Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Золотарьова, Ж. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.
Шифр: МУ7/2014/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - 57.50, р.
Зміст:
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль. - С.5-87
Бондаренко, Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави / Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька. - С.6-8
Толстанов, О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України / О. К. Толстанов [и др.]. - С.9-12
Інші автори: Осійчук М. С., Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Осійчук, М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників / М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.13-18
Осійчук, М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти / М. С. Осійчук [и др.]. - С.19-24
Інші автори: Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Вороненко, Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн / Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук. - С.25-26
Ковальчук, Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливийаспект наступного розвитку охорони здоров'я в Україні / Л. Я. Ковальчук. - С.27-33
Мороз, В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.34-37
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Запорожан, В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря / В. М. Запорожан. - С.38-40
Амосова, К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року / К. М. Амосова [и др.]. - С.41-43
Інші автори: Мостбауер Г. В. , Калініна С. Ю., Кричинська І. В.
Лісовий, В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома / В. Μ. Лісовий [и др.]. - С.42-43
Інші автори: Капустник в. а., Завгородній І. В., Семенова Н. В.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти / В. П. Черних [и др.]. - С.44-45
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан [и др.]. - С.46-47
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Салій А. В., Шешукова О. В.
Думанський, Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.48-51
Інші автори: Івнєв Б. Б., Первак М. Б., Басій Р. В., Владзимирський А. В.
Никоненко, О. С. Удосконалення технологій зворотного зв'язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.52-53
Колесник, Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.54-58
Інші автори: Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Гейченко К. І.
Дзяк, Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.59-61
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.62-65
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Зіменковський, Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Серветник М. І., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Івченко, В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору / В. К. Івченко [и др.]. - С.68-72
Інші автори: Сімрок В. В., Бибик В. В., Неловкіна Берналь О. А., Шпетна С. А.
Рожко, М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-74
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Бойчук, Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.75-78
Вороненко, Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядиплоомної медичної освіти – створення професійної спіралі знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.79-80
Децик, О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів / О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова. - С.81-82
Поканевич, О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.83-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Децик, О. З.
    Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів [Текст] / О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 81-82

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Ерстенюк, Г. М.
Золотарьова, Ж. М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / O. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Свинтозельський O. O., Саржевська A. В., Долінна M. O.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія” / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія” / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юр’єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Dzetsiukh, T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА” / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексій, К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Золотарьова, Ж. М.
    Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків [Текст] / Ж. М. Золотарьова // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

   Освіта медична -- Образование медицинское


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2021/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 3 . - 169.30, р.
Зміст:
Білавич, Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. I.
Бойчук, І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів / О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков. - С.23-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Журавльова, Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. В. Журавльова [та ін.]. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олійник М. О., Сікало Ю. К., Летік І. В.
Мартинюк, В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології / В. М. Мартинюк [та ін.]. - С.49-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Посохова, К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слободянюк, Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шанайда, М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі / М. І. Шанайда. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bandas, І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ворона, І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуменна, І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький. - С.87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нахаєва, Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Розман, І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури / І. І. Розман. - С.97-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свірчевська, Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації / Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська. - С.101-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students / N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn. - С.106-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.113-118. - Bibliogr. at the end of the art.
Фіра, Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі / Л. С. Фіра [та ін.]. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Моцюк, Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників / Ю. Б. Моцюк. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. О. Old age as a pedagogical problem / N. О. Fedchyshyn [та ін.]. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yelahina N. I., Shevchuk О. О., Makovska О. А.
Fedoniuk, L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists / L. Ya. Fedoniuk [та ін.]. - С.134-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Yarema О. М., Rekun T. O.
Savaryn, Т. V. Synonymy in anatomical terminology / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Текст] = The impact of the COVID-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
студенти
Дод.точки доступу:
Золотарьова, Ж. М.
Федорків, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)