови прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році. - С.99-119
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: 23823/2011/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Державно-громадський характер управління освітою / В. Андрущенко. - С.5-8
Зубов, В. Глобалізована соціальність / В. Зубов. - С.9-13
Бойчук, М. Основні форми демократії: український контекст / М. Бойчук. - С.14-20
Шандор, Ф. Національна ідея як осердя національної свідомості / Ф. Шандор. - С.21-26
Линовицька, О. Академічні свободи та університетська автономія / О. Линовицька. - С.27-31
Рябченко, В. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / В. Рябченко. - С.32-38
Іваній, О. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / О. Іваній. - С.39-44
Бикова, К. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) / К. Бикова. - С.45-52
Тарасенкова, Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Н. Тарасенкова, І. Акуленко. - С.53-66
Акопян, В. Екологічне самовиховання особистості / В. Акопян. - С.67-73
Білогур, В. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді / В. Білогур. - С.74-81
Грабар, Г. Технологія дослідження гостинності як соціального явища / Г. Грабар. - С.82-89
Богданова, Н. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Н. Богданова. - С.90-93
Сахневич, І. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / І. Сахневич. - С.94-98
Костирєв, А. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / А. Костирєв. - С.99-105
Боркач, Є. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Є. Боркач. - С.106-111
Зварич, І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич. - С.112-118
Шубін, О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ / О. Шубін, І. Сіменко, І. Пальцун. - С.119-125
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Оболенська, Т.
    Нова парадигма виховної роботи в університеті [Текст] / Т. Оболенська // Вища школа. - 2011. - № 12. - С. 66-73

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: 21876/2012/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 4
Зміст:
Хроужий, Г. Студентоцентризм як принцип академічної культури / Г. Хроужий. - С.7-24
Нужненко, К. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі / К. Нужненко. - С.25-32
Жигірь, В. Емпірична модель професійної компетентності менеджера освіти / В. Жигірь. - С.33-45
Лиман, І. Міжнародні звязки Бердянського державного педагогічного університету / І. Лиман. - С.46-53
Бондар, М. Інновайційна парадигма сучасної бухгалтерської освіти та науки в університеті / М. Бондар, С. Свірко. - С.54-66
Вітлінський, В. Наукова складова в системі інноваційної підготовки фахівців зі спеціальностей "Економічна кібернетика" та "Інтелектуальні системи прийняття рішень" / В. Вітлінський, С. Устенко, О. Шарапов. - С.67-75
Саркісян, М. Розвиток студентського самоврядування в контексті КНЕУ / М. Саркісян, О. Чабанюк. - С.76-85
Павлиш, В. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами / В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко. - С.86-91
Кліх, Л. Ретроспективний погляд на становлення магістратури в Україні на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування / Л. Кліх. - С.92-99
Крижанівський, В. Нове поповнення бібліотечки студента-міжнародника / В. Крижанівський, М. Дорошко. - С.100-103
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: 21876/2013/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2013р. № 6 . - 46.43, р.
Зміст:
Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О.С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20
Інші автори: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л.
Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35
Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48
Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-63
Мір-Багірзаде, Алтай-кизи Саміра. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи Саміра Мір-Багірзаде. - С.63-68
Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82
Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91
Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102
Мишак, О. Обґрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108
Каптур, В. Одеська національна академія зв'язку імені О.С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв'язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112
Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року. - С.113-125
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Сафонова, І.
    Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності [Текст] / І. Сафонова // Вища школа. - 2013. - № 6. - С. 92-102

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: 21876/2016/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Міжнародний технологічний університет “Миколаївська політехніка”. - С.7-9
Борова, Т. Створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів ХНЕУ імені Семена Кузнеця / Т. Борова. - С.10-21
Ляшенко, Л. Аналіз шляхів і засобів успішних мовних змін в Україні / Л. Ляшенко. - С.22-31
Чирчик, С. Дизайн-проектування в системі професійної підготовки майбутнього дизайнера середовища / С. Чирчик. - С.32-40
Возняк, О. Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору / О. Возняк. - С.41-47
Кулик, О. Становлення новітньої вітчизняної філософії освіти: євроінтеграційний контекст / О. Кулик. - С.48-56
Малихіна, К. Алгоритмізація професійного навчання у ВНЗ: соціальний вимір / К. Малихіна. - С.57-66
Базилевич, В. Олімпіада з навчальної дисципліни “Економічна теорія” як стимул творчого зростання студентської молоді / В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук. - С.67-78
Манькусь, І. Технологічний аспект підготовки викладачів фізики / І. Манькусь, Л. Недбаєвська. - С.79-87
Гонтарева, І. Підготовка наукового видання ВНЗ до входження у міжнародну наукометричну базу / І. Гонтарева. - С.88-98
Гогунський, В. SCOPUS: пошук публікацій університету / В. Гогунський, О. Колесніков. - С.99-101
Кліменко, В. Прогностика як системна складова навчальних технічних дисциплін / В. Кліменко. - С.102-107
Ярошовець, В. Нова парадигма виховання / В. Ярошовець. - С.108-111
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Ярошовець, В.
    Нова парадигма виховання [Текст] / В. Ярошовець // Вища школа. - 2016. - № 2. - С. 108-111

