Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Периодические издания (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Єлагіна, Н. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
Шифр: МУ7/2014/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2014г. № 1
Содержание:
Бойцанюк, С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою / С. І. Бойцанюк. - С.10-12
Бурлака, Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.13-14
Вовченко, М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ / М. Б. Вовченко. - С.15-17
Гарасимів, І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров'я України / І. М. Гарасимів. - С.18-19
Горчакова, Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів / Н. О. Горчакова. - С.20-23
Данилевич, Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія" / Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига. - С.24-25
Дейкало, І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи / І. М. Дейкало [и др.]. - С.26-28
Другие авторы: Герасимчук П. О., Копитчак І. Р., Ковальчук А. О.
Демчук, М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. Б. Демчук. - С.29-32
Дорошенко, О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П.Л. Шулика / О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко. - С.33-34
Кліщ, Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок / Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна. - С.35-40
Кормило, О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги / О. М. Кормило [и др.]. - С.41-43
Другие авторы: Слободянюк О. Л., Литвиненко І. В., Боровик І. О.
Кравець, Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи / Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик. - С.44-47
Кривенький, Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет / Т. П. Кривенький [и др.]. - С.48-50
Другие авторы: Назарук Р. М., Тучак О. І., Воронич-Семченко Н. М.
Кульчицький, В. Й. Історико-педагоічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття / В. Й. Кульчицький. - С.51-55
Куровська, В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.56-59
Кущ, О. Г. Кредитноо-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика'' / О. Г. Кущ. - С.60-63
Леськів, І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету / І. М. Леськів [и др.]. - С.64-66
Другие авторы: Жулкевич І. В., Галайчук І. Й., Загурська Н. О.
Манащук, Н. В. Организаація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній. - С.67-68
Мізюк, В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина'' / В. М. Мізюк. - С.69-70
Місяченко, М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина'' для студентів стоматологічного факультету / М. М. Місяченко. - С.71-72
Нікіфоров, О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти / О. А. Нікіфоров. - С.73-76
Омельчук, С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1) / С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко. - С.77-82
Перепелиця, О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету / О. О. Перепелиця. - С.83-85
Пида, В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету / В. П. Пида. - С.88-88
Пішак, В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця / В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук. - С.89-91
П'ятночка, І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом / І. Т. П'ятночка, С. І. Корнага, В. І. П'ятночка. - С.92-94
Рогальський, І. О. Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті / І. О. Рогальський [и др.]. - С.95-97
Другие авторы: Чорненький М. В., Калинюк Н. М., Сопіга М. О.
Семенець, А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ / А. В. Семенець. - С.98-103
Сон, А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський. - С.104-106
Сорокман, Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.107-109
Другие авторы: Сокольник С. В., Гінгуляк М. Г., Попелюк Н. О.
Сорокман, Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі / Т. В. Сорокман [и др.]. - С.110-112
Другие авторы: Сокольник С. В., Швигар Л. В. , Підвисоцька Н. І., Макарова О. В.
Федчишин, Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови / Н. О. Федчишин. - С.113-118
Шовкова, Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ / Н. І. Шовкова. - С.119-120
Зятковська, О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика'' / О. Я. Зятковська. - С.121-123
Кульбашна, Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога / Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний. - С.124-128
Тишковець, М. П. Багатий доробок науковця / М. П. Тишковець. - С.129-131
Завальнюк, А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010) / А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець. - С.132-134
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Кліщ, Г. І.
    Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок [Текст] / Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 35-40

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Доп.точки доступа:
Федчишин, Н. О.
Єлагіна, Н. І.

