Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.


   
    25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти [Текст] / А. Бойчук, А. Франчук, В. Шадріна, Коптюх В. // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №4. - С. 16-18

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ


   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Дод.точки доступу:
Бойчук, А.
Франчук, А.
Шадріна, В.
Коптюх, В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


    Хвисюк, О. М.
    Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2011. - № 3. - С. 14-16

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Марченко, В.Г.
Жадан, І.А.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


    Єщенко, А. В.
    Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє [Текст] / Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 5-9

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.


    Палійчук, І. В.
    Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі [Текст] / І. В. Палійчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 4. - С. 101-103

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шапошнікова, Н. В.
    Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів [Текст] = Modern technologies of distant education in postgraduate education of doctors / Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 53-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Ільницька, Л. А.
Стрільчук, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Колесник, М. Ю.
    Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі [Текст] = Role of social networks in doctors’ distant post-graduate education / М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Анотація: Стаття висвітлює досвід використання соціальних мереж як інтерактивної платформи для дистанційного навчання лікарів-інтернів та випускників кафедри сімейної медицини, терапії та кардіології факультету післядипломної освіти Запорізького державного медичного університету. Описано структуру та принципи функціонування створених сторінок у мережах “Facebook” і “ВКонтакте”, основні форми та засоби навчання, шляхи інтерактивної взаємодії, переваги цього варіанта дистанційної освіти за фахом “Загальна практика - сімейна медицина” і “Внутрішні хвороби” над іншими на післядипломному етапі
Дод.точки доступу:
Качан, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів [Текст] = Peculiarities of distance learning within the framework of postgraduate training of doctors in emergency medicine / А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- навчання
Дод.точки доступу:
Волосовець, А. О.
Слонецький, Б. I.
Зозуля, I. С.
Боброва, В. І.
Іващенко, О. В.
Вербицький, I. В.
Крамарева, О. Г.
Савченко, Д. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" [Текст] = Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology” / Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

Кл.слова (ненормовані):
ультразвукова -- діагностика
Дод.точки доступу:
Марченкова, Н. О.
Цвях, А. І.
Рябоконь, С. С.
Копитчак, І. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Солодовникова, Ю. О.
    Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання [Текст] = Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Сон, А. C.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Танцюра, Л. Д.
    Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти [Текст] = Audit of doctor’s evaluation of distance learning at the postgraduate education stage / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Дод.точки доступу:
Кисельова, І. В.
Біляєв, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Бойчук, А. В.
    Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності [Текст] = Quality training of interns and cadets at the department of obstetrics and gynecology of faculty of postgraduate ducation – a modern requirement / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
симуляційне -- навчання
Анотація: Впровадження сучасних технологій викладання спрямоване на кінцеву мету – підготувати висококваліфікованих, конкурентоспроможних спеціалістів. Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів і лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання. Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку й дисциплінації мислення
Due to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician and gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used. The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Дод.точки доступу:
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Проніна, О. М.
    Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів [Текст] = Modern technologies in professional training doctors-internes / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Кл.слова (ненормовані):
тренажер -- практичні -- навички
Анотація: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередження
Вагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівців
Так, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичок
The development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its prevention
An important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionals
Thus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Дод.точки доступу:
Білаш, С. М.
Кобеняк, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)