Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (13)Періодичні видання (66)Бібліотечні видання (107)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтернет<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи з 1 по 15
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 2
Зміст:
Бойчук, А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Бойчук. - С.10-11
Венгер, І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського / І. Венгер. - С.12-14
Владзимирський, А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова. - С.15-17
Галайчук, І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні / І. Галайчук. - С.18-21
Гальченко, В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей / В. Гальченко. - С.21-22
Гладишев, В. Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів / В. Гладишев, В. Нагорний. - С.23-24
Годлевський, Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін / Л. Годлевський, А. Мацко. - С.25-26
Казаков, В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти / В. Казаков. - С.27-30
Казаков, В. Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті / В. Казаков. - С.31-34
Карпенко, О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет" / О. Карпенко. - С.35-36
Коваленко, С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев. - С.36-38
Коваленко, О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина. - С.39-41
Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри / Л. Ковальчук. - С.42-46
Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського / Л. Ковальчук. - С.47-50
Корда, М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології / М. Корда. - С.53-54
Кравець, Н. Інтернет-освіта в медицині / Н. Кравець. - С.55-56
Лобенко, А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту / А. Лобенко. - С.57-59
Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті / О. Майоров. - С.60-68
Мисула, І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес / І. Мисула. - С.69-70
Рижов, О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання / О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін. - С.82-84
Рижов, О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ / О. Рижов, Н. Іванькова. - С.85-88
Рижов, О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти / О. Рижов, Ю. Колеснік. - С.89-92
Рудай, В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ / В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін. - С.93-94
Сабан, О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес / О. Сабан, І. Солонинко. - С.95-96
Свистун, Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів / Р. Свистун. - С.97-98
Семенець, А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи / А. Семенець. - С.99-100
Ухач, В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України / В. Ухач, Р. Чигур. - С.101-102
Чирський, М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз / М. Чирський, О. Горлов. - С.105-107
Шевченко, А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології / А. Шевченко. - С.108-110
Шевченко, Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології / Л. Шевченко, А. Владзимирський. - С.111-113
Шкробот, С. Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті / С. Шкробот, І. Гара, З. Салій. - С.114-115
Яценко, В. Медична освіта як галузь медичної телематики / В. Яценко. - С.117-121
Яценко, В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології / В. Яценко. - С.122-124
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кравець, Н.
    Інтернет-освіта в медицині [Текст] / Н. Кравець // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 55-56

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: 21876/2010/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2010р. № 5/6
Зміст:
Стріха, М. Слово про Батька (Пам'яті першого президента АН вищої школи України В.І. Стріхи) / М. Стріха. - С.5-11
Хоружий, Г. Соціальна відповідальність вищої школи в контексті болонського процесу / Г. Хоружий. - С.12-24
Андрейцев, В. Новітні доктрини екологічного права України: ретроспективний аналіз та погляд у майбутнє / В. Андрейцев. - С.25-46
Яшанов, С. Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов. - С.47-54
Швалб, Ю. Система професійної підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / Ю. Швалб. - С.55-67
Верхогляд, О. Розвиток американського законодавства у сфері вищої освіти в ХХ-ХХІ сторіччі / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський. - С.68-78
Похолков, Ю. Рейтинг вищих навчальних закладів у Росії / Ю. Похолков [и др.] . - С.79-91
Інші автори: Чучалін О., Агранович Б., Могильницький С.
Акчуріна-Муфтієва, Н. Історіографія вивчення кримськотатарського народного декоративного мистецтва / Н. Акчуріна-Муфтієва. - С.92-101
Переяславець, М. Сьомі академічні читання пам'яті професора Віталія Стріхи / М. Переяславець. - С.102-108
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: 21876/2011/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 3
Зміст:
Зіньковський, Ю. Камені спотикання вітчизняної вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7-18.
Мадзігон, В. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський. - С.19-26.
Корсак, К. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського / К. Корсак. - С.27-35.
Кириченко, О. Перспективи інноваційно-інтелектуального розвитку України / О. Кириченко, Ю. Неговська. - С.36-46.
Ярошенко, Т. Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті / Т. Ярошенко. - С.47-51.
Жуков, І. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНМС УКраїни / І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький. - С.52-61.
Андрюшина, О. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина. - С.62-68.
Пономаренко, О. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко. - С.69-77.
Величко, О. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / О. Величко [и др.] . - С.78-84.
Інші автори: Іващенко В., Ясев О., Рожков О.
Артюх, С. Виховання професійних і спеціальних психофізіологічних якостей у майбутніх інженерів - запорука зниження ризику техногенних катастроф / С. Артюх, О. Лазуренко. - С.85-90.
