Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Періодичні видання (438)Бібліотечні видання (18)Краєзнавство (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=програми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-48 
1.
Шифр: вщ2001 (Журнал)
Бюлетень Програми підтримки вироблення стратегії реформування освіти [Текст]
Знайти схожі

2.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 21876/2004/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2004р. № 1
Зміст:
Добрянський, І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти / І. Добрянський. - С.22-28
Дарійчук, Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення? / Л. Дарійчук. - С.29-40
Журавський, В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу / В. Журавський. - С.42-44
Рудавський, Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки") / Ю. Рудавський. - С.45-49
Якименко, Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору / Ю. Якименко. - С.50-62
Лозинський, О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця / О. Лозинський. - С.66-68
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство. - С.100-110
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Лозинський, О.
    Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця [Текст] / О. Лозинський // Вища школа. - 2004. - №1. - С. 66-68

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Димитров, М.
    Професійно орієнтовані громадські організації: формування фахових якостей майбутніх спеціалістів [Текст] / М. Димитров, Г. Онкович // Вища освіта України. - 2005. - №2. - С. 106-111

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ


Дод.точки доступу:
Онкович, Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 2
Зміст:
Бойчук, А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Бойчук. - С.10-11
Венгер, І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського / І. Венгер. - С.12-14
Владзимирський, А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова. - С.15-17
Галайчук, І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні / І. Галайчук. - С.18-21
Гальченко, В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей / В. Гальченко. - С.21-22
Гладишев, В. Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів / В. Гладишев, В. Нагорний. - С.23-24
Годлевський, Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін / Л. Годлевський, А. Мацко. - С.25-26
Казаков, В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти / В. Казаков. - С.27-30
Казаков, В. Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті / В. Казаков. - С.31-34
Карпенко, О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет" / О. Карпенко. - С.35-36
Коваленко, С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев. - С.36-38
Коваленко, О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина. - С.39-41
Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри / Л. Ковальчук. - С.42-46
Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського / Л. Ковальчук. - С.47-50
Корда, М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології / М. Корда. - С.53-54
Кравець, Н. Інтернет-освіта в медицині / Н. Кравець. - С.55-56
Лобенко, А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту / А. Лобенко. - С.57-59
Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті / О. Майоров. - С.60-68
Мисула, І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес / І. Мисула. - С.69-70
Рижов, О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання / О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін. - С.82-84
Рижов, О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ / О. Рижов, Н. Іванькова. - С.85-88
Рижов, О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти / О. Рижов, Ю. Колеснік. - С.89-92
Рудай, В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ / В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін. - С.93-94
Сабан, О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес / О. Сабан, І. Солонинко. - С.95-96
Свистун, Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів / Р. Свистун. - С.97-98
Семенець, А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи / А. Семенець. - С.99-100
Ухач, В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України / В. Ухач, Р. Чигур. - С.101-102
Чирський, М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз / М. Чирський, О. Горлов. - С.105-107
Шевченко, А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології / А. Шевченко. - С.108-110
Шевченко, Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології / Л. Шевченко, А. Владзимирський. - С.111-113
Шкробот, С. Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті / С. Шкробот, І. Гара, З. Салій. - С.114-115
Яценко, В. Медична освіта як галузь медичної телематики / В. Яценко. - С.117-121
Яценко, В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології / В. Яценко. - С.122-124
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Яценко, В.
    Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології [Текст] / В. Яценко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 122-124

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2005/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2005р. № 3 . - 16.91, р.
Зміст:
Москаленко, В. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції / В. Москаленко, О. Яворовський, А. Свінціцький. - С.4-7
Вороненко, Ю. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти. / Ю. Вороненко, Ю. Вдовиченко, О. Мінцер, Гойда Н. - С.8-12
Інші автори: Вдовиченко Ю., Мінцер О., Гойда Н.
Ждан, В. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова, Каськова Л. - С.13-16
Інші автори: Бобирьов В., Шешукова О., Каськова Л.
Сулима, В. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS) / В. Сулима, В. Дубас. - С.21-26
Рудень, В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди. / В. Рудень, Т. Гутор. - С.27-31
Герасимюк, І. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету-вимога часу / І. Герасимюк. - С.32-35
Волошин, В. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету / В. Волошин, О. Киричок, Н. Шовдра, Флекей п. - С.38-39
Інші автори: Киричок О., Шовдра Н., Флекей п.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Сулима, В.
    Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS) [Текст] / В. Сулима, В. Дубас // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 21-26

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Дод.точки доступу:
Дубас, В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.


