Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Vorona, I. I.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 16
1.
Шифр: МУ7/2015/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 . - 68.62, р.
Зміст:
Волкова, Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці / Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Деніна, Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини / Р. В. Деніна. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарічна, Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті / Т. П. Зарічна. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Н. В. Зозуляк. - С.22-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид. - С.24-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калинюк, Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету / Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпінець, І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу / І. М. Карпінець. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кишкан, І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти / І. Г. Кишкан, І. І. Заморський. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення / З. М. Кіт, А. Р. Вергун. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування / Г. М. Мельничук [и др.]. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Коиікін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В.
Мергель, Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сирцов, В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов [и др.]. - С.51-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л.
Степанов, Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу / Ю. М. Степанов [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В.
Тертишний, С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами / С. І. Тертишний. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фальфушинська, Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шолойко, Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації” / Н. В. Шолойко. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам / В. В. Шухтін, В. І. Хрущ. - С.68-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві / С. О. Ястремська. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ящук, О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації / О. В. Ящук. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vorona, I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors / I. I. Vorona. - С.77-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярська, Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів / Л. М. Боярська [и др.]. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рыжов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О.
Вакалюк, І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина” / І. П. Вакалюк [и др.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Середюк Н. М., Середюк В.Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В.
Грицай, Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою / Г. В. Грицай. - С.87-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Залізняк, М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. С. Залізняк. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузняк, Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія” / Н. Б. Кузняк [и др.]. - С.93-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р.
Мисула, І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [и др.]. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Мищенко, І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів / І. А. Мищенко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніженковська, І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олещук, О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією / О. М. Олещук [и др.]. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І.
Перцева, Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах / Т. О. Перцева [и др.]. - С.109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Чолак, І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів / І. С. Чолак. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравчук, Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР. / Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка. - С.115-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: МУ7/2019/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3 . - 149.64, р.
Зміст:
Бондарчук, В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.]. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бай А. В, Миндзів К. В., Вайда О. В.
Ворона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів / І. І. Ворона, Т. В. Саварин. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демянчук, М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах / М. Р. Демянчук. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заліпська, І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей / І. Я. Заліпська. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Стельмах Г. О., Максів Х. Я.
Прокопченко, О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org / О. Є. Прокопченко [та ін.]. - С.31-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лукіна Г. М., Іванченко О. З., Мельнікова О. З., Приходько О. В.
Щербатюк, Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії / Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kolodnytska, O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students / O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк. - С.39-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Logoyda, L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education / L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда. - С.44-51. - Bibliogr. at the end of the art.
Бількевич, Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вакуленко, Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кравець Н. О., Добровольська А. М., Климук Н. Я.
Вакуленко, Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі / Д. В. Вакуленко [та ін.]. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кучвара О. М., Семенець А. В., Андрущак І. Є.
Клименко, А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків / А. В. Клименко [та ін.]. - С.66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Стешенко А. О., Захарчук О. В., Ткачов В. С.
Мельник, Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної / Т. П. Мельник. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної / О. І. Новіцька. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасєчко, Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології / Н. В. Пасєчко [та ін.]. - С.85-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ярема Н. І., Смачило І. В., Савченко І. П.
Січкоріз, О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти / О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фастівець, А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки / А. В. Фастівець. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремета, Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна» / Л. П. Шеремета. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nakhaieva, Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages / Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Богданова, Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам / Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кушинська, М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті / І. М. Мельничук. - С.123-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рамбу, Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення / Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.128-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Филипюк, О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта / О. М. Филипюк [та ін.]. - С.135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Нестерук Т. М., Штрімайтіс О. В., Сабадишин Р. О.
Христенко, О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст / О. М. Христенко. - С.139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Oleksii, K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona. - С.144-149. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century / M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir. - С.150-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Oleksii, K. B.
    Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language [Текст] = Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
підхід -- методи -- процес -- управління
Дод.точки доступу:
Savaryn, T. V.
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Kolodnytska, O. D.
    Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence [Text] = Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P41-44. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- медики -- латинські -- приказки -- афоризми
Дод.точки доступу:
Palasiuk, Η. B.
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Vorona, I. I.
    Professional culture in the context of future doctor training [Текст] = Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря / I. I. Vorona, I. A. Prokop // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 117-121. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- медики -- формування культури
Дод.точки доступу:
Prokop, I. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2020/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1 . - 165.20, р.
Зміст:
Derevianko, Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives / Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska. - С.5-10. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelcthina. - С.11-15. - Bibliogr. at the end of the art.
Potapova, Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Potapova [et al.]. - С.16-20. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Sliesarchuk V. Yu., Podpletnia O. A., Lohvynenko N. V.
Savaryn, T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments / T. V. Savaryn, I. A. Prokop. - С.21-26. - Bibliogr. at the end of the art.
Volyanska, L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses / L. A. Volyanska [et al.]. - С.27-30. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Vorontsova Т. O., Burbela E. I., Rohalska Y. V.
Bauer, T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization / T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.31-35. - Bibliogr. at the end of the art.
Khaniukov, O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education / O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova. - С.36-40. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolodnytska, O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona. - С.41-44. - Bibliogr. at the end of the art.
Kulbashna, Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training / Ya. A. Kulbashna [et al.]. - С.45-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Malanchuk V. O., Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Zakharova V. O.
Lomakina, Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training / Yu. V. Lomakina [et al.]. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bulyk R. Ye., Tymofiieva M. P., Fedoniuk L. Ya., Muzyka N. Ya.
