Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Періодичні видання (62)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бодня, К. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи з 1 по 11
1.
Шифр: МУ7/2013/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 2 . - Матеріали X ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнарожною участю "Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі" (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-звязку) 18-19 квітня 2013 року
Зміст:
Богатирьова, Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров'я України / Р. В. Богатирьова. - С.5-8
Осійчук, М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти / М. С. Осійчук. - С.9-13
Толстанов, О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров'я на сучасному етапі / О. К. Толстанов [и др.]. - С.14-18
Інші автори: Осійчук М.С., Волосовець О.П., П'ятницький Ю.С.
Вороненко, Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.19-23
Волосовець, О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації / О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко. - С.24-28
Москаленко, В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.29-32
Інші автори: Яворовський О.П., Булах І. Є., Остапюк Л.І.
Осійчук, М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах / М. С. Осійчук [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Волосовець О.П., Вітенко І.С., Мельник І.В., Поліщук М.О.
Jan, E. Zejda Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland / E. Zejda Jan. - С.39
Мороз, В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.40-43
Інші автори: Гумінський Ю.Й., Фоміна Л. В., Полеся Т.Л.
Запорожан, В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новом етапі впровадження КМСОНП / В. М. Запорожан [и др.]. - С.44-47
Інші автори: Кресюн В.Й., Чернецька О.В., Годлевський Л.С.
Думанский, Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького / Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак. - С.48-50
Черних, В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація" / В. П. Черних [и др.]. - С.51-53
Інші автори: Гриценко І.С., Огарь С.В., Віннік Л.М.
Зіменковський, Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.54-57
Дзяк, Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.58-60
Інші автори: Перцева Т.О., Канюка Г.С., Горбунова Г.В.
Лісовий, В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний. - С.61-64
Ждан, В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів / В. М. Ждан [и др.]. - С.65-68
Інші автори: Бобирьов В.М., Шешукова О.В., Білаш С.М., Лохматова Н.М., Шарбенко Т.В.
Колесник, Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.69-72
Інші автори: Нерянов Ю.М., Авраменко М.О., Компанієць В.М., Полковніков Ю.Ф., Кремзер О.А.
Бойчук, Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.73-76
Рожко, М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів / М. М. Рожко [и др.]. - С.77-80
Інші автори: Пелехан Л.І., Косенко С.В., Павелко Н.М., Сорока О.Б., Музиченко Н.І., Костишин З.Т., Іванова Н.С., Ільницька О.М.
Хвисюк, О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.81-84
Інші автори: Марченко В.Г., Касьянова О.М., Жеребкін В.В., Жадан І.А., Бодня К.І., Грищенко О.В., Соболєва І.А., Сергієнко О.І.
Івченко, В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок. - С.85-86
Бабанін, А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С.І. Георгієвського / А. А. Бабанін [и др.]. - С.87-88
Інші автори: Притуло О.О., Дєдович Н.Г., Сивицька Н.Ю.
Никоненко, О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.89-91
Vadachkoria, Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university / Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili. - С.92-95
Фомін, П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії / П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський. - С.96-98
Бєленічев, І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова. - С.99-101
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ПУ56/2013/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3 . - 37.59, р.
Зміст:
Хвисюк, М. І. Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти / М. І. Хвисюк [и др.]. - С.6-10
Інші автори: Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Більченко О. В., Карпенко В. Г., Кривобок В. І., Рогожин Б. А.
Хвисюк, О. М. Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.11-13
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В.В., Жадан І. А., Грищенко О. В., Бодня К. І., Соболева І. А., Сергієнко О. І.
Белоусов, Ю. В. Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии / Ю. В. Белоусов [и др.]. - С.14-16
Інші автори: Белоусова О. Ю., Бабаджанян Е. Н., Волошина Л. Г., Павленко Н. В., Солодовниченко И. Г., Шутова Е. Б., Ганзий Е. Б., Волошин К. В., Савицкая Е. В.
Пархоменко, Л. К. Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання / Л. К. Пархоменко [и др.]. - С.17-18
Інші автори: Страшок Л. А., Завеля Э. М. , Ісакова М. Ю., Глібова Т. О., Єщенко А. В.
