Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Періодичні видання (131)Бібліотечні видання (12)Краєзнавство (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=покоління<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.
Шифр: МУ7/2003/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2003р. № 2
Зміст:
Мисула, І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі. / І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. - С.10-15
Інші автори: Гудима А., Шкробот С. , Коваль В.
Романишина, Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів / Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець. - С.23-26
Сміян, І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам / І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. - С.36-37
Інші автори: Волянська Л., Стеценко В., Левенець С.
Бабінець, Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини) / Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик. - С.38-40
Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. - С.53-231
Підаєв, А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні / А. Підаєв, О. Волосовець. - С.53-58
Вітенко, І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні / І. Вітенко. - С.59-62
Ковальчук, Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів / Л. Ковальчук. - С.62-64
Андреєва, Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації / Л. Андреєва, Л. Георгієвська. - С.65-67
Бондар, П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти / П. Бондар, Г. Михальчишин. - С.68-69
Бойко, В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб. / В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. - С.70-72
Інші автори: Козін Ю., Гончаренко Л., Макаров В.
Булах, І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління / І. Булах. - С.72-77
Василенко, Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. - С.78-80
Інші автори: Петрук Г., Рябоконь О., Тищенко Л.
Волосовець, О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / О. Волосовець. - С.85-88
Григорчук, Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів / Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. - С.99-100
Інші автори: Сергета І., Постоловська Т., Яцина О.
Жученко, С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі / С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна. - С.114-115
Капітан, Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів / Т. Капітан. - С.132
Латанюк, С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен. - С.142-143
Сергета, І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі / І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк. - С.172-175
Хіміч, С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін / С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. - С.204-206
Інші автори: Желіба М., Жученко С., Погорілий В.
Чернобровий, В. Навчальний посібник як джерело інформації / В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. - С.218
Інші автори: Черешнюк Л., Мороз Л., Півторак Н.
Шатило, В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання / В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. - С.219-220
Інші автори: Бойченко Л., Васьків К., Жовнерчук В.
Шевчук, В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах / В. Шевчук. - С.224-225
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Булах, І.
    Методологія розробки навчальних програм нового покоління [Текст] / І. Булах // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 72-77

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2006/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 4
Зміст:
Москаленко, В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький. - С.5-10
Сергета, І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі / І. В. Сергета [та ін.]. - С.11-14
Інші автори: Жученко С. П., Зайцева К. А., Дмітрієв М. О.
Яковлева, Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки / Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко. - С.15-18
Селіхова, Л. Г. Особливості дистанційного навчання / Л. Г. Селіхова. - С.19-21
Білай, І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.22-24
Саварин, Т. В Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір / Т. В Саварин. - С.25-28
Грищук, Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі / Л. А. Грищук [та ін.]. - С.34-36
Інші автори: Городецький В. Є., Корнага С. І., Герасимчук П. О.
Бухтіярова, Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю / Н. В. Бухтіярова [та ін.]. - С.36-38
Інші автори: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Павлов С. В.
Гіленко, І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів / І. О. Гіленко [та ін.]. - С.39-42
Інші автори: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А.
Пішак, В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "медична біологія" :перші результати та подальші кроки / В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик. - С.43-47
Вакалюк, І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту / І. П. Вакалюк [та ін.]. - С.50-53
Інші автори: Боцюрко Ю. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П.
Івченко, Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологов на заключному етапі навчання / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік. - С.54-55
Прохоров, Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів / Є. В. Прохоров [та ін.]. - С.56-57
Інші автори: Бєльська О. А., Островський І. М., Педенко О. В.
Шанайда, М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації / М. І. Шанайда. - С.58-60
Кліщ, І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.61-63
Інші автори: Тюріна В. Ф., Марків І. М., Гаріян М. П.
Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. - С.64-84
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. [Текст] // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 64-84

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: 23823/2011/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Освіта нового століття: пріоритети розвитку / В. Андрущенко. - С.5-7.
Кремень, В. Освіта в структурі цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.8-11.
Слюсаревський, М. Теоретико-методологічні аспекти проблеми взаємодії суспільства і освіти / М. Слюсаревський. - С.12-20.
Богданова, Н. Культура життєтворчості особистості як філософська проблема / Н. Богданова. - С.21-26.
Акопян, В. Феномен екологічної свідомості в царині сучасного наукового дискусу / В. Акопян. - С.27-31.
Івченко, О. Розуміння свободи в реаліях ХХІ століття / О. Івченко. - С.32-39.
Шидловський, А. Відповідальність часу - визначальний пріоритет діяльності Національного гірничого університету / А. Шидловський. - С.40-45.
Рябченко, В. Освіта, навчання, виховання й соціалізація як поняття й процеси та межі осягнення ними особистості / В. Рябченко. - С.46-54.
Покась, В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення / В. Покась. - С.55-62.
Кожедуб, Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб. - С.63-69.
Андрущенко, Т. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко. - С.70-78.
Корсак, К. До питання сучасної оцінки геніїв і геніальності / К. Корсак. - С.79-85.
Бойчук, М. Теоретичні засади дослідження демократії як форми народовладдя / М. Бойчук. - С.86-92.
Білогур, В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей / В. Білогур, С. Макаренко. - С.93-99.
Скулиш, Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України / Є. Скулиш. - С.100-107.
Андрушкевич, Ф. Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич. - С.108-113.
Козлакова, Г. Вища освіта в Канаді: деякі враження про університети Оттави і Торонто / Г. Козлакова. - С.114-119.
Артюшенко, О. Виховання як чинник відтворення ментальності підростаючого покоління / О. Артюшенко. - С.120-125.
Мацько, Л. Система проти суржику / Л. Мацько. - С.126.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: 21876/2020/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2020р. № 1
Зміст:
Голубенко, О. Університету імені Володимира Даля — 100 років (квінтесенція вікового шляху) / О. Голубенко. - С.7-25
Поркуян, О. Впровадження дуальної форми навчання для технічних спеціальностей у співпраці з підприємствами хімічної промисловості в Луганській області / О. Поркуян, С. Кудрявцев, Р. Заіка. - С.26-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марченко, Д. Діджиталізація університету / Д. Марченко, О. Брежнєв. - С.34-43
Краус, Н. Інститут освіти в інноваційно-підприємницькому університеті крізь призму цифрового студентоцентризму / Н. Краус, В. Осецький. - С.44-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестуля, О. Моделювання дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів у сучасному університеті / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец. - С.55-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Винничук, Р. Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Ζ / Р. Винничук. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Леонтьева, В. Особистісні виміри університетської освіти у контексті проблем культуротворчого процесу / В. Леонтьева. - С.80-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Якість освіти і стандарти в XXI ст. (міфи і реалії) / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.93-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шевченко, Л. Етапи тенторіального вклинення при прогресуючих вогнищевих супратенторіальних ураженнях головного мозку / Л. Шевченко, В. Боброва, М. Гуйтур. - С.108-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Винничук, Р.
    Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Ζ [Текст] = Innovative Approaches to Motivate Students Generation / Р. Винничук // Вища школа. - 2020. - № 1. - С. 72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- діджиталізація -- навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Медвідь, Л.
    Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі [Текст] / Л. Медвідь // Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 26-46. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
індиго -- кристали -- студенти-кристали -- покоління -- альфа
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)