    Жижко, Т.
    Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід [Текст] / Т. Жижко // Вища освіта України. - 2004. - №1. - С. 92-96

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14
Інші автори: Волосовець О., Фещенко І., Булах І.
Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35
Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46
Інші автори: Олійник О., Яшан О., Шкробот С.
Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О.
Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57
Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г.
Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65
Інші автори: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В.
Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67
Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72
Інші автори: Лобода В., Пашко К., Балацька Н.
Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77
Інші автори: Шідловський В., Скакун М., Ситник І.
Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87
Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94
Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94
Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96
Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Олійник О.
Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104
Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Яшан О.
Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115
Інші автори: Пашко К., Яшан О., Олійник О.
Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118
Інші автори: Шкробот С., Пашко К., Яшан О.
Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121
Інші автори: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Лоскутов, О.
    Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів. [Текст] / О. Лоскутов, М. Головаха // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 93-94

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Головаха, М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: МУ7/2007/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2007р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13
Інші автори: Волосовець О.П., Фещенко І.І., Бойчук Т.М.
Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15
Інші автори: Кочет О.М., Петрашенко П.Р., Чебан В.І.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20
Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24
Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26
Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30
Інші автори: Марценюк В.П., Загричук Г.Я., Шульгай А.Г.
Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32
Пішак, В. П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35
Черних, В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. Черних [и др.] . - С.35-37
Інші автори: Огарь С.В., Кисличенко В.С., Упир Л.В.
Ждан, В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.37-39
Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42
Запорожан, В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора. - С.42-45
Запорожан, В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.46-48
Колесник, Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов. - С.49-51
Колесник, Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко. - С.52-53
Лісовий, В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики / В. Лісовий [и др.] . - С.54-55
Інші автори: Воронцов М., Капустник В., Коробчанський В.О.
Нейко, Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів / Є. Нейко [и др.] . - С.56-58
Інші автори: Глушко Л.В., Мізюк М.І., Вакалюк І.П.
Коломоєць, М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір / М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш. - С.58-61
Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-64
Полеся, Т. П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець. - С.64-66
Перцева, Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68
Яблучанський, М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. Яблучанський [и др.] . - С.69-70
Інші автори: Бичкова О., Проценко О.С., Шерстюк С.О.
Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72
Шаповал, С. . технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. . Шаповал [и др.] . - С.73-74
Інші автори: Дмитрієва С., Одринський В.А., Ралко Т.О.
Скородумова, Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. Скородумова [и др.] . - С.75-76
Інші автори: Коваленко Т.І., Гончарова Л.О., Голосний Е.В.
Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78
Інші автори: Цюра С.Б., Косован Н.Є., Весклярова У.П.
Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81
Інші автори: Черній О.Ф., Ковальчук О.Л., Хоменко В.Є.
Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86
Інші автори: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І.
Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89
Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-90
Годлевський, Л. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. Годлевський [и др.] . - С.91-93
Інші автори: Калинчук С.В., Баязітов М. П., Смірнов І.В.
Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95
Інші автори: Луговий О.Б., Бенедикт В.В., Пятночка В.І.
Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97
Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98
Інші автори: Денефіль О.В., Волкова Н.М., Зятковська Н.Є.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Васюк, В. Л.
    Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм [Текст] / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 62-64

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Сидорчук, І. Й.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: 21876/2007/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2007р. № 4
Зміст:
іколаєнко С. Рейтингові системи-складові національного моніторингу якості вищої освіти / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.3-14
Райх, Ромуїн. Привабливість викладацької та наукової роботи в Німеччині / Ромуїн Райх. - С.75-79
Міжнародні освітні програми та проекти в Україні. - С.88-109
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


   
    Міжнародні освітні програми та проекти в Україні [Текст] // Вища школа. - 2007. - № 4. - С. 88-109

