Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (62)Періодичні видання (32)Бібліотечні видання (8)Краєзнавство (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=філософія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-31 
1.
Шифр: 23823/2006/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 1
Зміст:
Левшин, М. Різновекторна модельованість навчального матеріалу в контексті здійснення особистісно орієнтованого підходу / М. Левшин. - С.13-17
Гуржій, А. Методологічні засади оцінювання та прогнозування розвитку вищої освіти в Україні / А. Гуржій, В. Гапон. - С.23-31
Вікторов, В. Основні критерії та показники якості освіти / В. Вікторов. - С.54-59
Кузнецов, Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу / Г. Кузнецов, Т. Калюжна. - С.75-79
Невмержицький, О. Педагогічні технології - зваби і загрози / О. Невмержицький. - С.97-101
Владимирська, Є. Якість освіти як філософія та педагогіка розуміння доцільного / Є. Владимирська. - С.108-113
Є примірники у відділах: всього 2 : ІБО (2)
Вільні: ІБО (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Владимирська, Є.
    Якість освіти як філософія та педагогіка розуміння доцільного [Текст] / Є. Владимирська // Вища освіта України. - 2006. - №1. - С. 108-113

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 2
ІБО (2)
Вільні: ІБО (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: 23823/2009/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2009р. № 1
Зміст:
Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12.
Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19.
Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-26.
Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32.
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36.
Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42.
Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52.
Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59.
Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66.
Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72.
Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81.
Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91.
Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99.
Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105.
Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112.
Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118.
Бобров, В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: 21876/2009/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 9
Зміст:
Губерський, Л. 175 років служіння Батьківщині під девізом Utilitas Honor et Gloria / Л. Губерський. - С.7-15.
Перестюк, М. Наукові школи в галузі математики та механіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка / М. Перестюк, І. Парасюк. - С.16-30.
Базилевич, В. Зміна базової парадигми економічної освіти - основа забезпечення сучасного рівня підготовки спеціалістів / В. Базилевич. - С.31-35.
Еш, С. Адаптація програми дисципліни "Фінансовий ринок" до кредитно-модульної системи навчального процесу / С. Еш. - С.36-49.
Зайцев, В. Інтеграція України у всесвітню наукову спільноту шляхом підвищення мобільності / В. Зайцев. - С.50-58.
Загірняк, М. Перспективи ранжування вищих навчальних закладів України / М. Загірняк, С. Сергієнко. - С.59-66.
Чередниченко, О. Мова та ідентичність у глобальному світі / О. Чередниченко. - С.67-72.
Куліш, М. Наноструктури - матеріали ХХІ століття / М. Куліш, Ю. Прилуцький. - С.73-75.
Василюк, А. Проблеми аналізу освітніх програм / А. Василюк. - С.76-82
Смирний, М. Методика розрахунку ставок науково-педагогічних працівників кафедр / М. Смирний. - С.83-89.
Розенбаум, М. Індивідуальна оцінка професіоналізму педагогічного персоналу в малих колективах навчальних закладів / М. Розенбаум [и др.] . - С.90-101.
Інші автори: Омельченко О., Греченкова Л., Смирнова О., Греченков С.
Семенюк, Г. Фольклористика - базова гуманітарна галузь національної освіти / Г. Семенюк, О. Івановська. - С.102-109.
Баранівський, В. Філософія: від витоків до сьогодення - новий навчальний посібник / В. Баранівський. - С.110-113.