Nazarevych, L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU / L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda. - С.56-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian / О. V. Nazaruk. - С.62-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Project method: past and future / Η. M. Protsyk. - С.67-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Rodionova, V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training / V. V. Rodionova [et al.]. - С.72-76. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Hlyniana L. A., Hashynova K. Yu., Razumnyi R. V.
Synyshyna, V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.77-81. - Bibliogr. at the end of the art.
Stefanyshyn, K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school / K. L. Stefanyshyn. - С.82-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.87-92. - Bibliogr. at the end of the art.
Zencaka, Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia / Andra Zencaka. - С.93-101. - Bibliogr. at the end of the art.
Demianchuk, M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.102-105. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students / M. Ya. Kichula. - С.106-111. - Bibliogr. at the end of the art.
Sheremeta, L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign / L. P. Sheremeta. - С.112-116. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Professional culture in the context of future doctor training / I. I. Vorona, I. A. Prokop. - С.117-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: МУ7/2020/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2 . - 165.20, р.
Зміст:
Beck, G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.6-12. - Bibliogr. at the end of the art.
Bilavych, Η. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century) / Η. V. Bilavych [та ін.]. - С.14-18. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bahriy M. A., Bilavych I. V., Savchuk B. R., Fedchyshyn N. O.
Demianchuk, M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.20-24. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity / N. O. Fedchyshyn, E. Protner. - С.25-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova. - С.32-39. - Bibliogr. at the end of the art.
Hantimurova, N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results / N. I. Hantimurova. - С.40-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Hnatiuk, M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons / M. S. Hnatiuk [та ін.]. - С.46-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Slabyi О. B., Tatarchuk L. V., Pokhodun K. A.
Humeniuk, V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities / V. V. Humeniuk. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Humenna, I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process / I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Khrystenko, О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects / О. M. Khrystenko. - С.61-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh. - С.65-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolesnyk, M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation / M. Yu. Kolesnyk. - С.71-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Koshil, N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process / N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla. - С.75-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience) / R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop. - С.80-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Melnychuk, I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists / I. M. Melnychuk. - С.87-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Nakhaieva, Ya. М. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities / Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna. - С.92-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Oliynyk, N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle / N. М. Oliynyk [та ін.]. - С.96-102. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Palasiuk, H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem / H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska. - С.103-107. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students / I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska. - С.108-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Development of students’ cognitive activity / Η. M. Protsyk. - С.113-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Rebukha, L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu. - С.122-126. - Bibliogr. at the end of the art.
Rozlutska, G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939) / G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci. - С.127-132. - Bibliogr. at the end of the art.
Sopiha, М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn. - С.133-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Synyshyna, V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.137-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Ulishchenko, V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.148-152. - Bibliogr. at the end of the art.
Vykhrushch, A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice / A. V. Vykhrushch. - С.153-160. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees / I. Ya. Zalipska. - С.161-166. - Bibliogr. at the end of the art.
Beck, G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions” / G. Beck. - С.167-172. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Vorona, I. I.
    Latin as a component of future nursers’ professional education [Текст] = Латинська мова як складова професійної освіти майбутніх медсестер / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 148-152. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійна -- компетентність -- термінологічна -- латинська -- мова
Дод.точки доступу:
Kolodnytska, O. D.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
англійська -- мова -- система -- вправи
Дод.точки доступу:
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
Шифр: МУ7/2021/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 1 . - 169.30, р.
Зміст:
Белова, О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями / О. Б. Белова. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гайдукова, О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження / О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герасимчук, П. O. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії / П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данилевич, М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970-2020) / М. В. Данилевич [та ін.]. - С.23-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук О. В., Коваль Р. С., Федчишин Н. О.
Летняк, Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лой, Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / Г. Я. Лой [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Перевізник, Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи / Б. О. Перевізник. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пудова, С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Budniak, L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo. - С.50-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn. - С.55-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.62-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Yushchenko, L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Вихрущ, А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами / А. В. Вихрущ [та ін.]. - С.75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вихрущ Н. Б., Драч І. Д., Христенко О. М.
Данилевич, Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі / Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти / І. П. Кліщ. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.98-104. - Bibliogr. at the end of the art.
Писаренко, О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Академічне письмо: структура і завдання / А. В. Вихрущ. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») / М. І. Руденко. - С.122-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.129-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Кашуба, М. О. Нові часи - нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях) / М. О. Кашуба, С. В. Кучер. - С.136-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Vorona, I. I.
    Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence [Текст] = Термінологічний вокабуляр комунікативної культури у парадигмі іншомовної компетентності / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 98-104. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
спілкування
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
Шифр: МУ7/2021/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2
Зміст:
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Величко, В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дралова, О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кожем’яка, М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Мосула, Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мочульська, О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) / О. М. Мочульська. - С.47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романюк, Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савич, А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gashynova, E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel. - С.64-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. History of tutoring as effective methods of educational process / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhyznomirska, O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv. - С.75-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Боярчук, О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлова, Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія» / Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маража, І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря / І. О. Маража, І. В. Жулкевич. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.100-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Бакалець, О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дігтяр, В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліманський, Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нецюк, О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній. - С.122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапова, Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті / Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко. - С.128-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкробот, С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Салій З. В., Салій М. І., Дуве Х. В.
Kosenko, V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care / V. M. Kosenko. - С.138-142. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Vorona, I. I.
    History of tutoring as effective methods of educational process [Текст] = Історія розвитку тьютoрствa як eфeктивнoї методики навчального процесу / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Vorona, I. I.
    Criteria and levels of formation of professional communicative culture [Текст] = Критерії та рівні сформованості професійно-комунікативної культури / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 128-135. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Kolodnytska, O. D.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)