Стецюк, К. Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетентності / К. Стецюк. - С.91-97.
Бочкарьова, Н. Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова. - С.98-104
Кожедуб, Л. Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Л. Кожедуб. - С.105-113.
Жорнова, О. Модернізація освіти як mainstream у вітчизняній педагогіці / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.114-123.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: 21876/2012/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 8
Зміст:
Суханцева, В. Прогрес філософії чи філософія прогресу / В. Суханцева, О. Яценко. - С.7-13
Вижва, С. Підготовка наукової еліти України / С. Вижва. - С.14-27
Куклін, О. Стратегічні пріоритети розвитку вищої освіти України / О. Куклін. - С.28-36
Горбань, А. Сучасний стан кримінології як науки / А. Горбань, В. Міщук. - С.37-41
Русинка, І. Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності / І. Русинка. - С.42-51
Стецюк, К. Екологічна компетентність як складова професіоналізму агронома / К. Стецюк. - С.52-59
Сейдаметова, З. Інфраструктура підтримки освітнього процесу на базі інтегрованих веб-сервісів / З. Сейдаметова, Л. Меджитова, С. Сейтвелієва. - С.60-71
Кофанова, О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кофанова. - С.72-87
Кравченко, В. Розробка системи підтримки прийняття рішень при визначенні здобувачем наукового керівника через мережу Інтернет / В. Кравченко, В. Кравченко. - С.88-95
Передерій, О. Методологічні засади вальдорфської педагогіки / О. Передерій. - С.96-103
Андрюшина, О. Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О. Андрюшина. - С.104-113
Яковенко, М. Всеукраїнська студентська олімпіада з філософії та релігієзнавства / М. Яковенко. - С.114-117
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: МУ7/2014/3 (дод.)
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 3 (дод.) . - 57.50, р.
Зміст:
Абатуров, О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики / О. Є. Абатуров [и др.]. - С.9-12
Інші автори: Височина І. Л., Петренко Л. Л., Герасименко О. М.
Авраменко, Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету / Н. В. Авраменко [и др.]. - С.13-15
Інші автори: Барковський Д. Є., Кабаченко О. В., Нікіфоров О. А., Грідіна І. Б., Ломейко О. О.
Бачук-Понич, Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка / Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук. - С.16-17
Безрук, Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін / Т. О. Безрук, В. В. Безрук. - С.18-19
Бербець, А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології / А. М. Бербець. - С.20-22
Бідзіля, П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності / П. О. Бідзіля, В. А. Жадько. - С.23-26
Бойчук, Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]
Інші автори: Малик Ю. Ю., Семенюк Т. О., Пентелейчук Н. П.
Бойчук, Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.30-32
Інші автори: Савка І. Г., Грицюк М. І., Навчук І. В.
Борейко, Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу / Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк. - С.33-35
Булик, Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента / Р. Є. Булик, Н. В. Черновська. - С.36-37
Буряк, О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги / О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло. - С.38-40
Височанська, Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю / Т. П. Височанська. - С.41-42
Вовченко, М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті / М. Б. Вовченко. - С.43-44
Волосовець, О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі / О. П. Волосовець [и др.]. - С.45-46
Інші автори: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О.
Волосовець, А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології / А. О. Волосовець, Н. С. Турчина. - С.47
Вороненко, Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.48
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М.
Гиря, О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів / О. М. Гиря. - С.49-52
Годлевський, Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників / Л. С. Годлевський [и др.]. - С.53-54
Інші автори: Кресюн Н. В., Біднюк К. А., Баязітов М. Р.
Гончарова, Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології / Н. Г. Гончарова [и др.]. - С.55-58
Інші автори: Бессараб Г. І., Омельянчик В. М., Єрьоміна А. К., Самура І. Б.
Грищенко, О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти / О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай. - С.59-61
Громовик, Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Б. П. Громовик [и др.]. - С.62-65
Інші автори: Терещук С. І., Гасюк Г. Д., Дацко А. Й., Левицька О. Р., Ярко Н. Б., Горілик А. В.
Губка, В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії / В. О. Губка. - С.66-67
Гулей, Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія” / Л. О. Гулей, О. І. Денисенко. - С.68-70
Доля, В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів / В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін. - С.71-73
Ждан, В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан [и др.]. - С.74-78
Інші автори: Скрипник І. М., Давиденко Г. М., Марченко А. В.
Івченко, В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний. - С.79-82
Івченко, В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко. - С.83-86
Ілащук, Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк. - С.87-90
Камишний, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. М. Камишний [и др.]. - С.91-92
Інші автори: Топол І. О., Деген А. С., Поліщук Н. М.
Кірсанова, О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика” / О. В. Кірсанова [и др.]. - С.93-97
Інші автори: Соколовська І. А., Гончарова Н. Г., Єрьоміна А. К.
