Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Высшее образование- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (4)Периодические издания (20)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Іваниця, А. О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
Шифр: МУ7/2016/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Выходит ежеквартально
2016г. № 4 . - 96.11, р.
Содержание:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран I. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші [Текст] = Interdisciplinary integration as an improving factor of teaching pharmacology in medical universities / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Аннотация: У статті розглянуті роль та місце міждисциплінарної інтеграції як фактора удосконалення викладання на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Міждисциплінарні зв’язки допомагають доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої, об’єднують їх і забезпечують формування професійно важливих вмінь та навичок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних дисциплін
Доп.точки доступа:
Волощук, Н. І.
Латинська, О. С.
Іваниця, А. О.
Таран, I. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)