Проект положення про дослідницький університет України. - С.114-124.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: 23823/2012/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2012р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Університетська освіта: тенденції змін / В. Андрущенко. - С.5-15
Богданов, І. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / І. Богданов. - С.16-21
Гончаров, В. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / В. Гончаров. - С.22-27
Бевзенко, Л. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді / Л. Бевзенко. - С.28-36
Кочубей, Н. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Н. Кочубей. - С.37-42
Касьянов, Д. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Д. Касьянов. - С.43-49
Тарутіна, З. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / З. Тарутіна. - С.50-54
Хоменко, О. Іншомовна підготовка як невід'ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / О. Хоменко. - С.55-61
Дівінська, Н. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Н. Дівінська. - С.62-67
Лисенко, В. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / В. Лисенко, О. Зазимко, Л. Кліх. - С.68-74
Вернидуб, Р. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Р. Вернидуб. - С.75-79
Калашнікова, С. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / С. Калашнікова. - С.80-84
Слюсаренко, О. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів / О. Слюсаренко. - С.85-91
Павлюк, С. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів вищою школою / С. Павлюк. - С.92-97
Козієвська, О. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах / О. Козієвська. - С.98-107
Рідченко, Л. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик / Л. Рідченко. - С.108-113
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 21876/2012/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 8
Зміст:
Суханцева, В. Прогрес філософії чи філософія прогресу / В. Суханцева, О. Яценко. - С.7-13
Вижва, С. Підготовка наукової еліти України / С. Вижва. - С.14-27
Куклін, О. Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти України / О. Куклін. - С.28-36
Горбань, А. Сучасний стан кримінології як науки / А. Горбань, В. Міщук. - С.37-41
Русинка, І. Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності / І. Русинка. - С.42-51
Стецюк, К. Екологічна компетентність як складова професіоналізму агронома / К. Стецюк. - С.52-59
Сейдаметова, З. Інфраструктура підтримки освітнього процесу на базі інтегрованих веб-сервісів / З. Сейдаметова, Л. Меджитова, С. Сейтвелієва. - С.60-71
Кофанова, О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кофанова. - С.72-87
Кравченко, В. Розробка системи підтримки прийняття рішень при визначенні здобувачем наукового керівника через мережу Інтернет / В. Кравченко, В. Кравченко. - С.88-95
Передерій, О. Методологічні засади вальдорфської педагогіки / О. Передерій. - С.96-103
Андрюшина, О. Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О. Андрюшина. - С.104-113
Яковенко, М. Всеукраїнська студентська олімпіада з філософії та релігієзнавства / М. Яковенко. - С.114-117
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: 23823/2012/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2012р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Академічна співпраця / В. Андрущенко. - С.5-7
Пілов, П. Вірність традиціям і відповідність часу / П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько. - С.8-15
Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.16-23
Зеленков, А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу / А. Зеленков. - С.24-37
Уваркіна, О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна. - С.38-44
Касьянов, Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Д. Касьянов. - С.45-50
Перглер, Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Т. Перглер. - С.51-58
Гончаров, В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя / В. Гончаров. - С.59-65
Кофанова, О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / О. Кофанова. - С.66-74
Козлакова, Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Г. Козлакова, Н. Сура. - С.75-82
Дідков, О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку / О. Дідков. - С.83-88
Ганаба, С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба. - С.89-95
Кірейчева, Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Є. Кірейчева. - С.96-100
Слюсаренко, О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом / О. Слюсаренко. - С.101-108
Корсак, Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Ю. Корсак. - С.109-115
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: 23823/2012/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2012р. № 4
Зміст:
Партнерство і співпраця - нагальне веління часу (Виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні). - С.5-8
Андрущенко, В. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському освітньому просторі / В. Андрущенко. - С.9-12
Куляс, П. Вся і давність, і обнова - українська мова / П. Куляс. - С.13-24
Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.25-30
Майборода, В. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / В. Майборода. - С.31-36
Бутівщенко, С. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / С. Бутівщенко. - С.37-43
Гончаров, В. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / В. Гончаров. - С.44-51
Яременко, Л. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Л. Яременко. - С.52-58
Блохін, О. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способужиття особистості / О. Блохін. - С.59-71
Шугай, Н. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северина Грудтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Н. Шугай. - С.72-78
Чорнойван, Г. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Г. Чорнойван. - С.79-85
Дебич, М. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / М. Дебич. - С.86-91
Зварич, І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / І. Зварич. - С.92-99
Семенюк, Н. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. Семенюк. - С.100-106
Стеценко, К. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / К. Стеценко. - С.107-111
Конончук, А. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / А. Конончук. - С.112-113
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: 21876/2013/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2013р. № 1
Зміст:
Загірняк, М. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей / М. Загірняк, О. Чорний. - С.7-19
Іванов, С. Філософія і фундаменталізація університетської освіти / С. Іванов, М. Кітов. - С.20-26
Меджитова, Л. Особливості викладання основ програмування в контексті формування базових знань напряму підготовки "Інформатика" / Л. Меджитова, Ф. Шкарбан. - С.27-35
Супрун, В. Викладання курсу "Загальне мовознавство" в аспекті модернізації вітчизняного освітнього простору / В. Супрун. - С.36-40
Зюзіна, Т. Потенціал гуманітарних дисциплін у формуванні світоглядних позицій студенства / Т. Зюзіна. - С.41-47
Галиця, О. Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах / О. Галиця. - С.48-56
Сорокіна, Г. Дослідження передумов розвитку функціонально компетентної особистості у вищій школі / Г. Сорокіна. - С.57-71
Русинка, І. Психотехнологія управління конфліктами / І. Русинка. - С.72-83
Козлова, М. П'ятий всеукраїнський методичний семінар з підвищення кваліфікації викладачів облікових дисциплін / М. Козлова. - С.84-88
Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2013 році. - С.89
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Іванов, С.
    Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 20-26

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Кітов, М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: МУ7/2013/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3
Зміст:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі'' / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Інші автори: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Інші автори: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко A. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Інші автори: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Інші автори: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Кравчук, Л. В.
    Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини [Текст] / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 48-50

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Дод.точки доступу:
Кадобний, Т. Б.