Ждан, В. М. Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті / В. М. Ждан [и др.]. - С.19-21
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко Μ. В., Кітура Є. М., Шилкіна Π. Μ., Волченко Г. В., Лебідь В. Г.
Павлов, О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи / О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко. - С.22-24
Лысенко, В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога / В. И. Лысенко, С. В. Лысенко. - С.25-27
Ждан, В. М. Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря / В. Μ. Ждан [и др.]. - С.28-29
Інші автори: Шилкіна Л. М., Штемпель В. Ю., Бабаніна М. Ю., Іваницький I. В., Ткаченко Μ. В.
Щербакова, В. В. Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога / В. В. Щербакова [и др.]. - С.30-31
Інші автори: Щербаков А. Ю., Новикова О. О. , Шаповал Д. М.
Овчаренко, Л. С. Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів / Л. С. Овчаренко [и др.]. - С.32-34
Інші автори: Самохін І. В., Вертегел А. О., Андрієнко Т. Г., Жихарева Н. В.
Савво, В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача / В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат. - С.35-37
Георгіянц, М. А. Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей / М. А. Георгіянц [и др.]. - С.38-39
Інші автори: Одинець І. Ю., Раскова Т. Ю., Корсунов В. А., Лисенко Л. С.
Глушко, Л. В. Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті / Л. В. Глушко [и др.]. - С.40-42
Інші автори: Гавриш Т. Ю., Чаплинська Н. В., Позур Н. З.
Бодня, К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі / К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна. - С.43-44
Клигуненко, О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів / О. М. Клигуненко [и др.]. - С.45-47
Інші автори: Муризіна О. Ю., Єхалов В. В., Станін Д. М.
Гарюк, О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух / О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко. - С.48-50
Велигоцкий, Я. Η. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии / Я. Η. Велигоцкий. - С.51-54
Демин, Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты / Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль. - С.55-57
Тондий, Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования / Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий. - С.58-60
Гончарова, Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО / Е. Ю. Гончарова. - С.61-64
Клименко, Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання / Т. Μ. Клименко [и др.]. - С.65-69
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю.
Куроедова, В. Д. Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України / В. Д. Куроедова [и др.]. - С.70-72
Інші автори: Галич Л. Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроедова К. Д., Чикор Т. О., Макарова О. М.
Рожко, М. М. Глибина засвоєння знань за оцінкою субтестів результатів «Крок 3. Стоматологія» на кафедрі стоматології ФПОІФНМУ / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-75
Інші автори: Пелехан Я. І., Косенко С. В., Сорока О. Б., Павелко Н. М., Музиченко Н. І., Ільницька О. М., Іванова Н. С.
Самойленко, А. В. Щодо проблеми підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту «Крок 3. Стоматологія» / А. В. Самойленко [и др.]. - С.76-79
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Романюта І. А.
Сон, А. С. Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.78-79
Інші автори: Лебідь О. П., Стоянов О. М., Добровольський В. В., Хрущ О. В.
Болотная, Л. А. Применение интерактивных методов обучения в последипломном образовании дерматовенерологов / Л. А. Болотная, В. С. Калашникова. - С.80-82
Кочін, І. В. Вибір аксіологічної та етично-духовної стратегії становлення сучасної української вищої медичної освіти / І. В. Кочін [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Акулова О. М., Сидоренко П. І., Гут Т. М., Шило I. Ф., Василенко В. М., Ільїна В. М., Гайволя О. О., Трошин Д. О.
Ткач, Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?) / Ю. І. Ткач. - С.87-89
Опарин, А. Г. Лекция: новые подходы и классические принципы / А. Г. Опарин [и др.]. - С.90-91
Інші автори: Опарин А. А., Федченко Ю. Г., Лаврова Н. В., Двояшкина Ю. И., Яковенко Е. Д., Кореновский И. П., Триполка С. А., Хоменко Л. А.
Куроедова, В. Д. Підняття ролі вітчизняної школи ортодонтів на всіх етапах післядипломного навчання лікарів-ортодонтів / B. Д. Куроедова [и др.]. - С.92-94
Інші автори: Галич Л. Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроедова К. Д., Чикор Т. О., Макарова О. М.