Экземпляры всего: 1
ІБО (1)
Свободны: ІБО (1)

Найти похожие

3.
Шифр: МУ7/2015/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2015г. № 1 . - 65.22, р.
Содержание:
Авдеев, О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі / О. В. Авдеев. - С.6-8
Бондаренко, С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров'язберігаючих технологій / С. В. Бондаренко. - С.9-13
Верещако, Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця / Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко. - С.14-21
Виноградова, О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури / О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін. - С.22-25
Воскобойнік, О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" / О. Ю. Воскобойнік. - С.26-28
Гантімуров, А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти / А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей. - С.29-30
Головчак, І. С. Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури / І. С. Головчак. - С.31-32
Горпініч, Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема / Т. І. Горпініч. - С.33-35
Грицан, Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії / Л. Д. Грицан. - С.36-39
Довганич, Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики / Н. В. Довганич. - С.40-42
Єлагіна, Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками / Н. І. Єлагіна. - С.43-48
Камишний, О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі / О. М. Камишний. - С.49-51
Ковальська, Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету / Н. П. Ковальська. - С.52-54
Ковальчук, О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів / О. Л. Ковальчук. - С.55-59
Кульчицький, В. Й. Філософія здоров'я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні / B. Й. Кульчицький. - С.60-65
Кушнір, Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров / Р. Я. Кушнір. - С.66-68
Меленко, С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу / С. Р. Меленко. - С.69-70
Михалюк, О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів / О. Б. Михалюк. - С.71-74
Молодовець, О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процессі формування лікаря-спеціаліста / О. Б. Молодовець. - С.75-77
Моргунцова, С. А. Нові технології формування професійних компетенційї з дисципліни "Фармакологія'': можливості кейс-методу / С. А. Моргунцова. - С.78-80
Муратова, Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.81-83
Орел, Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу / Ю. М. Орел. - С.84-86
Пахольчук, О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу / О. П. Пахольчук. - С.87-89
Різничок, С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / С. В. Різничок. - С.90-95
Романова, Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті / Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко. - С.96-98
Семенець, А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах / А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок. - С.99-113
Табалюк, Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання / Т. А. Табалюк. - С.114-116
Тихоновський, О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні / О. В. Тихоновський. - С.117-119
Толокова, Т. I. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті / Т. I. Толокова. - С.120-122
Фрич, Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія'' у студентів, що навчаються англійською мовою / Н. І. Фрич. - С.123-124
Чайковський, Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні? / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова. - С.125-128
Чорненький, М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права / М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга. - С.129-131
Чугін, С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання / С. В. Чугін. - С.132-134
Шевцова, Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених / Т. І. Шевцова. - С.135-140
Шлімкевич, І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Шлімкевич. - С.141-143
Штробля, А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація" / А. Л. Штробля. - С.144-147
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти / В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко. - С.148-149
Якимець, М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей" / М. М. Якимець. - С.150-152
Палійчук, І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів / І. В. Палійчук. - С.153-157
До 75-річчя видатного науковця. - С.158-160
Машталір, А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження) / А. І. Машталір, М. Я. Фурдела. - С.161-164
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: МУ7/2019/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2019г. № 2 . - 149.64, р.
Содержание:
Абрамов, А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Беденюк, А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурмас, Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крицький, І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу / І. О. Крицький. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мосула, Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.36-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шостак, Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги / Л. Й. Шостак. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Штрімайтіс, О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу / О. В. Штрімайтіс [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В.
Антоненко, А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.51-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г.
Баранова, І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті / А. В. Вихрущ. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галіяш, Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герелюк, В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету / В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єгудіна, Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків / Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ждан, В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В.
Лимар, Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні / Л. В. Лимар. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Льовкін, О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савицька, Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська. - С.107-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федчишин, Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н. О. Федчишин [та ін.]. - С.114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І.
Яковцова, І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії / І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колодницька, О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження / О. Д. Колодницька, І. І. Ворона. - С.126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Логойда, Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна. - С.131-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильчук, Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода. - С.137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.
Доля, О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів / О. С. Доля, Н. О. Ярешко. - С.143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лазарчук, Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька. - С.148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабінець, Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст / Т. І. Горпініч. - С.156-161. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.162-170. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П.
Мінцер, О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів / О. П. Мінцер, М. А. Попова. - С.171-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прокоп, І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття) / І. А. Прокоп, Т. В. Саварин. - С.184-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Учбовий відділ

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


   
    Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища [Текст] / Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормированные):
програма -- формування -- граматичні -- навички -- технології -- студент -- віртуальні -- програми
Доп.точки доступа:
Федчишин, Н. О.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Горпініч, Т. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)