Чикита, А. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: МУ7/2014/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 3 . - 65.22, р.
Зміст:
Антонів, Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія” / Р. Р. Антонів. - С.7-9
Анчева, І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників / І. А. Анчева. - С.10-12
Бабінець, Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.13-15
Бабінцева, Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку / Л. Ю. Бабінцева. - С.16-17
Баранова, І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю / І. В. Баранова. - С.18-20
Бензар, І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання / І. М. Бензар. - С.21-24
Булак, Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі / Г. В. Булак. - С.25-26
Бурлака, Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.27-28
Вісьтак, М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі / М. В. Вісьтак [и др.]. - С.29-30
Інші автори: Громовик Б. П., Черкес Н. Д., Маланчук О. М.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти / Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник. - С.31-33
Геруш, І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців / І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір. - С.34-36
Гордієнко, В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті / В. В. Гордієнко. - С.37-39
Горлачук, Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії / Н. В. Горлачук. - С.40-42
Дубініна, В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.43-45
Єрошенко, Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців / Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк. - С.46-48
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко. - С.49-51
Зевако, В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників / В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало. - С.52-54
Іоффе, О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.55-60
Інші автори: Стець М. М., Меллін В. М., Перепадя В. М., Галига Т. М.
Кадобний, Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів / Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк. - С.61-63
Кайдалова, А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти / А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна. - С.64-67
Карбованець, О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів / О. І. Карбованець. - С.68-71
Карпець, М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика / М. В. Карпець. - С.72-75
Кліщ, Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.76-79
Колесник, М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби” / М. Ю. Колесник. - С.80-82
Корда, І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків / І. В. Корда [и др.]. - С.83-84
Інші автори: Геряк С. М., Петренко Н. В., Кузів І. Я.
Кравець, Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу / Н. О. Кравець, Н. Я. Климук. - С.85-88
Кулаєць, В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів / В. М. Кулаєць. - С.89-91
Кулаєць, Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання / Н. М. Кулаєць. - С.92-94
Кульбашна, Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України / Я. А. Кульбашна [и др.]. - С.95-99
Інші автори: Аветіков Д. С., Нагірний Я. П., Ніконов В. В., Поліщук С. C.
Курята, О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята [и др.]. - С.100-104
Інші автори: Карапетян К. Г., Філіппова О. Ю., Бардаченко Н. І.
Мазур, Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання / Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко. - С.105-107
Мудра, А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям / А. Є. Мудра, О. М. Олещук. - С.108-110
Нагірний, Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання / Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній. - С.111-115
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко. - С.116-119
Пилипишин, О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін / О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко. - С.120-123
Попович, Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби” / Я. О. Попович. - С.123-126
Сандуляк, Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах / Т. В. Сандуляк [и др.]. - С.127-131
Інші автори: Сердцева О. А., Клименко Т. М., Закревський А. М.
Соколова, Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти / Л. В. Соколова [и др.]. - С.132-134
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Коритнюк Р. С., Роздорожнюк О. Я., Давтян Л. Л., Коритнюк О. Я.
Стаханська, О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків / О. О. Стаханська. - С.135-138
Гутор, Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів / Н. С. Гутор, А. Б. Бойків. - С.138-139
Тучак, О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи / О. І. Тучак. - С.140-141
Федонюк, Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка / Л. Я. Федонюк. - С.142-145
Філіпець, О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу / О. О. Філіпець. - С.146-148
Чорній, Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук. - С.149-150
Шейко, С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги / С. О. Шейко. - С.151-154
Шершун, Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес / Г. Г. Шершун, М. М. Корда. - С.155-156
Шостакович-Корецька, Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.157-159
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Чикаренко З. О., Ніколайчук М. А., Ахмад Аль-Дірані
Шумко, Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти / Г. І. Шумко. - С.160-162
Шумко, Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський. - С.163-164
Ярема, Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1 / Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб. - С.165-166
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: 23823/2015/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Філософія в педагогічному процесі: статус та функціональне визначення / В. Андрущенко. - С.5-11
Рябченко, В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу / В. Рябченко. - С.12-27
Сокурянська, Л. Слово про вчителя / Л. Сокурянська. - С.28-33
Курбатов, С. Теоретико-методологічні перспективи розробки міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.34-39
Нестерова, М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань / М. Нестерова ; В. Андрущенко. - С.40-45
Корсак, Ю. Можливий відгук вищої школи на технологічні та суспільні зміни / Ю. Корсак. - С.46-51
Морозова, А. Ключові слова фахового журналу як індикатори термінологічного стану предметної галузі (на прикладі часопису «Вища освіта України») / А. Морозова. - С.52-57
Береза, В. Політична освіта і самоосвіта як фактори політичної соціалізації особистості / В. Береза. - С.58-64
Завальнюк, О. Фізична культура і спорт в структурі патріотичного виховання особистості / О. Завальнюк. - С.65-71
Бак, М. Мультимедіа в освітньому просторі сучасної Польщі / М. Бак. - С.71-74
Дебич, М. Європейський підхід до інтернаціоналізації вищої освіти / М. Дебич. - С.75-80
Якимчук, О. Філософсько-психологічні підвалини освітнього простору тоталітарного суспільства / О. Якимчук. - С.81-86
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: МУ7/2015/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 1 . - 65.22, р.
