Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10
1.


    Ястремська, С. О.
    Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання [Текст] = Conceptual principles of professional training for future masters in nursing by means of distance education in higher medical educational institutions / С. О. Ястремська // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
медсестринська освіта
Анотація: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мельничук, І. М.
    Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання [Текст] = The advantages of self-educational activities for the future masters of nursing within the distance learning / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
самоконтроль -- компетентність
Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу [Текст] = Analysis of professional ethics and the rqle of the work of nursing medical staff / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
медсестра
Дод.точки доступу:
Господарський, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Текст] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Летняк, Н. Я.
    Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» [Текст] = Peculiarities of distance learning of students of the specialty “Nursing” in the study of the discipline “Biological chemistry” / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус
Дод.точки доступу:
Кузьмак, І. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Kosenko, V. M.
    The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care [Текст] = Потенціал дисципліни «Інфекційний контроль» у формуванні в медичних сестер-магістрів відповідального ставлення до безпеки пацієнтів у процесі надання лікувально-профілактичної допомоги / V. M. Kosenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 138-142. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- МЕДСЕСТРИНСТВО -- інфекційний -- контроль -- безпечна -- лікарня
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists [Текст] = Навчальні музеї Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України та їх роль у процесі навчання і виховання майбутніх спеціалістів медсестринства / L. Ya. Fedoniuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 134-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
музейна -- педагогіка
Дод.точки доступу:
Fedoniuk, L. Ya.
Yastremska, S. O.
Yarema, О. М.
Rekun, T. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі [Текст] = Analysis of the problem of nurses deficiency in the world space / Л. М. Лиха // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- міграція -- персонал
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Kosenko, V. M.
    The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training [Текст] = Значення інтерактивної лекції при вивченні навчальної дисципліни «Методологія науково-дослідної роботи» в процесі підготовки медичних сестер-бакалаврів / V. M. Kosenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 123-127. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ

   ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Марущак, М. І.
    Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів [Текст] = Evaluation of the efficiency of doctors of philosophy in nursing training: results of stakeholder survey / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 81-87. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Анотація: В Україні існує необхідність підготовки лідерів у сфері медсестринства у напрямках науки, освіти та практичної діяльності, здатних виховати наступне покоління медсестер. Метою даного дослідження було оцінити ефективність підготовки докторів філософії з медсестринства на освітньо-науковій програмі за спеціальністю 223 «Медсестринство», яка реалізується в Тернопільському національному медичному університеті. Для реалізації поставленої мети було розіслано на електронні поштові скриньки 30 закладів медичної освіти, а також аспірантів за спеціальністю 223 «Медсестринство» листи-прохання щодо згоди взяти участь в анкетуванні. В результаті 10 закладів та 5 здобувачів третього рівня вищої освіти надали свої згоди на проходження анкетування та надіслали заповнені анкети. Встановлено, що підготовка докторів філософії з медсестринства на освітньо-науковій програмі за спеціальністю 223 «Медсестринство», яка реалізується в Тернопільському національному медичному університеті, є ефективною, що підтверджується високою зацікавленістю потенційних стейкхолдерів залучати фахівців зі спеціальності «Медсестринство», підготовлених у ТНМУ, до роботи у своєму закладі і готовністю рекомендувати їх керівникам інших закладів приймати на роботу. Під час аналізу заходів для вирішення проблем дефіциту кваліфікованих кадрів стейкхолдери вважають найважливішими вдосконалення співпраці роботодавців і закладів вищої освіти як у працевлаштуванні випускників, так і в підготовці освітньо-наукових програм, підвищення якості підготовки за рахунок використання сучасного обладнання, техніки та технологій, а також залучення до роботи у ЗВО професіоналів з практики. Середній пріоритет респонденти віддали підвищенню вимог до вступників на ОНП за спеціальністю 223 «Медсестринство», достатньо високий – підвищенню кваліфікації викладачів. Серед пропозицій щодо покращення якості підготовки здобувачів переважали вдосконалення викладацької майстерності та підвищення практичної підготовки, покращення володіння універсальними дослідницькими навичками, створення та забезпечення цілеспрямованих дослідницьких стратегій
In Ukraine, there is a need to train nursing leaders in science, education and practice to educate the next generation of nurses. The purpose of this study was to evaluate the effectiveness of the training of doctors of philosophy in nursing in the educational and scientific program in the specialty 223 “Nursing”, which is implemented at the Ternopil National Medical University. In order to achieve this goal, letters of request were sent to the e-mails of 30 medical education institutions and PhD students of Nursing to agree to take part in the survey. As a result, 10 institutions and 5 PhD students agreed to take the questionnaire and sent the completed questionnaires. It has been established that the training of doctors of philosophy in nursing in the educational and scientific program in specialty 223 “Nursing”, which is implemented at Ternopil National Medical University, is effective, as evidenced by the high interest of potential stakeholders to attract specialists in nursing and their willingness to recommend them to the heads of other institutions to hire. In analyzing measures to address the shortage of qualified personnel, stakeholders consider it important to improve cooperation between employers and higher education institutions in the employment of graduates and in the preparation of educational and scientific programs, improving the quality of training through the use of modern equipment, techniques and technologies, involvement of practitioners in the work of the universities. Respondents gave medium priority to increasing the requirements for entrants to the program in the specialty 223 “Nursing”, high enough - to improve the skills of teachers. Suggestions for improving the quality of applicants’ training included improving teaching skills and improving practical training, improving the possession of universal research skills, and creating and providing targeted research strategies
Дод.точки доступу:
Синенко, М. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)