Ковальчук, Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.98-100
Інші автори: Дзюбановський І. Я., Беденюк А. Д., Доброродній В. Б., Смачило І. І., Шандрук Т. В.
Колесник, Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.101-103
Інші автори: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Деміденко О. В.
Колесник, Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.104-105
Інші автори: Нерянов Ю. М., Лур’є І. К., Топол І. О.
Колесник, Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов. - С.106-108
Корнієнко, Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії / Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов. - С.109-111
Кравченко, В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя / В. І. Кравченко [и др.]. - С.112-113
Інші автори: Городкова Ю. В., Доценко С. Я., Рекалов Д. Г., Самура Б. Б., Кравченко Т. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Кравченко, В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи / В. І. Кравченко [и др.]. - С.114-115
Інші автори: Доценко С. Я., Кравченко Т. В., Афанасьєв А. В., Русакова Л. В., Кравченко С. В.
Крушинська, Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський. - С.116-118
Кудієвський, А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу / А. В. Кудієвський [и др.]. - С.119-121
Інші автори: Нерянов Ю. М., Головаха М. Л., Баніт О. В.
Кущ, О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті / О. Г. Кущ, О. В. Морозова. - С.122-134
Лашкул, Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу / Д. А. Лашкул. - С.125-127
Леженко, Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія” / Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська. - С.128-130
Леженко, Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб / Г. О. Леженко [и др.]. - С.131-133
Інші автори: Резніченко Ю. Г., Пашкова О. Є., Гиря О. М., Лебединець М. Г., Лебединець О. М., Врублевська С. В., Каменщик А. В., Гладун К. В., Ярцева М. О.
Мисула, І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації / І. Р. Мисула [и др.]. - С.134-138
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Мороз, В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.138-139
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Тихолаз В. О.
Наварчук, Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи / Н. М. Наварчук. - С.140-143
Нагорна, Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.144-146
Інші автори: Бордюгова О. В., Дубова Г. В., Лимаренко М. П.
Нагорна, Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія” / Н. В. Нагорна [и др.]. - С.147-149
Інші автори: Дудчак О. П., Дубова Г. В., Бордюгова О. В., Вільчевська К. В., Марченко К. М.
Нерянов, Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів / Ю. М. Нерянов [и др.]. - С.150-151
Інші автори: Компанієць В. М., Возна І. В., Кокарь О. О., Возний О. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії / О. С. Никоненко [и др.]. - С.152-154
Інші автори: Губка О. В., Децик Д. А., Головко М. Г., Грушка В. А., Губка В. О., Клименко А. В., Никоненко А. О., Гайдаржі Е. І., Охріменко Г. І.
Ніцович, І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів / І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць. - С.155-156
Павленко, О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія” / О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур. - С.157-159
Павлюченко, М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення / М. І. Павлюченко. - С.160-161
Пюрик, В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання / В. П. Пюрик [и др.]. - С.162-165
Інші автори: Деркач Л. З., Пермінов О. Б., Ярмошук І. Р.
Резніченко, Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів / Н. Ю. Резніченко. - С.166-168
Сажин, С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін / С. І. Сажин. - С.169-171
Семеняк, А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія” / А. В. Семеняк, О. А. Андрієць. - С.172-174
Сидорчук, А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін / А. С. Сидорчук [и др.]. - С.175-177
Інші автори: Сидорчук Л. І., Москалюк В. Д., Сидорчук І. Й.
Сирцов, В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька. - С.178-180
Сирцов, В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / В. К. Сирцов [и др.]. - С.181-184
Інші автори: Нерянов Ю. М., Алієва О. Г., Сидорова І. В., Зідрашко Г. А.
Сорокман, Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.185-187
Інші автори: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Тихоновський, О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів / О. В. Тихоновський. - С.188-190
Фастовець, О. О. Система рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.191-193
Чебан, В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення / В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь. - С.194-197
Шостакович-Корецька, Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.198-200
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевченко О. П., Шевченко О. П., Волікова О. А., Кушнєрова О. А.
Шпонька, І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / І. С. Шпонька [и др.]. - С.201-203
Інші автори: Короленко Г. С., Бондарєва В. О., Гриценко П. О., Алєксєєнко О. О., Мальцев І. О., Чекан С. М.
Шумна, Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії / Т. Є. Шумна. - С.204-207
Бабієнко, В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін / В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова. - С.208-210
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2016/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1 . - 68.62, р.
Зміст:
Альчук, О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій / О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Васильченко, Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування / Л. В. Васильченко [и др.]. - С.8-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мерікова Н. Л., Горностаєва Н. Ю., Кравченко Т. Ю., Копійка Г. К., Папінко Р. М.