Зміст:
Авдеев, О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі / О. В. Авдеев. - С.6-8
Бондаренко, С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій / С. В. Бондаренко. - С.9-13
Верещако, Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця / Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко. - С.14-21
Виноградова, О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури / О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін. - С.22-25
Воскобойнік, О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" / О. Ю. Воскобойнік. - С.26-28
Гантімуров, А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти / А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей. - С.29-30
Головчак, І. С. Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури / І. С. Головчак. - С.31-32
Горпініч, Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема / Т. І. Горпініч. - С.33-35
Грицан, Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії / Л. Д. Грицан. - С.36-39
Довганич, Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики / Н. В. Довганич. - С.40-42
Єлагіна, Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками / Н. І. Єлагіна. - С.43-48
Камишний, О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі / О. М. Камишний. - С.49-51
Ковальська, Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету / Н. П. Ковальська. - С.52-54
Ковальчук, О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів / О. Л. Ковальчук. - С.55-59
Кульчицький, В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні / B. Й. Кульчицький. - С.60-65
Кушнір, Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров / Р. Я. Кушнір. - С.66-68
Меленко, С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу / С. Р. Меленко. - С.69-70
Михалюк, О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів / О. Б. Михалюк. - С.71-74
Молодовець, О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процессі формування лікаря-спеціаліста / О. Б. Молодовець. - С.75-77
Моргунцова, С. А. Нові технології формування професійних компетенційї з дисципліни "Фармакологія'': можливості кейс-методу / С. А. Моргунцова. - С.78-80
Муратова, Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.81-83
Орел, Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу / Ю. М. Орел. - С.84-86
Пахольчук, О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу / О. П. Пахольчук. - С.87-89
Різничок, С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / С. В. Різничок. - С.90-95
Романова, Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті / Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко. - С.96-98
Семенець, А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах / А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок. - С.99-113
Табалюк, Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.114-116
Тихоновський, О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні / О. В. Тихоновський. - С.117-119
Толокова, Т. I. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті / Т. I. Толокова. - С.120-122
Фрич, Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія'' у студентів, що навчаються англійською мовою / Н. І. Фрич. - С.123-124
Чайковський, Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні? / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова. - С.125-128
Чорненький, М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права / М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга. - С.129-131
Чугін, С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання / С. В. Чугін. - С.132-134
Шевцова, Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених / Т. І. Шевцова. - С.135-140
Шлімкевич, І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Шлімкевич. - С.141-143
Штробля, А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація" / А. Л. Штробля. - С.144-147
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти / В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко. - С.148-149
Якимець, М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей" / М. М. Якимець. - С.150-152
Палійчук, І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів / І. В. Палійчук. - С.153-157
До 75-річчя видатного науковця. - С.158-160
Машталір, А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження) / А. І. Машталір, М. Я. Фурдела. - С.161-164
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Кульчицький, В. Й.
    Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні [Текст] / B. Й. Кульчицький // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 60-65

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.
Шифр: 23823/2017/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрущенко, В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів» / О. Возняк, Г. Козлакова. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луговий, В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щедрін, А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шовш, К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасько, К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Bibliogr. at the end of the art.
Щудло, С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”) / С. Щудло, С. Курбатов. - С.84-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Кірик, Т.
    Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Опанасюк, Ю.
    Філософія інформаційної освіти [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.
Шифр: 21876/2017/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 3
Зміст:
Крижанівський, Є. Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу — визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки — 30 років / Крижанівський. - С.7-11
Дзвінчук, Д. Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства / Д. Дзвінчук, В. Петренко. - С.12-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Будугай, А. Григорій Верба — філософ-сковородознавець і педагог / А. Будугай. - С.22-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дебич, М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич. - С.41-50
Тарасенко, Р. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі / Р. Тарасенко. - С.51-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія про нове явище XXI ст. — поширення ноогуманістичних уявлень / Т. Кірик. - С.58-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратенко, Т. Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам / Т. Кондратенко. - С.68-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимець, Н. Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства / Н. Якимець. - С.82-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткаченко, Н. Визначення поняття “професійний імідж”: погляд на проблему / Н. Ткаченко. - С.89-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Проект Положення про Національну раду України з питань розвитку науки і технологій. - С.96-106
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)