Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бурак, О. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.
Шифр: МУ7/2015/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2 . - 68.32, р.
Зміст:
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам'яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичній освіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль. - С.6-98
Дзюбановський, І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров'я України / І. Я. Дзюбановський. - С.6-8
Старча, Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування / Т. М. Старча [и др.]. - С.9-13
Інші автори: Волосовець О. П., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Петрова К. І., Соколова Л. В., Булах І. Є., Чернишенко Т. I., Фисун Ю. I.
Старча, Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації / Т. М. Старча [и др.]. - С.14-19
Інші автори: Волосовець О. П., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С.
Волосовець, О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах / О. П. Волосовець [и др.]. - С.20-29
Інші автори: П'ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Волосовець, О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році / О. П. Волосовець [и др.]. - С.30-33
Інші автори: П'ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Поліщук М. О., Малецька З. В., Варнавська Л. Г., Стецюк Р. А.
Корда, Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту в Тернопільському державному медичному університеті / Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ. - С.34-38
Амосова, К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю / К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна. - С.39-40
Вороненко, Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.41-45
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мінцер О. П., Краснов В. В.
Мороз, В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи / В. М. Мороз [и др.]. - С.46-49
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Лісовий, В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей / В. М. Лісовий [и др.]. - С.50--52
Інші автори: Капустник В. А., Марковський В. Д., Хаустов М. М., Дмитрієнко К. В., Сінайко В. М., Завгородній І. В.
Запорожан, В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту" / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.53-54
Черних, В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу / В. П. Черних [и др.]. - С.55-56
Інші автори: Котвіцька А. А., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту" / В. М. Ждан [и др.]. - С.57-60
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Лохматова Н. М.
Никоненко, О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.61-63
Дзяк, Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Перцева Т. О., Захаров С. В., Горбунова Г. В.
Бойчук, Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.67-72
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Барбе А. М.
Зіменковський, Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.73-79
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Рожко, М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет" / М. М. Рожко [и др.]. - С.80-81
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Децик О. З., Бурак О. Л., Струтинський Г. М., Дзвонковська В. В., Капечук В. В., Іванців М. О.
Колесник, Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.82-85
Інші автори: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Туманський В. О., Авраменко М. О., Круть Ю. Я.
Вороненко, Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення / Ю. В. Вороненко ; Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер. - С.86-88
Хвисюк, О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров'я / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.89-89
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Бортний М. О., Цодікова О. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Соболева І. А., Сергієнко О. І., Коломійченко Ю. А.
Чекман, І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам / І. С. Чекман. - С.92-93
Шатило, Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту" / Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук. - С.94-98
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: МУ7/2021/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2
Зміст:
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Величко, В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дралова, О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кожем’яка, М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Мосула, Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мочульська, О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) / О. М. Мочульська. - С.47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романюк, Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савич, А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gashynova, E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel. - С.64-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. History of tutoring as effective methods of educational process / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhyznomirska, O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv. - С.75-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Боярчук, О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлова, Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія» / Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маража, І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря / І. О. Маража, І. В. Жулкевич. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.100-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Бакалець, О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дігтяр, В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліманський, Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нецюк, О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній. - С.122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапова, Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті / Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко. - С.128-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкробот, С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Салій З. В., Салій М. І., Дуве Х. В.
Kosenko, V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care / V. M. Kosenko. - С.138-142. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців [Текст] = Influence of COVID-19 pandemic on the social aspects of foreign student’s lives / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- вакцинація -- студенти -- КОРОНОВІРУС
Дод.точки доступу:
Стовбан, І. В.
Стицюк, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2021/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 3 . - 169.30, р.
Зміст:
Білавич, Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. I.
Бойчук, І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів / О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков. - С.23-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Журавльова, Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. В. Журавльова [та ін.]. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олійник М. О., Сікало Ю. К., Летік І. В.
Мартинюк, В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології / В. М. Мартинюк [та ін.]. - С.49-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Посохова, К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слободянюк, Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шанайда, М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі / М. І. Шанайда. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bandas, І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ворона, І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуменна, І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький. - С.87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нахаєва, Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Розман, І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури / І. І. Розман. - С.97-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свірчевська, Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації / Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська. - С.101-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students / N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn. - С.106-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.113-118. - Bibliogr. at the end of the art.
Фіра, Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі / Л. С. Фіра [та ін.]. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Моцюк, Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників / Ю. Б. Моцюк. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. О. Old age as a pedagogical problem / N. О. Fedchyshyn [та ін.]. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yelahina N. I., Shevchuk О. О., Makovska О. А.
Fedoniuk, L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists / L. Ya. Fedoniuk [та ін.]. - С.134-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Yarema О. М., Rekun T. O.
Savaryn, Т. V. Synonymy in anatomical terminology / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Текст] = The impact of the COVID-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
студенти
Дод.точки доступу:
Золотарьова, Ж. М.
Федорків, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)