Спузяк, М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів) / М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова. - С.95-96
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика - сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання [Текст] / О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В.В.
Жадан, І. А.
Грищенко, О. В.
Бодня, К. І.
Соболева, І. А.
Сергієнко, О. І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.


    Бодня, К. І.
    Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі [Текст] / К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 43-44

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Газзаві-Рогозіна, Л. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2014/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - 57.50, р.
Зміст:
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль. - С.5-87
Бондаренко, Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави / Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька. - С.6-8
Толстанов, О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України / О. К. Толстанов [и др.]. - С.9-12
Інші автори: Осійчук М. С., Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Осійчук, М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників / М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.13-18
Осійчук, М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти / М. С. Осійчук [и др.]. - С.19-24
Інші автори: Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Вороненко, Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн / Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук. - С.25-26
Ковальчук, Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливийаспект наступного розвитку охорони здоров'я в Україні / Л. Я. Ковальчук. - С.27-33
Мороз, В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.34-37
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Запорожан, В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря / В. М. Запорожан. - С.38-40
Амосова, К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року / К. М. Амосова [и др.]. - С.41-43
Інші автори: Мостбауер Г. В. , Калініна С. Ю., Кричинська І. В.
Лісовий, В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома / В. Μ. Лісовий [и др.]. - С.42-43
Інші автори: Капустник в. а., Завгородній І. В., Семенова Н. В.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти / В. П. Черних [и др.]. - С.44-45
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан [и др.]. - С.46-47
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Салій А. В., Шешукова О. В.
Думанський, Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.48-51
Інші автори: Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення технологій зворотного зв'язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.52-53
Колесник, Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.54-58
Інші автори: Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Гейченко К. І.
Дзяк, Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.59-61
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.62-65
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Зіменковський, Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Серветник М. І., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Івченко, В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору / В. К. Івченко [и др.]. - С.68-72
Інші автори: Сімрок В. В., Бибик В. В., Неловкіна Берналь О. А., Шпетна С. А.
Рожко, М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-74
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Бойчук, Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.75-78
Вороненко, Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.79-80
Децик, О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів / О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова. - С.81-82
Поканевич, О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.83-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 62-65

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Жадан, І. А.
Соболева, І. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Сергієнко, О. І.
Бортний, М. О.
Коломійченко, Ю. А.
Пересада, Н. О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2014/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4 . - 65.22, р.
Зміст:
Пам'яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. - С.6-7
Андреев, І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі / І. А. Андреев. - С.8-10
Анісімов, В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні / В. Ю. Анісімов [и др.]. - С.11-13
Боярчук, О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів / О. Р. Боярчук [и др.]. - С.14-17
Вдовиченко, Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості / Ю. П. Вдовиченко [и др.]. - С.18-20
Інші автори: Соколова Л. В., Коритнюк Р. С., Давтян Л. Л., Роздорожнюк О. Я., Коритнюк О. Я.
Верещагіна, Н. Я. Проведення об'єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема. - С.21-23
Волощук, Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк. - С.24-26
Галюк, В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії / В. М. Галюк. - С.27-29
Герасимчук, М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної / М. Р. Герасимчук. - С.30-33
Головчак, І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти / І. С. Головчак. - С.34-36
Грозав, А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця. - С.37-40
Губіна, Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.41-43
Дзига, С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош. - С.44-45
Дубініна, В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.46-49
Іващук, О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі / О. І. Іващук [и др.]. - С.50-51
Інші автори: Пересунько О. П., Унгурян В. П., Зелінська Н. В.
Кишкан, І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія" / І. Г. Кишкан. - С.52-55
Кліщ, Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.56-59
Костюк, І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти / І. Р. Костюк. - С.60-62
Кравець, Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу імасеі в курсі вивчення медичної інформатики / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук. - С.63-67
Кравчук, Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP. / Л. В. Кравчук [и др.]. - С.68-73
Інші автори: Кадобний Т. Б., Лабівка О. В., Островська Н. Д.