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.
Шифр: 21876/2016/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 3
Зміст:
Хачатурян, Х. Київський міжнародний університет: історія, сучасність і перспективи розвитку / Х. Хачатурян. - С.7-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Некряч, А. Реалізація освітніх стандартів ЮНЕСКО — запорука входження України в європейський цивілізаційний простір / А. Некряч. - С.11-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пилипенко, О. Превентивна парадигма у дискурсі аксіологічних соціальних комунікацій в освіті / О. Пилипенко. - С.23-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудаківська, С. Школа — КиМУ: партнерство в освіті / С. Рудаківська. - С.33-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ющук, І. Постколоніальне суспільство і мова викладання / І. Ющук. - С.42-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чебанова, О. Сучасність і людина як проблема в аспекті культурологічного підходу / О. Чебанова. - С.54-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузьмич, О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету у молодших школярів / О. Кузьмич. - С.62-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Москальов, Д. Аксіологічні проблеми сучасної Японії / Д. Москальов. - С.70-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вяткіна, Т. Методичні підходи до формування фахівців туристичної галузі / Т. Вяткіна. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лукашенко, А. Методологія викладання дисциплін гуманітарного циклу: європейські орієнтири для сучасної вищої школи / А. Лукашенко. - С.86-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Безручко, О. Деякі аспекти підготовки режисерів кіно і телебачення у вищій школі / О. Безручко. - С.93-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Десятник, Г. Кінотелемонтаж як академічна дисципліна / Г. Десятник. - С.101-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: 21876/2016/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 6
Зміст:
Русаловський, В. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес / В. Русаловський. - С.7-12
Воробієнко, П. Компетентнісний підхід у вищій освіті — від теорії до практики / П. Воробієнко, А. Ложковський. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Греба, Р. Децентралізація освіти та освітні фінанси / Р. Греба. - С.21-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хоружа, Л. “Науки про освіту”: чи є в них місце педагогіці ? / Л. Хоружа. - С.30-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей / Т. Кірик. - С.40-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дударенко, Л. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти / Л. Дударенко. - С.50-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пелітова, О. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі / О. Пелітова. - С.60-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лякішева, А. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів / А. Лякішева, Л. Грицюк. - С.69-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Артюх, С. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних внз на прикладі курсу “Психологія” / С. Артюх, Т. Сапельнікова. - С.79-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Войціх, І. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх. - С.89-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кучер, А. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / А. Кучер. - С.97-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисник, О. Ензими — біохімічний фундамент життя на Землі / О. Мисник. - С.108-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, С. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів / С. Клименко. - С.118-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: 23823/2017/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Курбатов, С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя / С. Курбатов. - С.5-6
Андрущенко, В. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горбунова, Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Капустін, С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шудло, С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гончарова, О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: 21876/2017/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-75
Корсак, К. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens / К. Корсак. - С.75-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Благініна, С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна. - С.87-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей. - С.100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Церклевич, В. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки / В. Церклевич. - С.116-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Книш, І.
    Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] = New Educational Paradigm in the Context of New Modern Technologies / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
освіта off-line -- освіта on-line -- змішане навчання -- хмарні технології
Анотація: Мета й наукова новизна статті полягає у з'ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми - освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. У дослідженні застосовані такі методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія “Insert”, Cinquain, Coaching, SWOT-аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія), подібні до освітніх, які відбуваються в системах “учитель (викладач) - учитель (викладач)”, “учитель (викладач) - учень (студент)" і “учень (студент) - учень (студент))’’. Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й оn-Ііnе- освіти як мережі.
The aim and scientific novelty lies in analyzing two educational paradigms that have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; outlining their advantages and advantages. Methods: modern innovative techniques and meth ods which are used in these educational paradigms: table structuring of the text, TASC-analysis, Fishbone, INSERT strategy, Cinquain, Coaching, SWOT-analysis, blended learning, gamification, encapsulation, graphication, network fragmentation, LMS-management, training systems, tracks, cloud-based technologies. Results: it has been concluded that concepts and processes of medical ethics and deontology (ego- genesis, aegrotogenesis, iatrogenesis) are proved to be similar to educational ones which are characteristic of the systems: “Teacher (Educator) — Teacher (Educator)”, “Teacher (Educator) — Pupil (Student)” and “Pupil (Student) — Pupil (Student)”. Practical significance: it has been grounded that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education which is formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network
Дод.точки доступу:
Кочубей, Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)