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


   МІЖНАРОДНИЙ ОБМІН В ГАЛУЗІ ОСВІТИ -- МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: 21876/2009/5
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 5
Зміст:
Бондаренко, М. Харківський національний університет радіоелектроніки: ми працюємо для майбутнього / М. Бондаренко. - С.3-20.
Лєсна, Н. Партнерська співпраця ХНУРЕ з роботодавцями як запорука успішного професійного старту його випускників / Н. Лєсна, Т. Шатовська. - С.21-27.
Левківський, К. Освіта для сталого розвитку / К. Левківський, С. Степаненко, Н. Тимошенко. - С.28-39.
Семенець, В. Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес. / В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін. - С.40-57.
Бондаренко, М. Впровадження інноваційних технологій навчання задля забезпечення якості освіти та ефективного міжнародного співробітництва / М. Бондаренко, Н. Лєсна, В. Рєпка. - С.58-65.
Коляда, М. Варіативна частина освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою / М. Коляда. - С.66-76.
Васильченко, І. Удосконалення та реформування освітньої системи у провідних країнах світу / І. Васильченко, З. Васильченко. - С.77-89.
Цимбалюк, С. Роль держави в ефективному використанні фінансових ресурсів ВНЗ / С. Цимбалюк, А. Цимбалюк. - С.90-96.
Кривуля, Г. Контроль залишкових знань / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук. - С.97-110.
Дудар, З. Проблеми і перспективи післядипломної освіти в Україні / З. Дудар, І. Ревенчук. - С.111-118.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: 21876/2009/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 9
Зміст:
Губерський, Л. 175 років служіння Батьківщині під девізом Utilitas Honor et Gloria / Л. Губерський. - С.7-15.
Перестюк, М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка / М. Перестюк, І. Парасюк. - С.16-30.
Базилевич, В. Зміна базової парадигми економічної освіти - основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів / В. Базилевич. - С.31-35.
Еш, С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу / С. Еш. - С.36-49.
Зайцев, В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності / В. Зайцев. - С.50-58.
Загірняк, М. Перспективи ранжування вищих навчальних закладів України / М. Загірняк, С. Сергієнко. - С.59-66.
Чередниченко, О. Мова та ідентичність у глобальному світі / О. Чередниченко. - С.67-72.
Куліш, М. Наноструктури - матеріали ХХІ століття / М. Куліш, Ю. Прилуцький. - С.73-75.
Василюк, А. Проблеми аналізу освітніх програм / А. Василюк. - С.76-82
Смирний, М. Методика розрахунку ставок науково-педагогічних працівників кафедр / М. Смирний. - С.83-89.
Розенбаум, М. Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів / М. Розенбаум [и др.] . - С.90-101.
Інші автори: Омельченко О., Греченкова Л., Смирнова О., Греченков С.
Семенюк, Г. Фольклористика - базова гуманітарна галузь національної освіти / Г. Семенюк, О. Івановська. - С.102-109.
Баранівський, В. Філософія: від витоків до сьогодення - новий навчальний посібник / В. Баранівський. - С.110-113.
Проект положення про дослідницький університет України. - С.114-124.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: 21876/2010/3/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2010р. № 3/4
Зміст:
Якубов, Ф. Кримський інженерно-педагогічний університет - інтелектуальна основа інтеграційних процесів у багатонаціональному Криму / Ф. Якубов. - С.5-10
Буряк, В. Викладач університету: вимоги до особистісних і професійних рис / В. Буряк. - С.11-35
Зіньковський, Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.36-43
Кропотова, Н. Чотири аспекти професії як соціокультурного феномену / Н. Кропотова. - С.44-50
Смолінська, О. Організаційна культура вишу і знання як результат його діяльності та вияв цілісності / О. Смолінська. - С.51-58
Дуганець, В. Програмування наскрізної практичної підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності "Механізація сільського господарства" / В. Дуганець. - С.59-67
Сайдаметова, З. Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі IT-технологій / З. Сайдаметова. - С.68-81
Тархан, Л. Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів / Л. Тархан. - С.82-88
Вієвська, М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.89-104
Нечай, С. Культуровідповідність музики як засобу пізнавання людиною навколишнього світу / С. Нечай. - С.105-114
Про схвалення Концепцій Державної цільової національно-культурної програми створення єдиної інформаційної бібліотечної системи "Бібліотека - ХХІ". - С.115-120
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: МУ7/2009/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2009р. № 4
Зміст:
Пішак, В. П. До концепції підготовки бакалаврів медицини за спеціальністю "Лабораторна діагностика" / В. П. ПІшак, Ю. Т. Ахтемійчук, І. Ю. Олійник. - С.5-7
Тяжка, О. В. Досвід кафедри педіатрії щодо шляхів удосконалення організації навчального процесу за кредитно-модульною системою при викладанні дисципліни на медичному факультеті / О. В. Тяжка [и др.] . - С.8-9
Інші автори: Антошкіна А. М., Починок Т. В., Боброва В. І., Васюкова М. М., Вінницька О. П.
Горілик, А. В. Впровадження комбінованої освітньої технології для вищої фармацевтичної освіти / А. В. Горілик, С. І. Терещук, Б. П. Громовик. - С.10-14
Богуцька, Н. К. Ефективність елементів модульної системи навчання у підготовці студентів до ліцензійного іспиту "Крок 2. Загальна лікарська підготовка" / Н. К. Богуцька, С. І. Прунчак. - С.15-17
Лісничук, Н. Є. Біоетика як складова професійного становлення майбутніх лікарів (за підсумками 13-ї Грацької конференції "Teaching medicine - an interprofessional ageda") / Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук, І. Є. Сахарова. - С.18-20
Педанов, Ю. Ф. Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.20-22
Рокіцька, Н. В. Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою / Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак. - С.22-24
Сон, С. А. Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб / С. А. Сон [и др.] . - С.25-28
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Хомицька Т. В.
Кметь, О. Г. Особливості методики викладання фармакології студентам спеціальності "Педіатрія" в контексті болонського процесу / О. Г. Кметь [и др.] . - С.28-30
Інші автори: Заморський І. І., Філіпець Н. Д., Кметь Т. І., Петрюк А. Є.
Сон, А. С. Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб / А. С. Сон [и др.] . - С.30-33
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Петькова Г. В., Хомицька Т. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В.
Рега, Н. І. Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди) / Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда. - С.34-37
Рега, Н. І. Організація проведення щотижневого контролю знань студентів при підготовці фізіотерапевтів у Саксіонському університеті (нідерланди) / Н. І. Рега, І. М. Салайда. - С.37-40
Ястремська, С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди) / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.41-45
Воронцов, О. О. Грудне вигодовування в програмі школи відповідального батьківства та у навчальній програмі кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини / О. О. Воронцов, В. Б. Гощинський. - С.46-47
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Ястремська, С. О.
    Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди) [Текст] / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 4. - С. 41-45

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)