Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання (47)Бібліотечні видання (10)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.
Шифр: 23823/2015/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Цивілізація культури / В. Андрущенко. - С.5-10
Бех, Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття / Ю. Бех. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.17-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, І. Основні риси екологічно спрямованої освіти / І. Попова. - С.24-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шовш, К. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема / К. Шовш. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тимченко, І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз / І. Тимченко. - С.38-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кляп, М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України / М. Кляп. - С.45-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романкова, Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді / Л. Романкова. - С.54-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Войдило, Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів / Я. Войдило. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любивий, В. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців / В. Любивий. - С.67-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Золотарьова, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії / І. Золотарьова, М. Колісник. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стадник, М. М. Нові парадигмальні зрушення у виховному просторі. Рецензія на монографію «Формування особистості в умовах транзиту», підготовлену викладачами Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі та інших ВНЗ України (Керівник авторського колективу М. Ю. Зелінський) / М. М. Стадник. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бех, Ю.
    Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття [Текст] = Cosmopolitism as a world-ideological platform development of education XXI century / Ю. Бех // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Zayikina, Т. S.
    Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them [Text] = Сучасні виклики при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та шляхи їх подолання / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - P61-63. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
дистанційне -- навчання -- онлайн-платформа
Дод.точки доступу:
Ryndina, N. G.
Тitova, G. Yu.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: 21876/2019/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2019р. № 8
Зміст:
Жорнова, Олена. Науково-дослідна практика у мистецьких закладах вищої освіти: від ad libitum до інсайту / Олена Жорнова, Ольга Жорнова. - С.7-19
Церклевич, В. Модерні можливості візуального методу та віртуальний музейний простір як платформа для студентських дослідницьких практик / В. Церклевич. - С.20-41
Якубовська, М. Культурологічна модель формування молодіжного середовища у системі сучасної інноваційної складової педагогічної системи / М. Якубовська. - С.42-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Стандарти якості надання медичної допомоги та їх правові особливості з позицій розкриття медичних злочинів : на прикладі занять з дисципліни "Криміналістична хімія" для курсантів ЗВО системи МВС України / О. Возняк. - С.50-71
Татомир, І. Штучний інтелект в освіті - нові можливості чи загроза працевлаштуванню викладачів? / І. Татомир. - С.72-89
Гуменна, О. Реалізація програм спільних/подвійних ступенів: європейський вимір / О. Гуменна. - С.90-96
Пендзей, І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни / І. Пендзей. - С.97-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Fedchyshyn, N. O.
    Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time [Текст] = Дистанційне навчання іноземної мови майбутніх лікарів: виклики часу / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 32-39. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
англійська -- німецька -- студенти -- платформа -- Moodle
Дод.точки доступу:
Yelahina, N. I.
Permyakova, О. H.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кожем’яка, М. О.
    Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу [Текст] = Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ


Кл.слова (ненормовані):
науковий -- гурток -- програмна -- платформа -- карантин -- ковід -- короновірус
Дод.точки доступу:
Головаха, М. Л.
Лісунов, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кучин, Ю. Л.
    Основні принципи організації дистанційного навчання медиків [Текст] = Basic principles of organization of distance learning for medical students / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 30-37. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Кл.слова (ненормовані):
освітня -- платформа -- принципи
Анотація: У статті описано основні принципи організації дистанційного навчання студентів-медиків, зокрема необхідні для формування практичних умінь та навичок майбутніх лікарів. Висвітлено особливості запровадження дистанційного навчання в систему медичної освіти, а також проведено аналіз літературних джерел та показано зростання інтересу до дистанційного навчання, зокрема з 2020 р. Проаналізовано досвід організації заочного навчання студентів-фармацевтів та провізорів, яке можливо зіставити з дистанційним навчанням. Визначено основні принципи організації дистанційного навчання медиків, а саме: принципи структурованості, цілеспрямованості, системності та систематичності, справедливості оцінювання та індивідуального підходу, а також принцип контролю. Показано, що окремою проблемою дистанційного навчання є формування практичних вмінь та навичок обстеження і проведення процедур та маніпуляцій студентами, а також проведення контролю дистанційними засобами. З метою удосконалення навчання студентів-медиків рекомендується проводити навчання практичних вмінь та навичок, а також їх контроль за змішаною системою, в аудиторії. Описано структуру організації дистанційного навчання студентів-медиків гуманітарних та клінічних дисциплін, визначено основні структурні елементи освітнього дистанційного середовища, зокрема на прикладі досвіду НМУ імені О. О. Богомольця. Визначено основні методи дистанційного навчання студентів-медиків, показано необхідність застосування інтерактивних методів навчання. Окремо визначено особливості проведення контролю знань, умінь та навичок студентів-медиків за дистанційною та змішаною системами навчання, з метою уникнення академічної недоброчесності. Проблема дистанційного навчання студентів-медиків потребує подальшого дослідження, зокрема використання програмного віртуального забезпечення для навчання виконання процедур та маніпуляцій
The article deals with the basic principles of organization of the medical students distance training, particularly those necessary for shaping the practical skills of future physicians. The authors describe peculiarities of introduction of the distance training in medical education, reviewing the literature data, thus showing increased interest to the distance training since 2020. The article provides analysis of the extramural training of the pharmaceutical students, which is comparable with the distance training. The authors define basic principles of the medical students distance training organization: principle of structure, principles of purposefulness, principle of systemic approach and system education, principles of fair grading and individual approach as well as the principle of control. The authors show that a separate challenge of the distance training is shaping practical skills of examination and procedure performing by the students as well as the distance methods of knowledge control. In order to improve the medical students training the authors recommend to hold practical training and control of the skills by mixed system, in the classroom. The article describes the structure of the medical students distance training, regarding the humanities and clinical courses, defining basic structure elements of the educational distance environments, particularly in the O.Bogomolets NMU. The authors define basic methods of the medical students distance studies, the necessity of interactive methods emphasized. The authors also define peculiarities of the control of knowledge, and skills of the medical students using mixed system, in order to prevent academic misconduct. The issue of the medical students distance training needs further studied, particularly the medical virtual software use, in order to teach the medical students procedures and manipulations
Дод.точки доступу:
Лимар, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)