Волошина, Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів / Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гай, Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі / Л. А. Гай [и др.]. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сухін Ю. В., Венгер В. Ф., Муксен Сайед, Сердюк В. В.
Гевкалюк, Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін / Н. О. Гевкалюк. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільченко, А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців / А. А. Ільченко. - С.22-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Киричок, В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти / В. А. Киричок. - С.25-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костєв, Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків / Ф. І. Костєв [и др.]. - С.29-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Савчук Р. В., Ухаль О. М., Швець В. Д., Борисов О. В., Шостак М. В.
Малахова, С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти / С. М. Малахова. - С.32-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мєдвєдкова, С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету / С. О. Мєдвєдкова. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколаєва, О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи / О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова. - С.39-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подковко, Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті / Х. В. Подковко. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я / О. Є. Січкоріз. - С.44-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Філоненко, М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу / М. М. Філоненко. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду / В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шапошнікова, Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів / Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук. - С.53-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Malakhova, S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students / S. M. Malakhova. - С.57-59. - Bibliogr. at the end of the art.
Борис, Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря / Р. М. Борис. - С.60-62
Дзецюх, Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога / Т. І. Дзецюх. - С.63-65
Дзига, С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології / С. В. Дзига [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Марущак М. І., Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Заєць Т. А.
Жураковська, Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби" / Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко. - С.68-69
Заморський, І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника / І. І. Заморський, Т. В. Хмара. - С.70-73
Івануса, І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.74-77
Іванченко, О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко. - С.78-81
Манащук, Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній. - С.82-85
Мартинюк, Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька. - С.85-86
Михайлюк, В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського / В. М. Михайлюк. - С.87-89
Нікітіна, О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка” / О. О. Нікітіна. - С.90-93
Семенець, А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика” / А. В. Семенець [и др.]. - С.94-100
Інші автори: Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М.
Сопіга, М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги / М. О. Сопіга. - С.101-102
Спіріна, І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками / І. Д. Спіріна [и др.]. - С.103-105
Інші автори: Шевякова О. В., Рокутов С. В., Шустерман Т. Й.
Тихолаз, В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.106-108
Інші автори: Башинська О. І., Стельмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П.
Тихолаз, В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.109-111
Інші автори: Школьніков В. С., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л., Алієв Е. І.
Швець, Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології / Л. С. Швець. - С.112-114
Кадобний, Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини / Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка. - С.115-120
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування [Текст] = A role of internet-technologies in postgraduate training of doctors-internships-paediatricians on bases of traineship / Л. В. Васильченко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 8-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Васильченко, Л. В.
Мерікова, Н. Л.
Горностаєва, Н. Ю.
Кравченко, Т. Ю.
Копійка, Г. К.
Папінко, Р. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. O. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


   
    Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів [Текст] = The “socrative” internet-service implementation to educational work of medical higher educational institutions’ students / В. О. Потапов [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: З метою підвищення пізнавального інтересу студентів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити повністю електронний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами стали планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до Wi-Fi. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема Інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи та ефективність роботи кафедри в цілому, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами та студентами. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить досягти суттєвого економічного ефекту та є майже невичерпним ресурсом подальшого розвитку медичної освіти
Дод.точки доступу:
Потапов, В. О.
Хасхачих, Д. А.
Демченко, Т. В.
Гарагуля, І. С.
Чуйко, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / O. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Свинтозельський O. O., Саржевська A. В., Долінна M. O.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія” / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія” / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юр’єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Dzetsiukh, T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА” / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексій, К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


   
    Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності [Текст] / А. Й. Наконечний [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 55-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
малооб’ємні публікації -- академічна доброчесність
Дод.точки доступу:
Наконечний, А. Й.
Вергун, А. Р.
Негрич, Т. І.
Ягело, С. П.
Макагонов, І. О.
Вергун, О. М.
Кіт, З. М.
Шалько, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 . - 149.64, р.
Зміст:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення І туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Інші автори: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. O. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Інші автори: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Хасхачих, Д. А.
    Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів [Текст] = Use of socrative internet service for distance learning of students / Д. А. Хасхачих // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 135-139

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Тенденції розвитку онлайн-сервісів самодіагностики захворювання [Текст] = Trends in the Development of Online self-Diagnosis Services / М. Гуйтур [та ін.] // Вища школа. - 2019. - № 4. - С. 83-90

Рубрики: Связь учебного заведения с общественностью

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-тести -- тести -- інтернет
Дод.точки доступу:
Гуйтур, М.
Панасенко, Т.
Коноваленко, В.
Гуйтур, Н.
Макаренкова, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)