Кульчицький, В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття) / В. Й. Кульчицький. - С.74-78
Кущ, О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / О. Г. Кущ. - С.79-81
Литвинова, О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі / О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв. - С.82-84
Манащук, Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи / Н. В. Манащук. - С.85-86
Махобей, К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro / Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький. - С.87-91
Мерецький, В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології / В. М. Мерецький. - С.92-94
Молодовець, О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту / О. Б. Молодовець. - С.95-98
Оринчак, М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять / М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк. - С.99-100
Палійчук, І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / І. В. Палійчук. - С.101-103
Платонова, О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін / О. М. Платонова. - С.104-106
Романова, Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів / Ю. Г. Романова [и др.]. - С.107-111
Інші автори: Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Сон, А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов. - С.112-114
Фальфушинська, Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.115-117
Федяк, І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк. - С.118-121
Філіпець, Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін / Н. Д. Філіпець [и др.]. - С.122-123
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.124-127
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Холодкова, О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова [и др.]. - С.128-131
Інші автори: Марасич А. П., Нескоромна Н. В., Гудіна І. Г.
Чорній, Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. В. Чорній. - С.132-134
Шлімкевич, І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах / І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук. - С.135-138
Якименко, О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков. - С.139-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: МУ7/2015/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2 . - 68.32, р.
Зміст:
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам'яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичній освіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль. - С.6-98
Дзюбановський, І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров'я України / І. Я. Дзюбановський. - С.6-8
Старча, Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування / Т. М. Старча [и др.]. - С.9-13
Інші автори: Волосовець О. П., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Петрова К. І., Соколова Л. В., Булах І. Є., Чернишенко Т. I., Фисун Ю. I.
Старча, Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації / Т. М. Старча [и др.]. - С.14-19
Інші автори: Волосовець О. П., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С.
Волосовець, О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах / О. П. Волосовець [и др.]. - С.20-29
Інші автори: П'ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Волосовець, О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році / О. П. Волосовець [и др.]. - С.30-33
Інші автори: П'ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Поліщук М. О., Малецька З. В., Варнавська Л. Г., Стецюк Р. А.
Корда, Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту в Тернопільському державному медичному університеті / Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ. - С.34-38
Амосова, К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю / К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна. - С.39-40
Вороненко, Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.41-45
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мінцер О. П., Краснов В. В.
Мороз, В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи / В. М. Мороз [и др.]. - С.46-49
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Лісовий, В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей / В. М. Лісовий [и др.]. - С.50--52
Інші автори: Капустник В. А., Марковський В. Д., Хаустов М. М., Дмитрієнко К. В., Сінайко В. М., Завгородній І. В.
Запорожан, В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту" / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.53-54
Черних, В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу / В. П. Черних [и др.]. - С.55-56
Інші автори: Котвіцька А. А., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту" / В. М. Ждан [и др.]. - С.57-60
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Лохматова Н. М.
Никоненко, О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.61-63
Дзяк, Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Перцева Т. О., Захаров С. В., Горбунова Г. В.
Бойчук, Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.67-72
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Барбе А. М.
Зіменковський, Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.73-79
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Рожко, М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет" / М. М. Рожко [и др.]. - С.80-81
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Децик О. З., Бурак О. Л., Струтинський Г. М., Дзвонковська В. В., Капечук В. В., Іванців М. О.
Колесник, Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.82-85
Інші автори: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Туманський В. О., Авраменко М. О., Круть Ю. Я.
Вороненко, Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення / Ю. В. Вороненко ; Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер. - С.86-88
Хвисюк, О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.89-89
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Бортний М. О., Цодікова О. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Соболева І. А., Сергієнко О. І., Коломійченко Ю. А.
Чекман, І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам / І. С. Чекман. - С.92-93
Шатило, Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту" / Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук. - С.94-98
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я [Текст] / О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 2. - С. 89-89

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Жеребкін, В. В.
Бортний, М. О.
Цодікова, О. А.
Бодня, К. І.
Грищенко, О. В.
Соболева, І. А.
Сергієнко, О. І.
Коломійченко, Ю. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. O. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)